VW Phaeton 3.0tdi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

autopredaj0@centrum.sk
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 14.03.2017 08:58
Zdieľať na Facebook

VW Phaeton 3.0tdi

Príspevok od používateľa autopredaj0@centrum.sk »

zdravím vás, mala by som otázku :) chcem riešiť kúpu phaetona, fóra aj všetko ohľadom toho mám už naštudované takže viem že treba kupovať od roku 2007 a koniec roka 2007, chcem riešiť niečo z nemecka prečo si pôjdem sama aj s diagnostikou samozrejme nekupujem si auto na pár mesiacov a s max nájazdom do 200tisíc. Určite by som chcela 3.0tdi, spotrebu ani servis neriešim len ešte chcem od vás počuť na čo si hlavne treba dávať pozor o elektronike do r 2007 viem, vstreky klasika pri diesly. doteraz som mala passat pd 125kw bola som s ním veľmi spokojná už 4 roky ale chcem proste zmenu a niečo väčšie. aký je rozdiel v motoroch s 165kw a 171kw? v prevodovke tiptronic niektorí mechanici hovoria že meniť olej niektorí zas že nie že je tam doživotná náplň. rada by som počula názor od niekoho kto to auto má.... rok by som brala tak 2008 až 2009 . ďakujem veľmi pekne za rady :)
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

servis neriešim
To je asi to jediné, čo by som pri tomto aute riešil. Ale ak sú groše na údržbu a chuť riešiť veci, tak sa dá kúpiť za relatívne lacné peniaze. Prečo je cena taká, aká je, je podobné aj s Cayennom, A8kou a podobnými prémiovkami. Priznám sa, že by som ho nechcel ani zadarmo, a to sa mi designovo páči. Len keď spočítam veci, ktoré je nutné pri takomto aute riešiť, tak radšej prenechám túto radosť niekomu inému...:)
v prevodovke tiptronic niektorí mechanici hovoria že meniť olej niektorí zas že nie že je tam doživotná náplň
Každý olej je doživotný. Dožije olej(pominú kvalitatívne vlastnosti) a dožije motor, prevodovka, akýkoľvek namáhaný diel, ktorý je potreba mazať.
V tiptronicu sa mení olej po 120000km podľa tabuliek, ktoré som videl. Ja by som to menil raz za 60000km.
Cena za výmenu v autorizáku je 600€, u neautorizovaného sa vieš dostať na polovicu.
Určite meniť a meniť častejšie. Cena za repas je násobkom ceny za včasnú výmenu oleja.
Šťastnú ruku pri výbere auta.
autopredaj0@centrum.sk
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 14.03.2017 08:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autopredaj0@centrum.sk »

:) a ešte nejaké veci o ktorých máš známosť na ktoré si dávať pozor ?
jerry.di.96
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 05.08.2013 16:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jerry.di.96 »

Ja by som radšej vzal MB S320CDi. Kupovať limuzínu po záruke nie je problém, ak máš dostatočnú rezervu na servisovanie. Motor kľudne zvládne veľkú porciu km, elektronika dostáva zabrať pri neodbornom vŕtaní sa v nej, alebo keď auto stojí v zime na mrazoch, často kôli tomu začne niečo haprovať.
kakafko
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 30.05.2008 07:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kakafko »

