VW Passat 1.9 tdi , 81 kw , 1997

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

wlodzik25
Príspevky: 47
Dátum registrácie: 09.06.2009 20:35
Zdieľať na Facebook

VW Passat 1.9 tdi , 81 kw , 1997

Príspevok od používateľa wlodzik25 »

Zdravím páni mam problém asi týždeň s mojim pasatom, keď
Vytočím otáčky nad 3000 stačí na niekoľko sekúnd tak motor spadne do núdzaku robí to len za jazdy na mieste nie som momentálne na dovolenke VGA som teda neriešil zatiaľ auto do 3000 šlape ale nad hneď hádže do núdzaku chcel som poradiť čo by to mohlo byt podla príznakov dočítal som sa ze toho môže byť viac na príčine ale ci niekto nemáte podobný problém vyriešený diky za užitočné odpovede
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Podobny problem sa tu už riešil v starších témach

HĽADAJ temy "čistenie EGR"
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Z vysokou pravdepodobnosťou je zatuhnutá variabilita a nevracia sa do nultej polohy.
Píš aj čiarky,pretože aj toto si napísal ...
vytočím otáčky nad 3000 stačí na niekolko sekund tak motor spadne do núdzaku
robí to len za jazdy na mieste
nie som momentálne na dovolenke

Preto boli vymyslené čiarky a bodky aby nevznikal z myšlienok šalát.

Rada na záver,aj keby tu mal úplne každý podobný problém,nikdy sa tým neriaď.Tá turbína je síce vysoko pravdepodobná,ale úplne rovnako by motor mohol padať do núdzaku pre XY iných problémov.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

ja nechcem mudrovat ale podobny problem som videl , a boli vadne vstrekovace , bez diagnostiky sa asi nepohnes s problemom dalej
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Vstrekovače môžu byť problémové prakticky vždy,ale to máva iný mechanizmus prejavu.
Že to boli vstrekovače...skôr by som veril že to "akože" boli vstrekovače,pretože niektoré opravy ak by sa priznala pravda by na kuchyńu nič nepriniesli.Autorizák si dnes pokojne dovolí vymeniť turbínu kde sa zavzdušňuje palivový systém,a navrhovať výmeny DPF tam,kde sami naniesli do systému umelú chybu,takže pozor na pravdivosť.Ja som roky nestretol zákazníka ktorý by u mňa po X návštevách dielní po celom SVK prišiel a mal v ruke jedinú meranú hodnotu,jediný rozumný argument.Nič nevedia a to doslova nič z toho,čo sa riešilo a ako (dovtedy) a nie aby ešte mali niečo v ruke z čoho by sa dalo vychádzať
pacok
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pacok »

Ak je to len variabilita a a mas vahu vzduchu a vstreky ok a nedymi tak kludne dojdes domov aj zopar tisic km.Len sleduj ci dymi ak nie tak pokracuj.
wlodzik25
Príspevky: 47
Dátum registrácie: 09.06.2009 20:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wlodzik25 »

Ďakujem za odpovede, soory za čiarky, písal som stručne, narýchlo ale čo som chcel som sa dozvedel. Je mi jasné že bez diagnostiky sa ďalej nepohnem,
áno, dá sa na tom dôjsť domov, do 3000 ot sa dá jazdiť do 130km. Čiže na diaľnici bez predbjehania, dym nemám čierny. Ešte raz diky,,,
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: db69, uwa0903976910 a 29 neregistrovaných