VW Passat B8 - motorizacia
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 28.11.2018 15:51 Zdieľať na Facebook
VW Passat B8 - motorizacia
čaute,
chcem kúpiť VW B8, mám rozpočet 17-20 tisíc.
Ktorý motor by ste brali?
našiel som tieto motorizácie:
1.6 TDI 88kw
2.0 TDI 110 kw manual
2.0 TDI 110 kw DSG
2.0 TDI 110 kw DSG Alltrack 4 motion DSG
2.0 TDI BMT 110 kw DSG
2.0 TDI BMT 140 kw manuál 6 kvalt
2.0 TDI BMT 140 kw DSG
chcem kúpiť VW B8, mám rozpočet 17-20 tisíc.
Ktorý motor by ste brali?
našiel som tieto motorizácie:
1.6 TDI 88kw
2.0 TDI 110 kw manual
2.0 TDI 110 kw DSG
2.0 TDI 110 kw DSG Alltrack 4 motion DSG
2.0 TDI BMT 110 kw DSG
2.0 TDI BMT 140 kw manuál 6 kvalt
2.0 TDI BMT 140 kw DSG
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 - motorizacia
To je úplne jednoduché, tá kombinácia ktorá ti vyhovuje
Ty sám snád vieš či ti 88kW nebude málo, alebo naopak 140W ti netreba a tak isto sám musíš vedieť či sa chceš zožierať s kvaltovaním a vymačkavaním spojky v dnešných zápchach, alebo berieš automat
Ty sám snád vieš či ti 88kW nebude málo, alebo naopak 140W ti netreba a tak isto sám musíš vedieť či sa chceš zožierať s kvaltovaním a vymačkavaním spojky v dnešných zápchach, alebo berieš automat
-
- Príspevky: 507
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 - motorizacia
B je správne...
-
- Príspevky: 334
- Dátum registrácie: 24.02.2022 20:38 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 - motorizacia
Posledné B čo bolo správne bolo B5.
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 04.02.2022 07:27 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 - motorizacia
Tu ti moc výber nepochvália, všeobecne sa tu vw group moc neodporúča...
Môj názor je ale taký, že B8 je podarené auto so spoľahlivými DSG...keď chces spoľahlivý motor, naj bude asi 110kw.. ja mám ten najzložitejši, bitdi 176kw, mám síce len 70 000km ale som veľmi spokojny, vie jazdiť úsporne za 5 litrov, po zmene režimu sa zmení na celkom ostré vozidlo so zrýchlením na 100kmh za 6 sekúnd...
Môj názor je ale taký, že B8 je podarené auto so spoľahlivými DSG...keď chces spoľahlivý motor, naj bude asi 110kw.. ja mám ten najzložitejši, bitdi 176kw, mám síce len 70 000km ale som veľmi spokojny, vie jazdiť úsporne za 5 litrov, po zmene režimu sa zmení na celkom ostré vozidlo so zrýchlením na 100kmh za 6 sekúnd...
-
- Príspevky: 507
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 - motorizacia
prečítaj si recenzie na toto auto nielen na SK fórach,ale aj na CZ,DE a budeš mať určite lepší rozhľad.Za mňa odporúčam 110kw a manuál.Automat je fajn ,ale jeho čas raz nadíde .Ďalšia vec naviac,ktorá ti može skomplikovať život,hlavne ak to auto nemáš od novoty.
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 - motorizacia
passaty boli vzdy tazke auta a aby to aj naplno nalozene obsadene jazdilo v kopci tak ja by som bral 140kw a aby som necakal kedy prdne hydrovalec na dsg tak manual prevodovku.mne nevadi slapat na spojku a servis manualu je vymena oleja dajme tomu raz za 300 000km a spojka zavisi od gazdu.
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 28.09.2011 18:19 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 - motorizacia
Ja by som zobral tiež 110kw verziu a kľudne aj s DSG prevodovkou hlavne pri kúpe sa na tom poriadne previezť a vyskúšať či to ide dobre.
Prečo 110kw ?? Pretože vzhľadom na to čo ponúkne tak je kultivovanejší ako 1.6TDi, je výkonnejší, pri bežnom jazdení je rovnako úsporný ako tá 1.6ka dokonca aj úspornejší. Viacerí tvrdia, že tá 110ina ide od spodu lepšie ako 140ka. Mal som možnosť vyskúšať obe mne to prišlo dosť podobné. (ak by ti nestačilo časom 110kw tak sa to dá úpraviť na cca 135kw 410Nm a to už ide fajn). Prečo nie 140kw ?? Majú väčšiu poruchovosť čo sa týka miznutia chladiacej kvapaliny. Viac to žerie ako 110kw. Na svoj výkon to ide dobre až po úprave RJ.
Prečo DSG ?? Pretože určite tam bude prevodovka s mokrými spojkami. Vydrží veľa pri pravideľnom menení oleja, komfort jazdy vyšší. Je to ale o každej preferencii kto čo uprednostňuje.
Manuál sa môže kľudne aj po 150tkm pokaziť. Je pravda, že oprava je lacnejšia ale mám doma DSG s 270tkm a nič okrem dvojhmoty sa nemenilo a radí stále dobre.
Prečo 110kw ?? Pretože vzhľadom na to čo ponúkne tak je kultivovanejší ako 1.6TDi, je výkonnejší, pri bežnom jazdení je rovnako úsporný ako tá 1.6ka dokonca aj úspornejší. Viacerí tvrdia, že tá 110ina ide od spodu lepšie ako 140ka. Mal som možnosť vyskúšať obe mne to prišlo dosť podobné. (ak by ti nestačilo časom 110kw tak sa to dá úpraviť na cca 135kw 410Nm a to už ide fajn). Prečo nie 140kw ?? Majú väčšiu poruchovosť čo sa týka miznutia chladiacej kvapaliny. Viac to žerie ako 110kw. Na svoj výkon to ide dobre až po úprave RJ.
Prečo DSG ?? Pretože určite tam bude prevodovka s mokrými spojkami. Vydrží veľa pri pravideľnom menení oleja, komfort jazdy vyšší. Je to ale o každej preferencii kto čo uprednostňuje.
Manuál sa môže kľudne aj po 150tkm pokaziť. Je pravda, že oprava je lacnejšia ale mám doma DSG s 270tkm a nič okrem dvojhmoty sa nemenilo a radí stále dobre.
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 04.02.2022 07:27 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 - motorizacia
140kw ide pocitovo ako 110kw z dôvodu obmedzeného krútiaceho momentu v nižších otáčkach kvôli prevodovke DQ250... Len bitdi má DQ500 s krútiacim momentom 500NM
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 - motorizacia
110kw 360 nm od 1600-2750 dsg.
110kw manual 340nm od 1600 - 3000.rozdiel 20nm naviac pre dsg lebo to straca na sile pri rozbehu
140 kw 400nm 1750-3000 manual aj dsg.
176 kw 500nm 1750-2500 = hamba motor silu ma len v otakach ktore maju maly rozptyl.mohli to lepsie spravit.
este je motor 147 kw ma krutak 400nm od 1750-3500 vychadza najlepsie
a konecne pisu nemci aj kolko to berie realne v teste na dialnici.
Verbrauch 120 km/h 5,8 l / 100 km
Verbrauch 150 km/h 9,0 l / 100 km
Verbrauch 180 km/h 13,0 l / 100 km
Verbrauch 210 km/h 17,6 l / 100 km
Verbrauch 233 km/h 21,7 l / 100 km
ako klasicke 530d.
110kw manual 340nm od 1600 - 3000.rozdiel 20nm naviac pre dsg lebo to straca na sile pri rozbehu
140 kw 400nm 1750-3000 manual aj dsg.