K výberu auta sa vyjadrovať nebudem, každého osobná vec v čom chce utopiť svoj peniaze. Ale jedna vec je silno optimistická. Ročník verzus najazdené kilometre ktoré očakávaš. Do 200 000..hm. Tieto autá ako nové stáli dosť peňazí na to, aby šéfovi alebo biznismanovi vozili zadok v nemecku po "autobahn" rýchlo, bezpečne a hlavne veľa.
Táto trieda áut nejazdí do Lidla pre rohlíky s nájazdom 15-20 000 ročne. Ver že ročný nájazd 40-50 000 km nie je nič čo by stálo za reč a údiv..takže pri aute vo veku 8-9 rokov ktoré plánuješ..držím palce. Bude kam nalievať euríčka :d :D a nech to má šmrnc, ber ho rovno na vzduchovom podvozku, s pohonom 4x4, automat bude mať ťiež svoje najlepšie časy za sebou, vstrekovče, turbíčko, dvojhmota, DPFko..si to predstavuješ ako mierne prerastený Passat, však? Stojí na podvozku Bentley Continental, niektoré motory a prevodovky sú spoločné s Audi A8, elektroniky toľko, že nikto normálny sa v tom rýpať nebude keď sa to vysype a ak áno, tak rýchlo pochopíš koľko ten špás bude stáť..Ani na trhu jazdených áut nemajú cenu, image v rámci prémiovky žiadny, pre všetkých je to len ten prerastený Passat, ale prevádzkové náklady má hrdé ako nemecká trojka A,B,M. Ale vyskúšaj štastie, možno vyhráš.. :40bd:
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

@kakafko
samozrejme nekupujem si auto na pár mesiacov a s max nájazdom do 200tisíc
Ja som to pochopil tak, že zadávateľka otázky si nechce kúpiť auto na pár mesiacov a je si vedomá toho, že tie autá už nebudú mať 200000km, ale omnoho viacej.

@autopredaj0@centrum.sk

Ako to vlastne je s tými požiadavkami?
kakafko
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 30.05.2008 07:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kakafko »

Raven, asi máš pravdu, som text v zadaní prebehol očami a myslel som, že ide o auto do 200 000km. V tom prípade však to čo som spomínal, platí dvojnásobne. :300f:
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

zase vas niekto hupe a nechate sa lol , uprimne, kto z vas pozna zenu co ma tieto poziadavky ?? :40bd:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Že je to prerastený Passat tak z toho omylu príde vytriezvenie veľmi rýchlo.Ešte aj ceny Passata to podlezie,a je to len reakcia na prevádzkové náklady a nulovú poptávku, už to by mohlo ľudom napovedať že asi to nejaký ten dôvod má.Žeby boli ešte aj mechanici tak hlúpy že si nekúpia bombové auto za pár drobných ? a nekúpia
eerl
Príspevky: 216
Dátum registrácie: 25.04.2008 09:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa eerl »

monika to si ty?
Vzdy si bola hlupa a toto je len dokazom :D
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyzone »

kakafko napísal:K výberu auta sa vyjadrovať nebudem, každého osobná vec v čom chce utopiť svoj peniaze. Ale jedna vec je silno optimistická. Ročník verzus najazdené kilometre ktoré očakávaš. Do 200 000..hm. Tieto autá ako nové stáli dosť peňazí na to, aby šéfovi alebo biznismanovi vozili zadok v nemecku po "autobahn" rýchlo, bezpečne a hlavne veľa.
Ja stále nechápem, prečo sú ľudia skeptický voči solvetným predajcom áut v Nemecku. Je tam plno áut, ktoré sa dajú nájsť, aj nižším nájazdom ako 200 000, stoja vo vnútri predajne, ktoré ti GARANTUJE pôvod, kilometre, neraz i záruku. Polka áut v rodine je z Nemecka, všetky boli kupované od "handler", nemyslím Turkov a podobnú háveď, ale proste predajňu s históriou, ktorej povesť stojí na tom že za tým čo predáva si stojí. A všetky autá pri bežnej údržbe, držia nadštandardne.

Ja viem, vozia sa sem šroty, stočeniny a podobne, ale ked si človek hľadá predajne ako táto:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &scopeId=C

...tak proste šanca dobrého kusu, neskutočne stúpa. To sa s tými rozbitými vrakmi z SK proste zrovnávnať nedá, proste tie vozidlá nejazdily, tak ako sa od nich očakáva (30 000 ročne a pod), áno, nejaký majetný nemec si tm vozidl zadok, ale evidentne nemal potrebuje behať tisíce kilometrov.

Mimochodom, ak sa nemýlim, 3.0 má tiptronic, teda hydromenič, a ten dvojhmotu nemá.

Samozrejme, pri takomto vozidle, je milión dalších vecí, na čo treba myslieť a mať v peňaženke rezervu. Ale to verím že zakladeť témy, už vie.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nikto nemá skepsu voči nemeckým solventným predajcom,ale voči nesolventným slovenským kupcom.,ktorý si kúpia auto o tri triedy vyžšie než ich solventnosť.Nik si do nemecka nezoberie mechanika a tak kupuje aj tak iba naslepo.Ale aj keby ho chcel zobrať,musel by ho dlho hľadať aby ten vedel to auto dôkladne preklepať aj diagnosticky,aby ho tam nebral ako štatistu a čumila.To nie je Felícia ktorú niekto preklepne za tri minuty,je natrieskaný elektronikou ktorú 99% mechanikov bude vidieť prvý raz..Takže aj tak to auto bude vybraté len na dojmy a pocity.Kto nevie dosť dobre čo je Phaeton,nech si najprv trocha pozistuje,do čoho sa hrnie
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Na jednej strane je pravda,ze servisovat to nebude lacne ale na druhej strane ked sa da servisovat starsia A8 tak tato hrca od volswagenu od audi velmi neuteka :40bd: Otazka len,ze kto ma chut platit vacsia prachy za servis volkswagenu ktory nie je o nic vynimocnejsi ako ta stara a8 :40bd:
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

Ze fora mam nastudovane a nevie ci v tiptroniku menit a kedy olej...a spotrebu a servis neriesim- bud nas niekto oblbuje,alebo rovno vravim,ze takemu cloveku a8 a Phaeton do ruk jednoznacne nepatri !!!!
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ludia majú problém pochopiť elementárne veci.Nové auto je veľmi drahé ale má minimum servisných nákladov.To isté auto po 8-10 rokoch je už nesmierne lacné,ale začína veľmi drahý servis,čím viac techniky a extrasov auto má,tým je to brutálnejšie,pretože každá prkotina ruinuje.Ak je dnes problém kvalitne odservisovať základné veci a u jednoduchých aut,čo potom nastane tu kde diagnostiku toho auta zvládne 5 mechanikov v celom štáte,automat robia možno traja,elektroniku tiež.Kým auto v ich rukách skončí, budú zlikvidované desiatkou šuflikantov.Nie raz,a nie päť ráz som poslal preč auto kde sa rýpal Jano,Jožo,Mišo,Karol aj Dušan,a v takom aute sa už chyby iba namnožili a nič nemá logiku.Každou takouto vadou je majiteľ len a len bližšie k rozhodnutiu zachrániť čo sa dá,len nech už to auto zmizne zo dvora,za akékoľvek malé peniaze.Lebo to auto je dobré,ktoré jazdí,a nie ktoré je nabombované všetkými výmyslami sveta že padá sánka,ale...behá od servisu po servis.Z autom samotným by problém nikdy nenastal ak by dostalo vždy náležitý servis,nech stočí čo stojí.Ibaže ochota soliť obrovské čiastky len preto lebo auto má práve 100,200,300 tis km a tieto veci dostať musí,to chce majiteľa pre ktorého je celkom logický velký servis na úrovni 10-20% nadobúdacej hodnoty.Kým u auta kúpeného za 12 tis to nikto neprežíva a beria ako normálne,u tohoto si servis na úrovni 10% dovolí iba prvý a solventný majiteľ.Tak aj tie autá dopadnú,každým rokov je viac a viac iba poplátané použitými dielmi.Pred kúpou stačí jediná otázka aby ste boli v obraze...kam pôjdeš na servis keď bude sekať Tiptronik,keď prídu rozvody,keď vzduchový podvozok,keď elektronika,keď zasvieti kontrolka ??? Po slovensky ale jasne...do psej riti

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní