VW Phaeton 3.0 tdi - skusenosti a servis
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 31.03.2011 19:02 Zdieľať na Facebook
VW Phaeton 3.0 tdi - skusenosti a servis
zdravim,chcem sa spytať ake mate skusenosti s tymto autom,či sa oplati do toho ist alebo sa vyhnuť tomu.
Čo sa tyka servisu atď.
Rok vyroby 2008-2011
Čo sa tyka servisu atď.
Rok vyroby 2008-2011
-
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Oplatí sa. Vždy. Jeho predajcovi.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: 31.10.2012 14:05 Zdieľať na Facebook
Prepáčte chlapi, ale s tým nesúhlasím. Phaeton bol a je milované dieťa Ferdinanda Piecha a skutočne je to najlepší VW, má v sebe to najlepšie, čo vo Wolfsburgu dokážu. Interiér má komponenty Bentley, podvozok taktiež, Audi A8 je v skutočnosti hierarchicky tesne pod ním. Predĺžená verzia má podvozok z Bentley Flying Spur. Medzi Phaetonom A Flying Spur je skutočne rozdiel len v značke. Slabo sa predával kvôli dosť konzervatívnemu designu, možno v tom trochu zohralo úlohu aj logo VW. Veď na druhej strane, Mercedes tiež vyrába dodávky a pracovné vozy, ešte aj Unimog a nie len luxusné autá. Keď Audi začalo v roku 1994 s predajom A8, predávali ho so stratou, aby prerazili v danom segmente, to len nezopakovali s Phaetonom a možno to bola tá chyba. Ale keď si to tak vezmeš, technologicky je zhodný s Bentley, len za polovičnú cenu. Rozprával som sa s jedným pánom, ktorý ho vlastní a tiež povedal, že je to tank a nedá naň dopustiť. Má síce základnú hmotnosť 2,2 tony, ale len preto, že je vyrobený z poctivej ocele. Mercedes vyrábal model W140 taktiež len z poctivej ocele a vďaka tomu malo to auto reputáciu prakticky nezničiteľného vozu, veď dodnes behajú akoby nič. Ono všetko má svoje plus a mínus. Ale myslím si, že pokiaľ je tu vysoko cenené Audi A8, prečo by mal logicky Phaeton byť od neho horší, keď ich vyrába jeden a ten istý koncern, ale pri tom Phaeton používa lepšie technolóogie?
-
- Príspevky: 765
- Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56 Zdieľať na Facebook
Suhlas s čim ? S člankom s vikipedie alebo z čoho su tie mudrosti ?
"je tu vysoko cenené Audi A8 " to je dalšia super veta, pozri sa po kolko idu jazdene. Videl si tie auta už z bližšia ako na fotke ?
Skoda, že ten tvoj mudry odsek nečital ten Phaeton ktory mam v dielni. Keby ho čital tak by sa v nom asi nezoskratovali kable a neodišli tri riadiace jednotky z tych cca 120 čo su v nom.
Keby si to chcel preto lebo sa ti to pači a nie je to tvoje druhe auto v živote. Tak nepotrebuješ tu davat hlupe otazky a je ti jasne, že servis bude 2-3 drahši ako na superbe a 70% dielov pôjdeš kupovat do VW. Budeš kupovat auto s km v ktorom bude na dohlad repas prevodovky, pneumaticky podvozok tiež teši len dovtedy kym funguje ako všetka nadštandartna vybava atd....
Pokial to chceš preto, že budeš mat najväčšie auto na ulici tak tiež dobry dôvod ale niečo to potom stoji.
Premiovky nepadaju na cene tak brutalne len preto, že sa nikto nechce vozit na velkych autach.
Mam známeho, ktory dal do servisu 4 ročného S mercedesa s cca 180000 km, ktory mal od nova v priebehu roka 8,5 tisíc Eu a aj tak si objednal nove S-ko. len každy sa divame na 8500 Eu inač.
"je tu vysoko cenené Audi A8 " to je dalšia super veta, pozri sa po kolko idu jazdene. Videl si tie auta už z bližšia ako na fotke ?
Skoda, že ten tvoj mudry odsek nečital ten Phaeton ktory mam v dielni. Keby ho čital tak by sa v nom asi nezoskratovali kable a neodišli tri riadiace jednotky z tych cca 120 čo su v nom.
Keby si to chcel preto lebo sa ti to pači a nie je to tvoje druhe auto v živote. Tak nepotrebuješ tu davat hlupe otazky a je ti jasne, že servis bude 2-3 drahši ako na superbe a 70% dielov pôjdeš kupovat do VW. Budeš kupovat auto s km v ktorom bude na dohlad repas prevodovky, pneumaticky podvozok tiež teši len dovtedy kym funguje ako všetka nadštandartna vybava atd....
Pokial to chceš preto, že budeš mat najväčšie auto na ulici tak tiež dobry dôvod ale niečo to potom stoji.