176 kw 500nm 1750-2500 = hamba motor silu ma len v otakach ktore maju maly rozptyl.mohli to lepsie spravit.
este je motor 147 kw ma krutak 400nm od 1750-3500 vychadza najlepsie
a konecne pisu nemci aj kolko to berie realne v teste na dialnici.
Verbrauch 120 km/h 5,8 l / 100 km
Verbrauch 150 km/h 9,0 l / 100 km
Verbrauch 180 km/h 13,0 l / 100 km
Verbrauch 210 km/h 17,6 l / 100 km
Verbrauch 233 km/h 21,7 l / 100 km
ako klasicke 530d.
-
- Príspevky: 84
- Dátum registrácie: 25.01.2009 17:01 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 - motorizacia
2.OTDI 110kw do roku výroby 2017 nemá močovinu možno ti to pomôže s výberom máš o starosť menej
-
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 28.11.2018 15:51 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 - motorizacia
MartinzPB napísal: ↑16.05.2022 22:10 Tu ti moc výber nepochvália, všeobecne sa tu vw group moc neodporúča...
Môj názor je ale taký, že B8 je podarené auto so spoľahlivými DSG...keď chces spoľahlivý motor, naj bude asi 110kw.. ja mám ten najzložitejši, bitdi 176kw, mám síce len 70 000km ale som veľmi spokojny, vie jazdiť úsporne za 5 litrov, po zmene režimu sa zmení na celkom ostré vozidlo so zrýchlením na 100kmh za 6 sekúnd...
ďakujem, to som potreboval tak zoberiem tú 110kw ideálne s DSG, alebo s manuálom ak bude to auto v lepšom stave.
-
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 28.11.2018 15:51 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 - motorizacia
ďakujem pozriem ten 140kw a ako bolo spomenuté aj 110kw. ten hydrovalec sa po kolko km asi mení a kolko cca stojí? a tie VW štvorkolky sú spolahlivé, či radšej to ani nepozerať?seven549 napísal: ↑17.05.2022 16:28 passaty boli vzdy tazke auta a aby to aj naplno nalozene obsadene jazdilo v kopci tak ja by som bral 140kw a aby som necakal kedy prdne hydrovalec na dsg tak manual prevodovku.mne nevadi slapat na spojku a servis manualu je vymena oleja dajme tomu raz za 300 000km a spojka zavisi od gazdu.
-
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 28.11.2018 15:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 28.11.2018 15:51 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat B8 - motorizacia
a čo si myslíš o tých biturbách? tak sa zameriam na 110kw, ďakujemmarfan napísal: ↑17.05.2022 17:34 Ja by som zobral tiež 110kw verziu a kľudne aj s DSG prevodovkou hlavne pri kúpe sa na tom poriadne previezť a vyskúšať či to ide dobre.
Prečo 110kw ?? Pretože vzhľadom na to čo ponúkne tak je kultivovanejší ako 1.6TDi, je výkonnejší, pri bežnom jazdení je rovnako úsporný ako tá 1.6ka dokonca aj úspornejší. Viacerí tvrdia, že tá 110ina ide od spodu lepšie ako 140ka. Mal som možnosť vyskúšať obe mne to prišlo dosť podobné. (ak by ti nestačilo časom 110kw tak sa to dá úpraviť na cca 135kw 410Nm a to už ide fajn). Prečo nie 140kw ?? Majú väčšiu poruchovosť čo sa týka miznutia chladiacej kvapaliny. Viac to žerie ako 110kw. Na svoj výkon to ide dobre až po úprave RJ.
Prečo DSG ?? Pretože určite tam bude prevodovka s mokrými spojkami. Vydrží veľa pri pravideľnom menení oleja, komfort jazdy vyšší. Je to ale o každej preferencii kto čo uprednostňuje.
Manuál sa môže kľudne aj po 150tkm pokaziť. Je pravda, že oprava je lacnejšia ale mám doma DSG s 270tkm a nič okrem dvojhmoty sa nemenilo a radí stále dobre.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných