VW Passat B7 - dunenie , zvuk motora okolo 1200 otacok
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
VW Passat B7 - dunenie , zvuk motora okolo 1200 otacok
duni vam v kabine motor v CFFB v manualy okolo 1200otacok.Auto mam 4mesiace a toto ma strasne stve,je to otravne a ma to teda serie.Moja stara Marea toto teda nerobi.Pri normalnej jazde samozrejme sa k tym otackam nedostanem jazdim stale 2000 a viac ale ked je clovek v kolone a pomali sa posuva alebo sa pomaly rozbieha z miesta, v dedinach kde je 30ka povolena sa stale cez tie otacky posuvam.Mate to aj vy?ci je nejaky silenblok KO?
Fiat Marea weekend 2,4 jtd,VW Passat Variant B7 2.0tdi
-
- Príspevky: 116
- Dátum registrácie: 31.10.2007 20:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
Pre predstavu:napr.idem v kolone zaradeny stupen 1en,netlacim do plynu auto sa posuva volnobehom,potrebujem trosku pridat ta stlacim plyn jemne auto zrychluje a uz otacky stupaju na hranicu 1200cca a duni to v kabine .Prejdu tieto otacky auto stichne.Potrebujem spomalit pustam zase plyn otacky padaju pridu k 1200cca a znova dunenie.Pochopili?stale som kolone......priklad.
Fiat Marea weekend 2,4 jtd,VW Passat Variant B7 2.0tdi
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 252
- Dátum registrácie: 25.05.2009 08:02 Zdieľať na Facebook
tazko takto zistit co to je za dunenie, tak len dam moju skusenost. pri servisovani dvojkoveho superba, tiez cr motor 2liter, mal som vymontovany airbox (obal vzduchoveho filtra) a pri zmontovani naspat sa pohla plastova rurka co trci zospodu - odtok vody a bordelu z toho airboxu a opierala o nosnik. a to v urcitych nizkych otackach brnelo, dunelo... vnutri v kabine sa to zdalo ako spod palubovky. pozri aj tie plastove casti nasavania vzduchu z cela do filtra ci su vsetky na mieste a dobre dosadene. niekedy to je iba taka prkotina
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
po velmi dlhej dobe,kedže auto už využívam málo,sa vraciam k téme.Auto som si okontroloval sám kedže nikto mi s tým nevedel logicky pomoct.Dobre že som nepočuval nikoho,inak by som mal vymenené pol auta a nič by to nezmenilo.Prišiel som nato, že uvedené dunenie ide z motora cez airbox von,v kabíne znásobuje.Dlho som laboroval čo s tým,zvatšil som nakoniec dieru v kolene do airboxu aby som dunenie zmiernil.Niektoré autá ju mali ,iné nie,ale bez diery to duni šialene.Stale mi to nedalo pokoj a laboroval dalej,čakal som kedy bude auto regenerovať aby som zistil ako sa to chová.A čuduj sa svete počas regenerácie auto absolútne NEDUNÍ,či za jazdy alebo v neutrale !! Čakam na mieste na moment keď autu skončí regenerácia a v momente keď skončila auto okamžite začalo dunieť.Vieme aký obvod sa otvára(uzatvára)počas regenerácie,klapka prepína,čo sa kde prepína....?? Nemáte niekto rozkreslený tento motor s postupnosťou nasávacieho okruhu ako sa to kde krúti ?tak páni mechanici motorári,prídeme na to ??
Fiat Marea weekend 2,4 jtd,VW Passat Variant B7 2.0tdi
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24899
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
V hre je iba časť od sacieho otvoru turbíny po vzduchovú schránku na chladičovej stene.Výtlačná strana turbíny a celá cesta už stlačeného vzduchu je mimo hru,niet možnosti do nej zasiahnuť mimo jednej veci,a tu zrejme zohráva klúčovú rolu...EGR
V momente ukončenia regenerácie u motora v plnej teplote sa okamžite prihlási do služby EGR a jeho otv/zatv je sprevádzané aj patričnou zvukovou kulisou.Aj pri behu na volnobeh sú zmeny otv/zatv EGR jasne počuteľné
V momente ukončenia regenerácie u motora v plnej teplote sa okamžite prihlási do služby EGR a jeho otv/zatv je sprevádzané aj patričnou zvukovou kulisou.Aj pri behu na volnobeh sú zmeny otv/zatv EGR jasne počuteľné
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37 Zdieľať na Facebook
toho som sa bál, že to bude EGR. Zaujimave ze v typovej rade EA 288 to tak neduni, by ma zaujimalo ako je to tam vyriešené.Takže sa s tym asi nič nebude dať urobiť? V mojom VCDs nejak neviem nájsť kolonku prace(otvorenia) EGR aby som si to potvrdil,idealne by bolo keby ho viem ovladat cez akčné členy za chodu motora, musim to skúsiť ešte.
Fiat Marea weekend 2,4 jtd,VW Passat Variant B7 2.0tdi
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24899
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných