VW Passat b7 - haldex
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 01.05.2016 21:22 Zdieľať na Facebook
VW Passat b7 - haldex
Zdravím vás včera som prišiel na to ze na mojom passate b7 2012 4motion mi nefunguje zadný pohon s haldexu nevychadzaju žiadne zvuky len prestal fungovať stretol sa tu už niekto s niečím takým?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 01.05.2016 21:22 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ano je to jeho súčasť.Je neuveriteľné že v podstate prkotina,trochu cigánskej roboty a má to celkom drahé dôsledky.Takto je to keď model strieda model a niet času nič preveriť.Ešte väčšia že spätná väzba zo servisov pri ich úrovni neplní svoju úlohu lebo im výmeny všetkého čo zahapruje maximálne vyhovuje a skúmať to nebudú.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
kto este nepochopil ze tieto veci sa deju UPLNE NASCHVAL, ten ma najvyssi cas.
Bufik pod Sharanom ktory nema ziadne krytie, spliecha na neho voda bordel sol vsetka spina z cesty, cudne ze mu odide elektronika alebo plosak. To sa pisal rok 1998. Vyriesil by to jeden jediny posraty plastovy kryt za desat korun, a to prosim pri aute ktore zacinalo na 1.2 milione.
"Neuveritelna zhoda okolnosti" sa opakuje v roku 2012 a bude sa opakovat aj v roku 2065 pri tejto automobilke.
Este ste to nepochopili ?
Este ste nenakupili ze problem "vypina sa mi turbo" teda lopatky vnutornej regulacie :
a) existuje od roku 1996, Skoda Ocktavia 1.9td 66kW
b) je riesitelne podvihnutim lopatiek o desatinu milimetra od prstenca
c) je riesitelne vonkajsim obtokovym ventilom raz a navzdy, ale ti inzinieri nie a nie na to prist. Divne.
d) zabilo uz zopar ludi na ceste, ktorym "sa vyplo turbo" pocas predbiehania
Nabuduce mozno silnejsie rozmyslat nez pobezite s dukatmi do WV predajne. Toto vobec nie je o tom ze niekto nema cas preverit. Prave naopak. Preveruju a sialene kalkuluju aby to vydrzalo zaruku. A potom... mas pokazeny haldex, sups do servisu a ked to spravi neznala firma, nauctuju jej dva tisice eur za vymenu stvorkolky pricom oprava spociva v desat eurovej... skoda reci.
Nabuduce mozno silnejsie rozmyslat nez pobezite s dukatmi do WV predajne. Existuju aj ine auta ako Pasatt.
Bufik pod Sharanom ktory nema ziadne krytie, spliecha na neho voda bordel sol vsetka spina z cesty, cudne ze mu odide elektronika alebo plosak. To sa pisal rok 1998. Vyriesil by to jeden jediny posraty plastovy kryt za desat korun, a to prosim pri aute ktore zacinalo na 1.2 milione.
"Neuveritelna zhoda okolnosti" sa opakuje v roku 2012 a bude sa opakovat aj v roku 2065 pri tejto automobilke.
Este ste to nepochopili ?
Este ste nenakupili ze problem "vypina sa mi turbo" teda lopatky vnutornej regulacie :
a) existuje od roku 1996, Skoda Ocktavia 1.9td 66kW
b) je riesitelne podvihnutim lopatiek o desatinu milimetra od prstenca
c) je riesitelne vonkajsim obtokovym ventilom raz a navzdy, ale ti inzinieri nie a nie na to prist. Divne.
d) zabilo uz zopar ludi na ceste, ktorym "sa vyplo turbo" pocas predbiehania
Nabuduce mozno silnejsie rozmyslat nez pobezite s dukatmi do WV predajne. Toto vobec nie je o tom ze niekto nema cas preverit. Prave naopak. Preveruju a sialene kalkuluju aby to vydrzalo zaruku. A potom... mas pokazeny haldex, sups do servisu a ked to spravi neznala firma, nauctuju jej dva tisice eur za vymenu stvorkolky pricom oprava spociva v desat eurovej... skoda reci.
Nabuduce mozno silnejsie rozmyslat nez pobezite s dukatmi do WV predajne. Existuju aj ine auta ako Pasatt.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Asi najvypuklejšie vidieť svinstvo výrobcu (ov) na prkotinách,ktoré ale robia svoje peklo majiteľom aj mechanikom.To sú napr obyčajné konektory.Tak v 16 roku tretieho tisícročia nevedia páni konštruktéri vyrobiť sprostý konektor ktorý sa dá normálne a hlavne logicky rozpojiť bez potreby ho hodinu skúmať.A strelu mu do meterte hajzlovi,ešte zámok konektora úplne automaticky otočia do jediného nedostupného smeru.Náhoda ? Určite nie,pravidlo.Hlavne že vyvíjajú autonómne autá,že naprdia autá konektivitou z čajnu.Rôzne príchytky,kolíky atd sú zabijákmi času opráv,a tie svine to vedia a to hov...o z reálnou hodnotou za ten čajnový plast 0.001e.- za sáček.Kto kupuje,vie čo pýtajú za tie sračky.
Vedia vyrobiť veci že sa rozum zastavuje,ale tak primitívnu vec ako najnamáhavejší komponent galaktického sťahovania okna urobia z toho najšmejdovejšieho plastu.
Mením cca 8 ložisiek prevodovky (grupa) a to je teda čo pozerať.Dve..Ukrajina,potom Románia,India,GB a ešte čosi.Super
V roku 2016 nie je schopný dement vo fabrike na spodnom kryte motora urobiť poľahky odstrániteľné okienko na vypustenie oleja.Takže kryt ide dole pri každej výmene. Tie niekoľkoročné autá už majú kryty montované sadrokartonovými samorezkami.Je viem že sa to dá odsávať a teda motor zospodu netreba odkrytovať.Ale...má to ale a asi každému dôjde aké.
Kryt na Haldex nič nerieši.Len idiot mohol navrhnúť RJ integrovanú do celku z mechanickou prevodovkou.Tisícku návrhov (pripomienok) by im človek dal,ale oni sa riadia inou logikou
A ešte z teba robia idiota.Keď prišla Audina a B5 Passat z komplikovanou prednou nápravou tak to zdôvodnili galaktickými jazdnými vlastnosťami.Čo je nesmierne zaujímavé pretože ju nahradili nesmierne jednoduchou nápravou,ktorá - čuduj sa svete,tiež garantuje báječné jazdné vlastnosti.Ak je niečo isté,tak jedno určite,vytrú si z tebou zadok a ešte si za to dajú zaplatiť nenormálne peniaze.
Vedia vyrobiť veci že sa rozum zastavuje,ale tak primitívnu vec ako najnamáhavejší komponent galaktického sťahovania okna urobia z toho najšmejdovejšieho plastu.
Mením cca 8 ložisiek prevodovky (grupa) a to je teda čo pozerať.Dve..Ukrajina,potom Románia,India,GB a ešte čosi.Super
V roku 2016 nie je schopný dement vo fabrike na spodnom kryte motora urobiť poľahky odstrániteľné okienko na vypustenie oleja.Takže kryt ide dole pri každej výmene. Tie niekoľkoročné autá už majú kryty montované sadrokartonovými samorezkami.Je viem že sa to dá odsávať a teda motor zospodu netreba odkrytovať.Ale...má to ale a asi každému dôjde aké.
Kryt na Haldex nič nerieši.Len idiot mohol navrhnúť RJ integrovanú do celku z mechanickou prevodovkou.Tisícku návrhov (pripomienok) by im človek dal,ale oni sa riadia inou logikou
A ešte z teba robia idiota.Keď prišla Audina a B5 Passat z komplikovanou prednou nápravou tak to zdôvodnili galaktickými jazdnými vlastnosťami.Čo je nesmierne zaujímavé pretože ju nahradili nesmierne jednoduchou nápravou,ktorá - čuduj sa svete,tiež garantuje báječné jazdné vlastnosti.Ak je niečo isté,tak jedno určite,vytrú si z tebou zadok a ešte si za to dajú zaplatiť nenormálne peniaze.
-
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: 17.09.2009 08:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Páni rozčulujete sa nad tým ako keby ste dávno všetci nevedeli ,že je to zámer.Ak vyrobím hocičo tak komplikovane a zákerne aby to nešlo alebo sa to opravovalo velmi zle. Ak nebudem školiť a vychovávať opravárov na svoje výrobky tak????? Poviete si zákazník prejde ku konkurencii. Nie je to tak , pretože nemá ku akej. Už ani Dacia čochvíla nebude jednoduché auto a ak sa aj niečo vyrába v afrike lebo indii tak to sem ekoteroristi nepustia. Už som tu niekde čítal , že projektovaná životnosť auta je 250t km, to majú niektoré firemné vozy za 2 roky.
Ďakujem bohu za svoju 20ročnú Feliciu ktorá robí 100km za 4 eurá so servisnými nákladmi blízkymi nule.A dúfam že kým budem ja nútený jazdiť , tak sa ešte bude dať vysnoriť nejaký veterán.
Ďakujem bohu za svoju 20ročnú Feliciu ktorá robí 100km za 4 eurá so servisnými nákladmi blízkymi nule.A dúfam že kým budem ja nútený jazdiť , tak sa ešte bude dať vysnoriť nejaký veterán.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných