VW Phaeton 3.0tdi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 14.03.2017 08:58 Zdieľať na Facebook
VW Phaeton 3.0tdi
zdravím vás, mala by som otázku chcem riešiť kúpu phaetona, fóra aj všetko ohľadom toho mám už naštudované takže viem že treba kupovať od roku 2007 a koniec roka 2007, chcem riešiť niečo z nemecka prečo si pôjdem sama aj s diagnostikou samozrejme nekupujem si auto na pár mesiacov a s max nájazdom do 200tisíc. Určite by som chcela 3.0tdi, spotrebu ani servis neriešim len ešte chcem od vás počuť na čo si hlavne treba dávať pozor o elektronike do r 2007 viem, vstreky klasika pri diesly. doteraz som mala passat pd 125kw bola som s ním veľmi spokojná už 4 roky ale chcem proste zmenu a niečo väčšie. aký je rozdiel v motoroch s 165kw a 171kw? v prevodovke tiptronic niektorí mechanici hovoria že meniť olej niektorí zas že nie že je tam doživotná náplň. rada by som počula názor od niekoho kto to auto má.... rok by som brala tak 2008 až 2009 . ďakujem veľmi pekne za rady
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
To je asi to jediné, čo by som pri tomto aute riešil. Ale ak sú groše na údržbu a chuť riešiť veci, tak sa dá kúpiť za relatívne lacné peniaze. Prečo je cena taká, aká je, je podobné aj s Cayennom, A8kou a podobnými prémiovkami. Priznám sa, že by som ho nechcel ani zadarmo, a to sa mi designovo páči. Len keď spočítam veci, ktoré je nutné pri takomto aute riešiť, tak radšej prenechám túto radosť niekomu inému...servis neriešim
Každý olej je doživotný. Dožije olej(pominú kvalitatívne vlastnosti) a dožije motor, prevodovka, akýkoľvek namáhaný diel, ktorý je potreba mazať.v prevodovke tiptronic niektorí mechanici hovoria že meniť olej niektorí zas že nie že je tam doživotná náplň
V tiptronicu sa mení olej po 120000km podľa tabuliek, ktoré som videl. Ja by som to menil raz za 60000km.
Cena za výmenu v autorizáku je 600€, u neautorizovaného sa vieš dostať na polovicu.
Určite meniť a meniť častejšie. Cena za repas je násobkom ceny za včasnú výmenu oleja.
Šťastnú ruku pri výbere auta.
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 14.03.2017 08:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 70
- Dátum registrácie: 05.08.2013 16:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 30.05.2008 07:07 Zdieľať na Facebook
K výberu auta sa vyjadrovať nebudem, každého osobná vec v čom chce utopiť svoj peniaze. Ale jedna vec je silno optimistická. Ročník verzus najazdené kilometre ktoré očakávaš. Do 200 000..hm. Tieto autá ako nové stáli dosť peňazí na to, aby šéfovi alebo biznismanovi vozili zadok v nemecku po "autobahn" rýchlo, bezpečne a hlavne veľa.
Táto trieda áut nejazdí do Lidla pre rohlíky s nájazdom 15-20 000 ročne. Ver že ročný nájazd 40-50 000 km nie je nič čo by stálo za reč a údiv..takže pri aute vo veku 8-9 rokov ktoré plánuješ..držím palce. Bude kam nalievať euríčka a nech to má šmrnc, ber ho rovno na vzduchovom podvozku, s pohonom 4x4, automat bude mať ťiež svoje najlepšie časy za sebou, vstrekovče, turbíčko, dvojhmota, DPFko..si to predstavuješ ako mierne prerastený Passat, však? Stojí na podvozku Bentley Continental, niektoré motory a prevodovky sú spoločné s Audi A8, elektroniky toľko, že nikto normálny sa v tom rýpať nebude keď sa to vysype a ak áno, tak rýchlo pochopíš koľko ten špás bude stáť..Ani na trhu jazdených áut nemajú cenu, image v rámci prémiovky žiadny, pre všetkých je to len ten prerastený Passat, ale prevádzkové náklady má hrdé ako nemecká trojka A,B,M. Ale vyskúšaj štastie, možno vyhráš..
Táto trieda áut nejazdí do Lidla pre rohlíky s nájazdom 15-20 000 ročne. Ver že ročný nájazd 40-50 000 km nie je nič čo by stálo za reč a údiv..takže pri aute vo veku 8-9 rokov ktoré plánuješ..držím palce. Bude kam nalievať euríčka a nech to má šmrnc, ber ho rovno na vzduchovom podvozku, s pohonom 4x4, automat bude mať ťiež svoje najlepšie časy za sebou, vstrekovče, turbíčko, dvojhmota, DPFko..si to predstavuješ ako mierne prerastený Passat, však? Stojí na podvozku Bentley Continental, niektoré motory a prevodovky sú spoločné s Audi A8, elektroniky toľko, že nikto normálny sa v tom rýpať nebude keď sa to vysype a ak áno, tak rýchlo pochopíš koľko ten špás bude stáť..Ani na trhu jazdených áut nemajú cenu, image v rámci prémiovky žiadny, pre všetkých je to len ten prerastený Passat, ale prevádzkové náklady má hrdé ako nemecká trojka A,B,M. Ale vyskúšaj štastie, možno vyhráš..
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
@kakafko
@autopredaj0@centrum.sk
Ako to vlastne je s tými požiadavkami?
Ja som to pochopil tak, že zadávateľka otázky si nechce kúpiť auto na pár mesiacov a je si vedomá toho, že tie autá už nebudú mať 200000km, ale omnoho viacej.samozrejme nekupujem si auto na pár mesiacov a s max nájazdom do 200tisíc
@autopredaj0@centrum.sk
Ako to vlastne je s tými požiadavkami?
-
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 30.05.2008 07:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Že je to prerastený Passat tak z toho omylu príde vytriezvenie veľmi rýchlo.Ešte aj ceny Passata to podlezie,a je to len reakcia na prevádzkové náklady a nulovú poptávku, už to by mohlo ľudom napovedať že asi to nejaký ten dôvod má.Žeby boli ešte aj mechanici tak hlúpy že si nekúpia bombové auto za pár drobných ? a nekúpia
-
- Príspevky: 216
- Dátum registrácie: 25.04.2008 09:28 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 264
- Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01 Zdieľať na Facebook
Ja stále nechápem, prečo sú ľudia skeptický voči solvetným predajcom áut v Nemecku. Je tam plno áut, ktoré sa dajú nájsť, aj nižším nájazdom ako 200 000, stoja vo vnútri predajne, ktoré ti GARANTUJE pôvod, kilometre, neraz i záruku. Polka áut v rodine je z Nemecka, všetky boli kupované od "handler", nemyslím Turkov a podobnú háveď, ale proste predajňu s históriou, ktorej povesť stojí na tom že za tým čo predáva si stojí. A všetky autá pri bežnej údržbe, držia nadštandardne.kakafko napísal:K výberu auta sa vyjadrovať nebudem, každého osobná vec v čom chce utopiť svoj peniaze. Ale jedna vec je silno optimistická. Ročník verzus najazdené kilometre ktoré očakávaš. Do 200 000..hm. Tieto autá ako nové stáli dosť peňazí na to, aby šéfovi alebo biznismanovi vozili zadok v nemecku po "autobahn" rýchlo, bezpečne a hlavne veľa.
Ja viem, vozia sa sem šroty, stočeniny a podobne, ale ked si človek hľadá predajne ako táto:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &scopeId=C
...tak proste šanca dobrého kusu, neskutočne stúpa. To sa s tými rozbitými vrakmi z SK proste zrovnávnať nedá, proste tie vozidlá nejazdily, tak ako sa od nich očakáva (30 000 ročne a pod), áno, nejaký majetný nemec si tm vozidl zadok, ale evidentne nemal potrebuje behať tisíce kilometrov.
Mimochodom, ak sa nemýlim, 3.0 má tiptronic, teda hydromenič, a ten dvojhmotu nemá.
Samozrejme, pri takomto vozidle, je milión dalších vecí, na čo treba myslieť a mať v peňaženke rezervu. Ale to verím že zakladeť témy, už vie.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nikto nemá skepsu voči nemeckým solventným predajcom,ale voči nesolventným slovenským kupcom.,ktorý si kúpia auto o tri triedy vyžšie než ich solventnosť.Nik si do nemecka nezoberie mechanika a tak kupuje aj tak iba naslepo.Ale aj keby ho chcel zobrať,musel by ho dlho hľadať aby ten vedel to auto dôkladne preklepať aj diagnosticky,aby ho tam nebral ako štatistu a čumila.To nie je Felícia ktorú niekto preklepne za tri minuty,je natrieskaný elektronikou ktorú 99% mechanikov bude vidieť prvý raz..Takže aj tak to auto bude vybraté len na dojmy a pocity.Kto nevie dosť dobre čo je Phaeton,nech si najprv trocha pozistuje,do čoho sa hrnie
-
- Príspevky: 534
- Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ludia majú problém pochopiť elementárne veci.Nové auto je veľmi drahé ale má minimum servisných nákladov.To isté auto po 8-10 rokoch je už nesmierne lacné,ale začína veľmi drahý servis,čím viac techniky a extrasov auto má,tým je to brutálnejšie,pretože každá prkotina ruinuje.Ak je dnes problém kvalitne odservisovať základné veci a u jednoduchých aut,čo potom nastane tu kde diagnostiku toho auta zvládne 5 mechanikov v celom štáte,automat robia možno traja,elektroniku tiež.Kým auto v ich rukách skončí, budú zlikvidované desiatkou šuflikantov.Nie raz,a nie päť ráz som poslal preč auto kde sa rýpal Jano,Jožo,Mišo,Karol aj Dušan,a v takom aute sa už chyby iba namnožili a nič nemá logiku.Každou takouto vadou je majiteľ len a len bližšie k rozhodnutiu zachrániť čo sa dá,len nech už to auto zmizne zo dvora,za akékoľvek malé peniaze.Lebo to auto je dobré,ktoré jazdí,a nie ktoré je nabombované všetkými výmyslami sveta že padá sánka,ale...behá od servisu po servis.Z autom samotným by problém nikdy nenastal ak by dostalo vždy náležitý servis,nech stočí čo stojí.Ibaže ochota soliť obrovské čiastky len preto lebo auto má práve 100,200,300 tis km a tieto veci dostať musí,to chce majiteľa pre ktorého je celkom logický velký servis na úrovni 10-20% nadobúdacej hodnoty.Kým u auta kúpeného za 12 tis to nikto neprežíva a beria ako normálne,u tohoto si servis na úrovni 10% dovolí iba prvý a solventný majiteľ.Tak aj tie autá dopadnú,každým rokov je viac a viac iba poplátané použitými dielmi.Pred kúpou stačí jediná otázka aby ste boli v obraze...kam pôjdeš na servis keď bude sekať Tiptronik,keď prídu rozvody,keď vzduchový podvozok,keď elektronika,keď zasvieti kontrolka ??? Po slovensky ale jasne...do psej riti
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní