VW Passat B8 - dvojhmota

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nad tým magnetizmom naozaj nemudruj,stáva sa to a sú výpadky signálu (z dôsledkami) a snáď nemyslíš že do toho niekto šťúral.Povrch nikdy nie je dotknutý,len sú výpadky viď foto z FCD
Obrázok

náprava dole umožňuje z prevodovkou priamočiaro vycúvať v jednej rovine,a tak aj dnu.Vystredí si to mechanik pozičke akoby desina v terči a šup.Bez násilia,krivenia,privretia čohosi medzi priruby.Netreba nič,jeden jediný človek...z pokojom a prehladom,bez vybraných slov +- 5 hodín (nesamorezkový a nedokafraný)
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa Thomasl »

veľa kriku pre nič.Auto mám ešte jedno,takže som nebol bez auta ,pri zakladaní sa nič nepoškodilo ,auto funguje krásne ,VW servis si pýta za výmenu s materálom cez 2000eur...
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa Thomasl »

mám taký zlý pocit ,akoby som niekomu ublížil ,že som to urobil takto ,alebo ukázal ,že sa to dá aj takto...
Moonshine
Príspevky: 528
Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa Moonshine »

Aj Milan má tutovo pravdu a kúsok aj autor.
Každý zákazník servisu ako aj ja si už preskákal zlú skúsenosť a poplatil nejaké tie kixy. Ja nedám do rúk olej meniť a kolesá.
Aj takáto banalita sa dá v servise doebabrať.
Olej dávam do zetora a kosačky. Filter vyhodím na pumpe. Radšej som si kúpil druhú sadu diskov lebo bezmozgy nedodržia ani rotáciu pneu alebo nezatiahnutie jednej z piatich skrutiek, či filtra.
Ani na stavbu domu nemám náradie, tak radšej počkám mesiac na odborníka čo to príde spraviť. Ako mať nervy, zháňať čas a potom predávať stroje, ktore len raz potrebujem. Radšej nefajčím a nepijem a zaplatím dobrú robotu

Ale na iné veci okolo auta nemám náradie, priestor a možnosť enviro likvidácie.
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa Thomasl »

kto má peniaze nech dá auto do servisu ,kto nemá a vie si pomocť ,nech si to urobí doma.
Finančný rozdiel som uviedol v predchádzajúcich príspevkoch 500 eur ku 2000 eur .Garážnik možno trochu menej...Je to jedno či má človek novšie auto ,alebo staršie rozdiel tam vždy bude ....U staršieho možno cena opravy predčí cenu celého auta...
LPerina
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 18.08.2009 21:14
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa LPerina »

Thomasl napísal: 18.01.2022 11:05 Bez moment.kľúča ani krok,aj na dotiahnutie kolies .Koľko pneuservisov uťahuje kolesá preným momenťakom so 120Nm?
Poriadny pneuservis ani jeden, poriadny pneuservis si nastaví požadovaný moment daného výrobcu vozidla - len aby si teda bol informovaný, že nie všetky kolesá rad radom sa doťahujú rovnakým momentom a v tomto bode trepeš.

K cene výmeny 2000eur - ako sry ale toto ti naozaj neverím, nože dolož konkrétnou ponukou ktorá ťa doviedla k rozhodnutiu urobiť si to sám.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa seven549 »

Thomasl napísal: 18.01.2022 13:11 mám taký zlý pocit ,akoby som niekomu ublížil ,že som to urobil takto ,alebo ukázal ,že sa to dá aj takto...
no napisal si to na zaciatku tak akoby ten hlavaty ti poradil blbost.on je mechanik celozivotny.kazdy den sa vrta v autach zivi sa tym a jemu je lepsie dat dole tu napravnicu.robi to sam nema dalsie pomocne ruky a podalsie clovek v rukach sam prevodovku dlho nepodrzi.treba na to zdvihaci stojan.

a preto asi zrejme od toho odradza ludi pretoze ono to aj bude min 50 ludi takto robit.pokazia nieco okolo montaze a potom budu hladat mechanika ktory to da dokopy.cize chce ich usetrit takej chyby.

ja osobne kedze mam pri dome dielnu pre svoje vlastne potreby a aj autozdvihak som si kupil za 1500 euro novy,tak by som napravnicu tiez daval dole kebyze som to robil sam.prevodovku sam nedam dole bez stojana {chrbat polamat nechcem}a ak napravnica zavadzia tak ide dole.a napravnicu aspon neposkriabem nebude korodovat.a ak je aj chytena aspon sa ofarbi navoskuje a ide naspat na auto.riesene je to tak ze geometria sa robit nemusi.

ked za mnou v lete prisiel kamos ze ma na c-maxe tdci problem turbo malo zodrate lozsiko rozvody treba menit riadenie je rozbite treba to repasnut tak som mu povedal dame cely motor vonku,pretoze lepsie sa budu tie veci menit ked je motor a motorovy priestor volny.

------- a neskutocne namietal ze preco motor vyberat-------

netrvalo to ani hodinu pekne pomaly sme to robili a motor s prevodovkou bol dole.

este som zabudol.v servise mechanik tiez povacsine robi sam a kdeze robi na cas nemoze sa s tym hrat par dni.zakaznik to nezaplati.



u range rovera kamos dal celu karoseriu od ramu dole ked menil turba.

tiez som zazil vymenu diferaku na bmw e46 co som mal.v zahranici na parkovisku som to menil.pozicial som si 8 paliet podlozil nimi v zadu auto aby bolo hore a na paletaku mi kamos zdvihal diferak.ja som lezal pod autom.v nedelu okoloiduci pozerali a ja pod autom nadavam.a to nepisem ako som menil hydrostely na parkovisku v zahranici v rifliach a modrej koseli.bola nedela.co az policajti prisli videli dalsi parkplatz zabraty s dielmi.a neverili ze toto bude zajtra jazdit.

ale ja tiez sledujem kdejake videa raz som mal problem ked sa meni spojka manual prevodovka v kluke je vodiace lozisko spojky.poskodilo sa sa tak ze len obruc ostala.ani za svet som nevedel prist na to ako to vybrat.video nejakeho inda a naradie na to bol chlieb sroba a kladivo.pekne obruc bez poskodenia vytlacilo von.
Naposledy upravil/-a seven549 v 18.01.2022 14:33, upravené celkom 3 krát.
metamor
Príspevky: 280
Dátum registrácie: 21.04.2009 19:51
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa metamor »

pocitaj ze normohodina na paserati je 72eur/hodina v autorizaciku :) x pocet katalogovych hodin + spotrebny material ale 2k to asi nebude.
Fakyu
Príspevky: 80
Dátum registrácie: 19.08.2007 13:32
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa Fakyu »

Neviem co tu dookola riesite pan Mhlavaty uz povedal ze sa zjavne v tej prvej teme zle vyjadril... myslim si ze tato tema mala zmysel a dala urcite viac poznatkov ako clickbait tema aku V12 do 10k si vybrat...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24980
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Jasne že pomýlil,minimálne nedomyslel že je nutné zvýrazniť dôraz na niektoré veci.Čiže správne malo byť....v domácich podmienkach je rozumnejšie odpratať najprv nápravnicu.Tým sa zjednoduší a značne zrychlí ostatok prác,nehrozia kolízne situácie a poškodenia ako pri nasadzovaní pomerne ťažkej prevodovky v rukách bez hydro stojana a vybavenia.Ja vidím kde som urobil chybu,ale trochu ma nasralo,že príde gazda a zahlási a za vzor zoberie kravinu z netu.Ja som sa už po tých netových opravároch čosi nalopotil.Väčšina potom zatĺka aj mater,dokonca aj magneticky poškodeným čidlom kľuky prisahá že to sa stalo zrazu a nevie prečo. No ja tiež neviem...polárna žiara,zvýšená aktivita slnka.Je asi rozumnejšie nechať ľudí na ten net,keď už im tak dobre radí. Ešte aj cenove urobil pán nie bohviečo,pretože dvojhmota (LUK) ktorú použil je v nákupe cca 260 eurošekelov plus +- 200 za prácu ak sa nevyskytuje žiaden problém po truhlíkoch.A to má človek pomaly výčitky že či to neprehnal za tie hodiny.Ale...tak ako u rozvodov,to nie je rozvodoch,to nie je o dvojhmote,to je tom čo bude nasledovať v nasledovnom čase.Pretože...kam príde s problémom ? no asi za pekárom nie.Tam je kdesi aj klúč,prečo sa určité práce odmietajú ak by gazda chcel ísť v móde "len" čo je u našincov z jedného konca republiky akoby povinnosť.Pre inú vec sa pokafre,príde samozrejme reklamovať vaše rozvody.Že sa mu polámali koníky pod vačkovicou lebo hydrá boli dávno po smrti,to bude aj tak trvať na tom,že sa roztrhol remeň a potom sa všetko lámalo.Nekompromisne poslať do riti,je jediný rozumný počin ako nešlapnúť do toho najsmradlavejšieho. Toto je ale taký svet mudrcov,a to nie iba pri technike aut,ale úplne vo všetkom v čom profesne sami nerobia sú múdry ako rádio.Len akosi v tom svojom zrejme nie,ako tak pozerám na všetko čo sa okolo deje
lubos zimovcak
Príspevky: 3433
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Životnosť 2-hmoty a spojky neurčuje výrobca,ale VODIČ ...
A minule som videl operáciu srdca.
Tak mi držte palce, idem skúsiť aj ja.... :200:
Renova
Príspevky: 350
Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa Renova »

Tak tu máš návod aby si sa nedopustil nejakej chyby
https://www.youtube.com/watch?v=6fFFbBhqkLc..... :2f93: :o
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa Thomasl »

pre veľký záujem o cenovú ponuku informujem ,v nemenovanom VW servise na východe vychádza práca 400 eur a za diely ,t.j spojka komplet +zotrvačník necelých 1700 eur.Ponuka je stará 2 dni.Takže na cenu materálu si pripočítali cca +1200 eur...
Renova
Príspevky: 350
Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa Renova »

.....aká suma by ťa teda presvedčila aby si si to nerobil sám...ale dal to do servisu ?
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat B8 - dvojhmota

Príspevok od používateľa Thomasl »

600 eur..

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 82 neregistrovaných