VW Passat 1,9tdi 77kw - olej vo vode.

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

imo17
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
Bydlisko:
Zdieľať na Facebook

VW Passat 1,9tdi 77kw - olej vo vode.

Príspevok od používateľa imo17 »

Takže zasa mám nejakú pataliu z autom.
Vo vode sa mi objavil olej. Nie moc ale v nádobke je to po kraji vidno. Skoro ma drblo.Navštívil som jedného mechanika čo mal takú srandu čo sa dala na expanzku, v tej srande bola taká modrá tekutina a keby valec tlačil do vody-teda vo vode sa objaví CO tak sa tekutina sfarbí na žlto. Čakali sme asi 7min. a nič.
TAK som auto som odviezol do servisu na podozrenie, že púšťa olejový chladič. Chladič vybrali, dali na tlakovú skúšku pánovi čo tlakuje hlavi, natlačili do neho 7barov a chladič držal.
Takže asi podozrenie na prdnuté tesnenie. :3c90:
Len sa neviem rozhodnúť čo s tým. Mechanik mi vravel, že zatial sa mám na to vykašlať, lebo oleja vo vode bolo zanedbatelné množstvo. Že keď sa to vysere úplne tak sa to spraví.
Čo všetko treba vymeniť a spraviť pri výmene tesnenia pod hlavou aby to bolo 100%?
Rátam tak tesnenie pod hlavu, nový rozvodový remen, gumičky pod vstreky, zbrusenie a tlakovanie hlavy, odstrojenie hlavy, tesnenie pod výfukové zvody,tesnenie pod výko ventilov + práca pri demontážy a montážy hlavy. Neviem či sa menia aj šroby na vstrekovačoch?
Kolko takáto sranda asi môže stáť.
PS-Jedná sa o passat variant 3C 1,9tdi 77KW rv2007 natočených 178000km kod motora BLS
:3c90:
imo17
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
Bydlisko:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa imo17 »

Takže ja na záruku môžem zabudnúť :4012:
buki24
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 06.02.2007 23:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa buki24 »

zdravim odchadza ti chladic oleja je to suciastka ktora sa nachadza pod olejovym filtrom ,jetam membrana ktora odchadza mal som to na dvojlitri ale chladice su rovnake
imo17
Príspevky: 162