VW Passat b8 2.0 BiTDI , 4motion , 176kw - trasenie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 12.03.2010 10:03 Zdieľať na Facebook
VW Passat b8 2.0 BiTDI , 4motion , 176kw - trasenie
neviete prosim niekto co by mohlo sposobovat trasenie vozidla pri pomalom pridavani vyslovene len medzi 1250-1500 otackami?(5-6 stupen, alebo aj 6-7)? Potom ide úplne všetko v poriadku, radenie bez problemov.Pri rozbiehani bez problemov, tak isto žiaden problém ani keď rýchlejšie zoslapnem plynový pedal. Ale akonáhle idem len tak 70-80 km/hod a chcem len tak trosku pridat plyn zatrasie , mam pocit že zozadu ale ide to na sekundu do celého auta. Alebo to môže byt normálne s tym pohonom a nemám to selichat:) auto je 2015, 115 000 km, vymenil som olej v dsg aj pri 60 000tis a aj nedavno, tak isto v diferaku. Žeby zotrvacnik alebo nieco podobne..
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 12.03.2010 10:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 415
- Dátum registrácie: 29.05.2009 15:30
- Bydlisko: RV Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1273
- Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33 Zdieľať na Facebook
No stal si sa obeťou ekoterorizmu, ktorý naschával nanútil výrobcom, aby automaty takto podivne radili..
50km/h na šestke???preboha živého...to má koľko otáčiek?veď ten motor musí vyskakovať spod kapoty..má to vôbec 1000 otáčok?Ja mám to isté auto 6 kvalt manuál a pri 50 zásadne na trojke..4ku radím tak pri 60 kmh..hlavne že ten ich podarený ukazovateľ preraďovania mi radí dať pri 60tke 6tku..otáčky by boli okolo 1100..na automate by som jazdil jedine v režime sport..
50km/h na šestke???preboha živého...to má koľko otáčiek?veď ten motor musí vyskakovať spod kapoty..má to vôbec 1000 otáčok?Ja mám to isté auto 6 kvalt manuál a pri 50 zásadne na trojke..4ku radím tak pri 60 kmh..hlavne že ten ich podarený ukazovateľ preraďovania mi radí dať pri 60tke 6tku..otáčky by boli okolo 1100..na automate by som jazdil jedine v režime sport..
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 31.07.2006 15:59
- Bydlisko: BA Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Zrovnajte si to z režimom klasickej prevodovky kde (pri dobrom vodičovi) idete prakticky vždy (aj a hlavne v meste) na 1900-2000 ot
čo je tretí prev.stup a rýchlosť cca 55.
DSG pokiaľ je volba ponechaná na automat,zabíja motor aj samotnú prevodovku,a pre tieto motory je priam prekliatím,preto nutnosť zmeniť režim na športový,alebo (ideálne) radiť ručne
čo je tretí prev.stup a rýchlosť cca 55.
DSG pokiaľ je volba ponechaná na automat,zabíja motor aj samotnú prevodovku,a pre tieto motory je priam prekliatím,preto nutnosť zmeniť režim na športový,alebo (ideálne) radiť ručne
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 12.03.2010 10:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 150
- Dátum registrácie: 10.03.2008 15:18 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 12.03.2010 07:17 Zdieľať na Facebook
mam superb 2,0 tdi dsg,bol som v profituningu v poprade na upravu sw prevodovky a to presne kvoli podtacaniu na 4-5-6, predtym origo sw podradil pri poklese pri 1100 otackach, teraz uz pri dosiahnuti 1300 podradi, v meste idem pri 55km/h na 4 pri cca 1700 otackach, predtym na 5 pri cca 1300 a vtedy to rezonovalo, spotreba tusim mierne klesla lebo sa motor netrapi, konecne mam automat ako si predstavujem, vtedy som musel bud rucne radit alebo S ale to zbytocne pretaca motor
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných