VW Passat b8 2,0 tdi ,110 kw - hodnoty vstrekov

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

VW Passat b8 2,0 tdi ,110 kw - hodnoty vstrekov

Príspevok od používateľa Thomasl »

Zdravím,chcem sa opýtať na hodnoty vstrekov u zohriateho motora na
Passat B8,2,0Tdi,110kw,CRLB,naj.186Tkm, po napojení na diagnostiku

1: 0,19
2: 0,13
3: -0,63
4: 0,31
mám trošku problém s jemným poklesom výkonu okolo 2500ot,tak uvažujem o vstreku č.3 ,či to nemože sposobovať aj on ,inak štartuje
pekne ,žiadne trasenie na voľnobeh,spotreba pri voľnobehu 0,5l,
vstrekovače sú povodné 04L130277AC,v prípade odporúčanej výmeny
riešiť všetky 4 ,alebo len ten jeden?Pred časom pri meraní mal ten
tretí hodnotu okolo cca -0,53,akoby sa to zhoršovalo ..
čo odporúčate ,ďakujem vopred za pomoc...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Neriešiť ho v žiadnom prípade,a ani žiaden iný..Hodnoty sú solidné,najhorší je vstrek č 4.Ale jeden vždy musí byť najhorší aj keby to bolo 0,08
Skôr by som hladal odpovede na to,v akom režime auto jazdí a ako vyzerá jeho sací trakt plus aké sú hodnoty protitlaku výf.systému.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

pridavam sa, hentych vstrekov sa v ziadnom pripade nechytat - nie je dovod.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

dpf -oil ash mass mám zaplnený na 52,5g, max.hranica je asi 80g,
RJ to asi prepočítava podľa naj.km,servisnú regeneráciu dpf som spúštal cez diagnostiku v sobotu takže ok,auto ťahá pekne ,ale na 2,3 rýchlosti asi pri 2500ot cítim ako keby jemný pokles výkonu ,nie je to trhanie ,ale je to tam cítiť ,viac sa to deje pri teplom motore,pomaličky sa to ako keby zhoršovalo , čo mi odporúčate ešte zmerať poprípade vyčistiť...ďakujem za ochotu
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

ešte doplním jazdné režimy mesto 20perc.,mimo mesta 40perc a diaľnica takisto 40perc.,jazdené denne,studený motor nevytáčam,teplý celé spektrum otáčok ,po jazde dochladzujem ,tankujem len Shell w Power diesel a ešte dávam do neho VIF,filtre všetky vymenené pred cca 3Tkm,vtedy som robil aj rozvody /INA + WP/
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

* servisnú regeneráciu dpf som spúštal cez diagnostiku v sobotu takže ok,

No ok práveže nie.Bezdôvodne to nebolo,to je akože vlastne isté.
Že je zaplnenie 52 gr v podstate nemá výpovednú hodnotu pokiaľ nie sú ujasnené aj iné hodnoty.A jasné vlastne čo sa emisného systému týka je minimum parametrov.
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

particle filter soot mash calculated 10,99g
particle filter soot mash measured 12,62g
/hodnoty pred regeneráciou.../
žiadna hláška ohľadom zaplnenia dpf neprišla ,robil som to preventívne ,chcel som to stianuť na 0 ...
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

dpf nikdy nedas na nulu stale sa to bude usadzat a usadzat cim dalej tym viac a raz bude max a vymena alebo cistenie.ale kedy k tomu dojde zavisi od jazdca a pouzivania auta a stavu vstrekovania motora.niekto da aj 600000km kym zaplni dpf.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

mmmmmmm.... ne. Jedine kamion a ani ten ne.
600.000 nevydrzi absolutne ziadny DPF.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

oil ash nedaš na 0, to je jasné ,ale ten soot mass ash áno,alebo?
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

mp3turbo napísal:mmmmmmm.... ne. Jedine kamion a ani ten ne.
600.000 nevydrzi absolutne ziadny DPF.
mercedes sprinter 220cdi vydrzal.30000km mesacne tahal.
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

System prace dpf na mercedese treba poznat, treba vediet ako s nim pracovat a co vlastne chce povedat ked hlasi problem a vyhnut sa zbytocnym zasahom, ktore nie su nutne alebo naopak su nutne, kedy je s nim problem a kedy to len ako problem vyzera, taky maly vlastny svet, velmi by som ho netahal medzi ostatne.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

no odpoved bola pre mp3turbo.pretoze napisal ze ziadne dpf neda take km.

inac aby turbo poznal troska toho

---jasne ze to neda auto bezneho slovaka---

ten medur-dodavka to toci tie km v nemecku majitel dopravnej firmy.a fakt ten mercedes dodavka toci dodnes 1000km denne.to auto ma dnes uz asi okolo 980 000km pravidelne prehliadky.

a co mna na tom zaujalo majitel firmy je pedant a kazdych 200000km sa na tom pravidelne menil vsetke tlmice za original.

dpf dalo 630000km.

dalsie veci netusim len to viem ze pri 800 000km nemene turbo komplet spojka + dvojhmota ale vstreky a cerpadlo boli povodne pri 870 000km.

take auta nespoznat ktore su udrziavane.ten majitel firmy je pedant ani zamestnanec to nesmie znicit svojou lenivostou.max obite miesta su v zadu v bude.keby tu dodavku stocili na 300000km a predali na sk nikto na to nepride.vsetka plecharina bez zahlin a skrabancov.

minuly tyzden som bol soknuty z jednej audi A4 -5-dver rok 2007 so 412000km 2.0tfsi ci 2.0tsi netusim ale bol to turbobenzin 147kw.to auto vyzeralo ako slovenske auto ktore by bolo po prvom majitelovi a malo 120 000km.a cena predajna 1450euro.interier top len troska ulomeny molitan na soferovej sedacke ale take z enic.kapota mala asi 25 tukancov od kamienkov a predny naranik to iste.a nikde ziadna preliacia skrabanec.predne svetla tomu presne naznacovali opotrebeniu kapoty a naraznika a neboli nikdy lestene.max obite od kamenov zospodu predne blatniky na kov.auto uz je na ceste do cz.
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Thomasl napísal:particle filter soot mash calculated 10,99g
particle filter soot mash measured 12,62g
/hodnoty pred regeneráciou.../
žiadna hláška ohľadom zaplnenia dpf neprišla ,robil som to preventívne ,chcel som to stianuť na 0 ...
Ake trasy jazdis? Mas auto od nova?
EA288 motory spustaju standardne aktivnu regeneraciu pri "kalkulovanej" hodnote cca 22-23g. To je pre DPF v tejto rade motorov cca 100% zaplnenia. Ale pri normalnej prevadzke, aj pri mestkej, vtedy nebyva hodnota "meranych" sadzi viac ako 8g. Co mam odpozorovane, tak mne sa nikdy, merane sadze nepriblizili kalkulovanym. Toto sa zvykne diat, ked ma filter zly diferencialny tlak vplyvom zleho cistenia filtra, nekvalitneho aftermarketu, pokazenych cidiel alebo ineho problemu. Nemusi to byt ale tvoj pripad a jazdis len velmi specificky.

Prave rozpor medzi kalkulovanymi a meranymi zacne vyhadzovat rozne chybove hlasky. Toto sa ti zatial asi nestalo. Sleduj tie hodnoty dlhodobejsie.

Avsak z uvedenych udajov moze byt podozrivy takyto stav ako dovod tebou udavaneho poklesu vykonu.
Ake hodnoty si mal po skonceni servisnej regeneracie?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Takto sa to nerobí.Systém je autonómny a tak to má aj ostať.Čo znamená nerobiť zásahy bez jasného obrazu čo spôsobuje.90% všetkých hodnôt dostupných diagnostikou sa týka emisného systému,z toho si treba vyťažiť niekoľko desiatok základných vedomostí o práci systému.O vývoji teplôt,o vývoji tlakov,o vývoji časových atribútov,o štatistických údajoch,práci motora počas regenerácie.
Treba si skúsiť odpovedať v každej kategórii...koľko toho viem o čom (konkrétne hodnoty) a pokojne si to hodiť na papier.
Čo je...a čo byť má a v ktorom režime.Ak by na to bol dotazník z 50 základnými otázkami,koľko otázok by sa zodpovedalo ?
Jediná otázka typu - je koncovka výfuku čistá ? by bola problematická.A tam by len začala rozprava o možnostiach čo z tej veci možno a nemožno odvodiť.
Mám obavu že majiteľom aut uniká zásadná vec...pre dokonalý emisný systém je základná podmienka dokonalý stav motormenežmentu,na ňom je emisný úplne závislý.
Ešte raz...z 1000 hodnôt (cca) je 90% emisný systém !

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 28 neregistrovaných