VW Passat 1,9tdi 77kw - olej vo vode.
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
- Bydlisko: Pú Zdieľať na Facebook
VW Passat 1,9tdi 77kw - olej vo vode.
Takže zasa mám nejakú pataliu z autom.
Vo vode sa mi objavil olej. Nie moc ale v nádobke je to po kraji vidno. Skoro ma drblo.Navštívil som jedného mechanika čo mal takú srandu čo sa dala na expanzku, v tej srande bola taká modrá tekutina a keby valec tlačil do vody-teda vo vode sa objaví CO tak sa tekutina sfarbí na žlto. Čakali sme asi 7min. a nič.
TAK som auto som odviezol do servisu na podozrenie, že púšťa olejový chladič. Chladič vybrali, dali na tlakovú skúšku pánovi čo tlakuje hlavi, natlačili do neho 7barov a chladič držal.
Takže asi podozrenie na prdnuté tesnenie.
Len sa neviem rozhodnúť čo s tým. Mechanik mi vravel, že zatial sa mám na to vykašlať, lebo oleja vo vode bolo zanedbatelné množstvo. Že keď sa to vysere úplne tak sa to spraví.
Čo všetko treba vymeniť a spraviť pri výmene tesnenia pod hlavou aby to bolo 100%?
Rátam tak tesnenie pod hlavu, nový rozvodový remen, gumičky pod vstreky, zbrusenie a tlakovanie hlavy, odstrojenie hlavy, tesnenie pod výfukové zvody,tesnenie pod výko ventilov + práca pri demontážy a montážy hlavy. Neviem či sa menia aj šroby na vstrekovačoch?
Kolko takáto sranda asi môže stáť.
PS-Jedná sa o passat variant 3C 1,9tdi 77KW rv2007 natočených 178000km kod motora BLS
Vo vode sa mi objavil olej. Nie moc ale v nádobke je to po kraji vidno. Skoro ma drblo.Navštívil som jedného mechanika čo mal takú srandu čo sa dala na expanzku, v tej srande bola taká modrá tekutina a keby valec tlačil do vody-teda vo vode sa objaví CO tak sa tekutina sfarbí na žlto. Čakali sme asi 7min. a nič.
TAK som auto som odviezol do servisu na podozrenie, že púšťa olejový chladič. Chladič vybrali, dali na tlakovú skúšku pánovi čo tlakuje hlavi, natlačili do neho 7barov a chladič držal.
Takže asi podozrenie na prdnuté tesnenie.
Len sa neviem rozhodnúť čo s tým. Mechanik mi vravel, že zatial sa mám na to vykašlať, lebo oleja vo vode bolo zanedbatelné množstvo. Že keď sa to vysere úplne tak sa to spraví.
Čo všetko treba vymeniť a spraviť pri výmene tesnenia pod hlavou aby to bolo 100%?
Rátam tak tesnenie pod hlavu, nový rozvodový remen, gumičky pod vstreky, zbrusenie a tlakovanie hlavy, odstrojenie hlavy, tesnenie pod výfukové zvody,tesnenie pod výko ventilov + práca pri demontážy a montážy hlavy. Neviem či sa menia aj šroby na vstrekovačoch?
Kolko takáto sranda asi môže stáť.
PS-Jedná sa o passat variant 3C 1,9tdi 77KW rv2007 natočených 178000km kod motora BLS
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
- Bydlisko: Pú Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 06.02.2007 23:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
- Bydlisko: Pú Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 06.02.2007 23:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
- Bydlisko: Pú Zdieľať na Facebook
Toto mi nemusíš vysvetlovať, že ako je riešený chladič oleja. Len ten to na 99% nerobí. Ostáva už len hlava. Vidím to tak. Odpojím chladič oleja od vody, vyčistím nádobku, nalejem novú nemrznúcu a budem behať a pozerať čo to bude robiť. Ak sa objaví aj tak olej vo vode chladič je 100%tne vylúčený a ostáva už len hlava dole
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
- Bydlisko: Pú Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
- Bydlisko: Pú Zdieľať na Facebook
Takže dal sa ešte raz pretlakovať chladič oleja. Ten je 100% dobrý. Išla hlava dole, výbrus, pretlakovanie hlavy, nové tesnenie, nové vačkové ložiská, tesnenie pod vstreky, výplach chladiaceho systému, nová nemrzka... na afte odbehané cez 1300km a olej v nádržke je znova. Síce úplne malé množstvo, ale stále je tam. Ešte ma napadlo, že ten chladiaci okruh mohol vyplaviť nejakú mastnotu.... v motore som úbytok oleja nepozoroval. Neviete niekto poradiť ako pokračovať ďalej? Alebo sa na to vykašlať? Vymienať tam hlavu, potom blok nemám vôbec chuť a už vôbec niesom ochotný dávať €urobubáčiky za neistý výsledok....
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
- Bydlisko: Pú Zdieľať na Facebook
Ako predať to neni problem, ale ja potrebujem sa s niekym natahovať po súdoch, servisoch a neviem čo.... po sviatkoch uvidím čo s tým, ale ozaj nemám šajnu. Mám v rukáve pár riešení.
1-vymeniť nemrzku + spraviť ešte preplach chlad. okruhu
2-objednám pre istotu olejový chladič a vymenim
3-dlabem na to a zakial to chodí asi to už nebudem riešiť
4-predať afto pod cenu s poruchou, že niekde presakuje olej do vody, ale kde to ani srnka netuší
Neviem, že či hlava alebo blok. Hlava bola odtlakovaná, ale v servise mi bolo povedané, že môže tam byť niekde nejaká mikroskopická trhlina a môže to robiť iba pri určitej teplote.To isté môže byť aj na bloku. Ja som na tom afte nabehal 22000km, bez žiadných problémov, bez dolievania vody a oleja-iba menený, vše v poriadku a teraz toto. Viem, že motor som nikde neprehrial, ale čo predchádzajúci majitel to neviem
1-vymeniť nemrzku + spraviť ešte preplach chlad. okruhu
2-objednám pre istotu olejový chladič a vymenim
3-dlabem na to a zakial to chodí asi to už nebudem riešiť
4-predať afto pod cenu s poruchou, že niekde presakuje olej do vody, ale kde to ani srnka netuší
Neviem, že či hlava alebo blok. Hlava bola odtlakovaná, ale v servise mi bolo povedané, že môže tam byť niekde nejaká mikroskopická trhlina a môže to robiť iba pri určitej teplote.To isté môže byť aj na bloku. Ja som na tom afte nabehal 22000km, bez žiadných problémov, bez dolievania vody a oleja-iba menený, vše v poriadku a teraz toto. Viem, že motor som nikde neprehrial, ale čo predchádzajúci majitel to neviem
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Ten olej vo vode môže byť aj z predošlej várky. Mne sa dostával olej do vody cez chladič olea, ktorý je súčasťou vodného chladiča. Vymenil som postupne chladič, ventil kúrenia (zasekol sa, dôsledok oleja vo vode), radiátory kúrenia (tiekli), všetky vodné hadice (vplyvom oleja vo vode zmäkli a začali odchádzať), ale stále tam nejaké zbytky oleja mám - lebo som to nevymenil naraz. Ten olej, teda jeho zvyšky, sa Ti totiž v chladiacom systéme našľaháva ako kapučíno. Úplne to vyčistiť nejde, skúšal som to aj chémiou, aj preplachmi, aj som to všetko porozoberal a vystriekal tlakom vody. Išiel odtiaľ neskutočný bordel, ale nikdy to nevyčistíš na jeden krát dokonale. Až časom, keď to prepláchneš povedzme 4 - 5x.
Inak je sila, že sa niečo také môže diať na 3 ročnom voze, to je zlý sen.....
Inak je sila, že sa niečo také môže diať na 3 ročnom voze, to je zlý sen.....
-
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
- Bydlisko: Pú Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 16 neregistrovaných