VW Passat b8 - výmena chladiacej a preplach chlad. systému
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat b8 - výmena chladiacej a preplach chlad. systému
Nemá byť konštruktér.Ale ak má od rána do večera pred nosom tú malú obrazovečku ,môže (vo v lastnom záujme) robiť aj užitočné veci,nemusí visieť celý deň na sprostostiach.opakujem...vo vlastnom záujme.Ak dohladáva veci ktorých hodnota je tri klobúky hovna,môže sa pozrieť,ak už sa vlastníkom drahšej veci stal aj po veciach z ktorých bude osoh. Ale...opakujem aj pre totál sprostých,je to len a len na jeho rozhodnutí bez nútenia.To je rozdiel medzi gazdom a gazdom.Niečo málo o tom viem na rozdiel od vás oboch čo tu fičíte tiež len na sprostostiach ako antigroup dezole
- cicmanec842
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 07.07.2023 08:56 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat b8 - výmena chladiacej a preplach chlad. systému
Prijmi už konečne reallitu, že koncern je šmejd, dedulo!
-
- Príspevky: 1624
- Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat b8 - výmena chladiacej a preplach chlad. systému
Milan, ja som proti vsetkym sprostostostiam kto tu co napise.
Rozdielny nazor od tvojho neznamena ze je zly.
Ale G13 je konstrukcna blbost.
Rozdielny nazor od tvojho neznamena ze je zly.
Ale G13 je konstrukcna blbost.
- cicmanec842
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 07.07.2023 08:56 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat b8 - výmena chladiacej a preplach chlad. systému
Vyjadrujte sa len o sebe a ideálne k veciam ktorým rozumiete.Jediný "prínos" vášho starania je že je tu informácií minimum až nula.Nemám najmenšiu chuť sa s vami vôbec baviť,tak za tri dni sa sem pozriem.Tak riešim veci ja,a už to inak nebude,vy si riešte čo chcete ako chcete.Ale mimo mňa.
- cicmanec842
- Príspevky: 78
- Dátum registrácie: 07.07.2023 08:56 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat b8 - výmena chladiacej a preplach chlad. systému
Presne ako som povedal. Ješitný starý ujo...
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat b8 - výmena chladiacej a preplach chlad. systému
pre progresivneho fanatika fzubateho
Chladiaca kvapalina v ružovo/fialovej farbe VIP Antifreeze G13 pre najnovšie vozidlá prevažne koncernu VW (TL 774 J) s povinným obsahom biozložky a silikátov. Antifreeze G13 celoročne chráni chladiaci systém motorového vozidla pred pôsobením mrazu a pred koróziou. Zaručuje veľmi dobrý prevod tepla. Je určená pre celohliníkové motory.
najmodernejšia chladiaca kvapalina na báze ethylenglykolu
životnosť garantovaná na 5 rokov alebo 250 000 km podla toho co pride skor.
je miešateľná
odpovedá originálnej kvapaline Škoda G12++
5 rokov alebo 250 000km.cize bionemrznuca.
nevymens skor = places ako zadavatel temy.
nalejes tam nejaky balast = places ako zadavatel temy.
ja som take veci vzdy dodziaval pamatam na stare auto kde mi v knihe od auta pisalo ze modru G11 menit kazde 2 roky tak sa to menilo ja osobne som nikdy problemy zo spinavymi nemrznucimi kvapalinami nemal a lial tam len to co sa malo.
ak pisalo ze kazdych 5 rokov menit termostat tak sa aj vymenil hoci fungoval.
a to plati aj o servooleji v riadeni.ten som menil vzdy po 50 000km.ci cervevy alebo zeleny stary olej prec.nidky som nemal problemy zo servocerpadlami alebo hydraulikou v riadeni.
Chladiaca kvapalina v ružovo/fialovej farbe VIP Antifreeze G13 pre najnovšie vozidlá prevažne koncernu VW (TL 774 J) s povinným obsahom biozložky a silikátov. Antifreeze G13 celoročne chráni chladiaci systém motorového vozidla pred pôsobením mrazu a pred koróziou. Zaručuje veľmi dobrý prevod tepla. Je určená pre celohliníkové motory.
najmodernejšia chladiaca kvapalina na báze ethylenglykolu
životnosť garantovaná na 5 rokov alebo 250 000 km podla toho co pride skor.
je miešateľná
odpovedá originálnej kvapaline Škoda G12++
5 rokov alebo 250 000km.cize bionemrznuca.
nevymens skor = places ako zadavatel temy.
nalejes tam nejaky balast = places ako zadavatel temy.
ja som take veci vzdy dodziaval pamatam na stare auto kde mi v knihe od auta pisalo ze modru G11 menit kazde 2 roky tak sa to menilo ja osobne som nikdy problemy zo spinavymi nemrznucimi kvapalinami nemal a lial tam len to co sa malo.
ak pisalo ze kazdych 5 rokov menit termostat tak sa aj vymenil hoci fungoval.
a to plati aj o servooleji v riadeni.ten som menil vzdy po 50 000km.ci cervevy alebo zeleny stary olej prec.nidky som nemal problemy zo servocerpadlami alebo hydraulikou v riadeni.
-
- Príspevky: 1624
- Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat b8 - výmena chladiacej a preplach chlad. systému
Pre stareho komunistu sevena, ktoremu sa orosi hlavica ak uvidi cervenu kravatu.
Take odporucania, ake pises, ma kazde auto, ale bordel to robi len pri VW.
Ludia maju v autach chladiacu aj 500 000 km, dokonca prezila aj 4 vymeny rozvodov a slem tam nemaju.
Co to dokazuje?
Ze pises o com nemas ponatia ty gazda.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat b8 - výmena chladiacej a preplach chlad. systému
jaj preto je vw zly lebo vsade to funguje a u vw nie?lebo G13.
ja nemam rad vw no mam aj seata a audi co spada pod vw.a zeru aj olej aj nemrznucu.ale viem to a tak sa k tomu aj staviam.preto mam rad fordy tdci.tie idu stotisice km bez problemu a motory preziju aj nakladky na nemeckom autobahne bez ujmy kde netreba nic dolievat.ale dizlove fordy uzivam len na dialnice pretoze su na to stavane mesto by ich zabilo skor ako vw tdi.
ale aby sme prisli na to preco vw je zly,to bude asi tym ze,vw je najrozsirenejsie auto v europe, a tym padom aj najpouzivanejsie,a tym padom aj najporuchovejsie.preto su take recenzie ake su.
aj japonska toyota by tak dopadla keby to ludia kupovali tak ako vw.staci dat mlademu do ruk nejakeho japonca a vydychne skor ako vw.
ja nemam rad vw no mam aj seata a audi co spada pod vw.a zeru aj olej aj nemrznucu.ale viem to a tak sa k tomu aj staviam.preto mam rad fordy tdci.tie idu stotisice km bez problemu a motory preziju aj nakladky na nemeckom autobahne bez ujmy kde netreba nic dolievat.ale dizlove fordy uzivam len na dialnice pretoze su na to stavane mesto by ich zabilo skor ako vw tdi.
ale aby sme prisli na to preco vw je zly,to bude asi tym ze,vw je najrozsirenejsie auto v europe, a tym padom aj najpouzivanejsie,a tym padom aj najporuchovejsie.preto su take recenzie ake su.
aj japonska toyota by tak dopadla keby to ludia kupovali tak ako vw.staci dat mlademu do ruk nejakeho japonca a vydychne skor ako vw.
-
- Príspevky: 1624
- Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat b8 - výmena chladiacej a preplach chlad. systému
Zle som sa vyjadril. G13 nie je zla. Zla je konstrukcia chladiaceho systemu motora, kde sa G13 casto dostava na svoje maxima…
Este. Ze sa ta toyota nepredava.
https://sk.cebia.com/detailArticle/top- ... -roku-2022
Este. Ze sa ta toyota nepredava.
https://sk.cebia.com/detailArticle/top- ... -roku-2022
-
- Príspevky: 709
- Dátum registrácie: 02.09.2023 16:50
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat b8 - výmena chladiacej a preplach chlad. systému
Keby len a len toho. 1.2HTP je tiež ukážka nemeckého (neroz)umu.
Máme dve JTD, 95-99% jázd do 3 km a s motoromi žiadne problémy. Mladšie má nájazd 310 000 km, viem o takých, čo najazdili 750 000. Držať dve autá,lebo jedno do mesta a druhé na diaľnice - to fakt?
