VW Passat TDI PD - kolisanie otačok

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

puma11212
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 25.01.2009 17:01
Zdieľať na Facebook

VW Passat TDI PD - kolisanie otačok

Príspevok od používateľa puma11212 »

Dobry den
Potreboval by som poradit, mam passata TDI 96kw PD a kolišu mi otačky v rozmedzí 880-903 ot. zastudena aj za tepla a ked je studeny niekedy citit vynechavanie motora ale ked sa zohreje motor ide ako hodinky, bol som v stym v servise na diagnostike ta nič neukazala, len že kolišu otačky, mechanik povedal že to je tryska, že može byt že to je mechanicka porucha trysky a preto to na diagnostike neukaže, že najlepšie vybrat všetky 4 a zaniest na test, ale problem je vtom že mechanici sa nevedia zhodnut či je to problem v tryske alebo niekde inde, jeden mechanik mi povie niečo ine a druhy zase niečo iné a mam vtom chaos
za rady vopred dakujem a ak už tema bola vytvorená tak sa ospravedlnujem hladal som ale nenašiel som taku stymto problemom :41c2:
jankode
Príspevky: 682
Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jankode »

Ak ti na voľnobehu lietajú otáčky a cuká Ti s autom za studena aj tepla prvé čo ma napadlo TRYSKY, vybrať a otestovať...
puma11212
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 25.01.2009 17:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa puma11212 »

praveže za tepla mi necuka motorom len za studena si cukne motor, ale otačky kolišu stale aj za tepla aj za studena
premaw
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 16.01.2006 19:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa premaw »

žhaviče , váha vzduchu , trysky... skontroluj a napiš ako si dopadol..
riecan
Príspevky: 188
Dátum registrácie: 27.10.2009 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa riecan »

akú rolu hrajú žhaviče pri tomto probléme? :coffe:
premaw
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 16.01.2006 19:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa premaw »

skús ráno na diesly naštartovať bez žhavičov a na druhý deň s nimi a uvidíš obrovský rozdiel..

Žhaviče v dosť veľkej miere ovplyvňujú rovnomerný chod motora , hlavne ,keď je studený..
lance0xc
Príspevky: 143
Dátum registrácie: 14.02.2009 16:07
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lance0xc »

skontroluj gumičky na tryskaCh
puma11212
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 25.01.2009 17:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa puma11212 »

žhaviče som menil preventivne ešte v lete ked som kupoval auto, tym to nieje, štratuje bez problemov, tie gumičky skontrovat napadlo už aj mna
lukasko012
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 23.02.2010 18:58
Zdieľať na Facebook

kolisanie otacok

Príspevok od používateľa lukasko012 »

Skus v prvom rade vymenit palivovy filter.Mne to robilo a po vymene palivoveho filtra auto sliape ako ma.Je to najlacnejsia a najrychlejsie oprava a ked nie vymena palivoveho filtra neni na skodu.Urcite bude zasr....
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

a preco ti namakani mechanici, podozrievajuci vstrekovace, nepozru kanal 013, 018 a 021 v motorovej riadiacej jednotke ?


jaaaaaj to by museli rozumiet tomu co robia, ze? Tak sa im zver do ruky nech zacnu vymienat... a ty budes platit a platit...



PS: Ja viem ze to co som hore napisal nie je jednojednoznacny "test" vstrekovacov, ale keby boli naozaj chytene tak by si to v tychto datach videl.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
puma11212
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 25.01.2009 17:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa puma11212 »

kanal 13 mi pozerali a korekcia vstrekovačov bola takato:
prva 2,4mg, druha -0,80, tretia -2,1mg a posledna 1,1mg
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

no tak maju pravdu, mas tam nieco hodne dosrate. To si ale mohol napisat hned ze ?

Na ten prvy valec by som sa pozrel, gumicky na vstrekoch, vstrek samotny, kompresne tlaky, podpalene ventily atd. Automaticky sa ti upravi aj treti ktory ho pravdepodobne "vyvazuje" v chode.

Druhy a posledny valec uvidis ked toto skontrolujete, ta hodnota 1.1 tiez nie je ani trochu dobra.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
puma11212
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 25.01.2009 17:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa puma11212 »

no ale mechanik čo to mal na diagnostike povedal že tie hodnoty niesu najlepšie aleže že niesu zase take strašne.
ale keby mal motor slabe tlaky tak po 1.žerie olej jak svina a
po 2.tah by nemal a dymilo by to nie?
buduci tyžden stym idem do servisu znamemu a uvidím čo zisti
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

tie hodnoty SU EXTREMNE STRASNE, pretoze napriklad POVOLENE rozmedzie je do +2.8mg/str a ty uz mas 2.4...

pre porovnanie, poznam zopar takychto motorov co maju natrieskanych 400.000km a maju korekcie niekde okolo 0.4mg/str. Moze byt?


akoze sorry ale ak podla fesaka-mechanika 2.4 nie je strasne pricom 2.8 je maximalny povoleny limit tak potom PanBoh ta ochranuj. A to ze toto je horna povolena hranica ma priamo napisane aj v tej diagnostike, centimeter daleko od toho cisla ktore ti povedal... cize to som si nevymyslel len tak z brucha.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
puma11212
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 25.01.2009 17:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa puma11212 »

ale zaujimalo by ma prečo maju tie vstrekovače taku vysoku korekciu. zla nafta? vela km nalietanych?
najlepšie bude ked ich dam otestovat všetky, a popripade zrepasovat

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: domcekw1 a 27 neregistrovaných