Premiovky nepadaju na cene tak brutalne len preto, že sa nikto nechce vozit na velkych autach.
Mam známeho, ktory dal do servisu 4 ročného S mercedesa s cca 180000 km, ktory mal od nova v priebehu roka 8,5 tisíc Eu a aj tak si objednal nove S-ko. len každy sa divame na 8500 Eu inač.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Áno,hierarchicky je stojí nad Audi A8 a je to kus auta určený pre vyslovene majetných ľudí.Plne z jurajcis-om súhlasím.Auto je hierarchicky kdesi ako Bentley.To si treba hneď na samom začiatku uvedomiť že kúpou tohoto auta z druhej ruky bude servis malý či velký,čokoľvek, veľmi,veľmi drahý.Diely väčšina iba cez autorizovaný servis,a tu asi končia všetky srandy.Ani práca nebude v sadzbe 20 e.-/hod takže na sociálne cítenie mechanika by som veci nestaval.
Cena takéhoto ojazdeného auta zodpovedá záujmu,a ten bude práve pre spomenuté veci nulový.Iba človek mimo reality môže podľahnúť takému pokušeniu ako kúpa takejto motorizácie,aj keď by šlo pochopiť že pokušenie môže byť veľké
Cena takéhoto ojazdeného auta zodpovedá záujmu,a ten bude práve pre spomenuté veci nulový.Iba človek mimo reality môže podľahnúť takému pokušeniu ako kúpa takejto motorizácie,aj keď by šlo pochopiť že pokušenie môže byť veľké
-
- Príspevky: 765
- Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 06.04.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
Na odťahovke môže skončiť hociaké auto. Bohužiaľ, jedna vec.
Druhá vec je tá, že by to nemal dovoliť kúpiť sedliacky rozum človeku, kt. nemá minimálne 2až3tis. eur plat aby mohol kľudne spávať a myslí si že tankovaním a kúpou nových pneumatík servis končí. Omyl, začína. Len toľko. Inak smelo do toho, človek sa učí na vlastných chybách. V najhoršom prípade bude stáť pokazené v garáži a hotovo.
Druhá vec je tá, že by to nemal dovoliť kúpiť sedliacky rozum človeku, kt. nemá minimálne 2až3tis. eur plat aby mohol kľudne spávať a myslí si že tankovaním a kúpou nových pneumatík servis končí. Omyl, začína. Len toľko. Inak smelo do toho, človek sa učí na vlastných chybách. V najhoršom prípade bude stáť pokazené v garáži a hotovo.
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: 31.10.2012 14:05 Zdieľať na Facebook
Tieto múdrosti nemám z Wikipédie. Pracoval som v Autopožičovni s luxusnými autami, takže veľa drahých áut som nie len videl na fotke, ale aj šoféroval a chodil s nimi na servis. Očividne môj príspevok pochopil len sršeň a čviro. Ono je jedno, či auto má predajnú cenu 10.000 alebo 1.000.000 euro, je to stroj a keď sa používa, tak dochádza aj k amortizácii a následnej výmene dielov. Phaeton sa vyrába v high-tech fabrike v bielych rukavičkách, takže zrejme nie je určený pre bežného človeka, z toho treba vychádzať. Mimochodom pán hnr, žijem vo Švajčiarsku, takže Phaeton vidím bežne, aj keď prechádzam cez Nemecko a Rakúsko na SK. A ten ktorý máte na dielni, je zrejme prvovýroba, stočená o 200.000 km, aby sa slováčisko mohol hrať na machra. Jasne som napísal, všetko má svoje plus a mínus, takže aj on si podľa tejto charakteristike vozu musí zvážiť, či je ochotný investovať do jazdenky, ktorá ako nová nie je určená pre široké masy ľudí.
-
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 26.06.2005 03:43 Zdieľať na Facebook
Ako vidím kopa múdrych rečí...osobne som mal 2 Phaeton-y , 5.0TDi a momentálne 3.0TDi ...5.0Tdi som predával keď malo 280.000 a za tie roky auto fungovalo bez väčších problémov , 3.0TDi takisto...jediná chyba je že na tak drahom aute by nemalo byť vidno hrdzu , a na tom prvom popod lištu dverí začal hrdzavieť , keby som uvažoval nad kúpou tak zase nový Phaeton 3.0TDI...
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 06.04.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 959
- Dátum registrácie: 30.06.2012 18:16
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 24.02.2011 18:42 Zdieľať na Facebook
Phaeton
Súhlas s ĽZ, ak už jazdenku, tak naozaj len po r. 2011, je to samo o peniazoch. Poškuľoval som i ja chvíľu po ňom, ale ja najazdím ročne mrte km a vzhľadom na údržbu, spotrebu atď. stačí aj to čo mám. Aj tak je to všetko len kopec plechu, ktorý za pár rokov má hodnotu železa vo výkupe.A ego si na ulici leštiť nepotrebujem.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: LOCHNESS a 20 neregistrovaných