Máme dve JTD, 95-99% jázd do 3 km a s motoromi žiadne problémy. Mladšie má nájazd 310 000 km, viem o takých, čo najazdili 750 000. Držať dve autá,lebo jedno do mesta a druhé na diaľnice - to fakt?
Dôchodca.
Alfa156 1.9JTD 85kW (Selenia, Metabondy)
Alfa156 1.9JTD 85kW (Selenia, Metabondy)
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat b8 - výmena chladiacej a preplach chlad. systému
ale to je celosvetovy predaj.najdi slovenske statistiky ceske polske madarske balkan atd.lebo my sme stale vychodny blok.tam vyhrava vzdy vw lebo je to oblubena znacka drzi si to cenu a dobre sa to predava pripade predaja.vw das autofzubaty napísal: ↑19.02.2024 07:22
Este. Ze sa ta toyota nepredava.
https://sk.cebia.com/detailArticle/top- ... -roku-2022
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat b8 - výmena chladiacej a preplach chlad. systému
ako sa vravi auto si treba kupit na to na co je urcene.
pochybujem ze bmw 530d je dobre auto do mesta.a zase fabia 1.2htp na dialnicne 1000km cestovanie nalozene batozinou a toci pri 140tke otacky take ze clovek caka kedy ventily z hlavy valcov prerazia kapotu.
auto ktore vie dlho fungovat mesto a dialnice neexistuje.ako ked si niekto kupi nove a po 4-5 rokoch to ma 120 0000km preda to = je to fuk.
ale ak treba auto na viac rokov a travit min 10 hodinove cesty v nom tak je to lepsie rozdelit.
ja osobne uz roky rokuce mavam male auta fabia ibiza do mesta na 500 metrove presuvacky a nic to nikdy nepytalo.len benzin a raz mesacne vyfukat vodu z vyfuka po okreske.ale nekupoval som to nikdy ako vyhrkany vrak.ale vzdy ked to malo max do 5 rokov a malo km.
kolega teraz ide predavat opel astru K 1.6 dizel.2017 rok.ma to 245 000km.cely motor je od oleja niekde tam nieco netesni na sani a dpf vypaluje momentalne kazdych 220km.no zistil ze mu to uz aj zerie olej preto dpfko casto vypaluje.za studena trasie motor.denno denne dialnica do prace 40km tam 40km naspat jazdi 140tkou.ked sa rano ponahla tak nepozera na to ze motor je este studeny kratka ide.+ 2x rocne dovolenka taliansko.
chcel auto co bude menej zrat vykon mu nevadil no vidi sam ze musi ist do dizloveho 2 litra
predtym klatil mondeo kombik 2.2tdci a autu nic nebolo ani studene jazdy na dialnici.len mu vadili km 345000km a spotreba.
-
- Príspevky: 1624
- Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 709
- Dátum registrácie: 02.09.2023 16:50
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat b8 - výmena chladiacej a preplach chlad. systému
Tiež som to nevedel
"auto ktore vie dlho fungovat mesto a dialnice neexistuje" - fakt? Čítal si čo si označil?
19 a 20-ročné autá s nájazdom nad 300 000 km. Prevažne denné krátke jazdy a ak po diaľnici - viac nad než pod "limit". Ostatne nie len po diaľnici... Kto by to zohrieval? Sadneme, ideme. Aj v zime. Ja osobne rád na to dupnem, neriešim či je motor už ohriaty. Moja podobne, len menej dupe.
Tak zničený motor na Astre môže byť podľa mňa jedine, ak majiteľ sral na výmeny oleja a dával tam najlacnejší.
"auto ktore vie dlho fungovat mesto a dialnice neexistuje" - fakt? Čítal si čo si označil?
19 a 20-ročné autá s nájazdom nad 300 000 km. Prevažne denné krátke jazdy a ak po diaľnici - viac nad než pod "limit". Ostatne nie len po diaľnici... Kto by to zohrieval? Sadneme, ideme. Aj v zime. Ja osobne rád na to dupnem, neriešim či je motor už ohriaty. Moja podobne, len menej dupe.
Tak zničený motor na Astre môže byť podľa mňa jedine, ak majiteľ sral na výmeny oleja a dával tam najlacnejší.
Dôchodca.
Alfa156 1.9JTD 85kW (Selenia, Metabondy)
Alfa156 1.9JTD 85kW (Selenia, Metabondy)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 109 neregistrovaných