776 954
inzerátov
Pridať inzerát

VW Passat B6 DSG - neregeneruje DPF

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum
Odpovedať Nová téma
<12
Autor Správa
mp3turbo
Legenda - Ford T (536)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 17026
Nabehané: 1 mes 0 dní 1 hod
PríspevokZaslal: 02.12.2019 17:01   
predtym ti pri regeneracii nedymilo, ani nemalo, teraz ti dymi. Vyzera to tak ze renegeracia neprebieha, preto ju musis vynutit rucne.
Citovať
avelmak
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (108)
moderátor fóra
Založený: 25 december 2008
Príspevky: 2185
Nabehané: 1 mes 16 dní 2 hod
Bydlisko: Rimavska Sobota
PríspevokZaslal: 02.12.2019 17:54   
To je zle.Kazdych 400km vynutit?Nutena regeneracia je vlastne obycajna netrva dlhsie ako normalna.Nad 60gr uz je problem,ale neverim ze kazdych 400km ti zaplni z 0 na minimalne 60gr.Ak ano tak je obrovsky problem.Hodnota 0 po vynuteni je vlastne len odhad nie presna hodnota.Aky je differencny protitlak?Ked bol nahideny nivy filter bol "aktualizovany" v rj motora?
Citovať
xentry
Známa tvár - Feldo (74)
Založený: 29 jún 2018
Príspevky: 614
Nabehané: 16 dní 16 hod 36 min
PríspevokZaslal: 02.12.2019 18:22   
Vidi to percentualne kedy bude spustat regeneraciu, ak regeneracia neprebehne a percento prekroci urcitu hranicu uz ju ani samovolne nespusti a preto si pyta "nutenu" servisnu regeneraciu. Tiez ked ho nie je schopny dat pod urcitu hranicu pri servisnej bude svietit problem. Ano je taka ista ako klasicka /aktivna/ regeneracia cize je tam dovstrek paliva na zvysenie teploty, vie vsak robit regeneraciu aj cestou bez dovstreku paliva za idealnych tepelnych dajme tomu dialnicnych presunoch, nepotrebuje dovstrekovat palivo aby vedel dosiahnut teploty na vypalenie filtra. Ten dym bude nasypane palivo, ktore nevie pretvorit na teplotu, nevie ho spalit, nezhori. Tam na mieste toho servisu by som sadol do auta aj za beznej jazdy bez regeneracie a sledoval v hodnotach za jazdy ci sa nieco nedostava mimo a robi nasledne problem aj pri regeneracii.
_________________
Programovanie klucov MB.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2432)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20596
Nabehané: 3 mes 29 dní 16 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 02.12.2019 18:42   
Vyjadrenie mechanika hovorí za všetko
hodil to na pocitac neukazalo ziadnu chybu tak povedal ze auto regeneruje a ze je to ok
Ak to opravoval takýto odborník v hodnosti para z automechanického ho...a tak je každá myšlienka na vode,lebo isté nie je vonkoncom nič
Citovať
gnagy
Známa tvár - Feldo (66)
Založený: 19 marec 2016
Príspevky: 777
Nabehané: 14 dní 23 hod 51 min
Bydlisko: DK
PríspevokZaslal: 02.12.2019 19:08   
V takej premávke, aká dnes je, je takmer nemožné nájsť nehavarované auto. Ale je skoro nemožné nájsť človeka, ktorý hovorí pravdu...
_________________
Všetko sa dá uskutočniť, keď to nie je vyslovene nemožné. Keď na to človek zameria svoju myseľ a je rozhodnutý, źe to urobí.
Sir Nicholas Winton
Citovať
flodur99
Založený: 28 november 2019
Príspevky: 8
Nabehané: 1 hod 12 min
PríspevokZaslal: 03.12.2019 17:38   
mhlavaty napísal:
Žhaviče s tým nemajú nič,dokonca ani výf.potrubie kedže je už "za"
a mimo týchto procesov. Ale ako už píše malymirko,môže byť slabo funkčný samotný cat,tj tá predradená časť pre filtrom ktorá dostatočne nedvihne teplotu.Ale je to iba jedna z možností.Informácií je min.Ak prirodzená reg. neprebehla,znamená že ju RJ stopla a má na to dôvod len ho treba pozrieť čo konkrétne to je.Chýba aj údaj o hodnoverných km,aj či či sa servisne niečo robilo,množstvo týchto vecí ide pre nesprávne zásahy,od zmeny km po nulovanie zanesení alebo čistení zlým spôsobom.
no myslel som ten spoj medzi turbom a dpf filtrom
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2432)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20596
Nabehané: 3 mes 29 dní 16 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 03.12.2019 18:23   
Spoj medzi turbom a DPF je odhalený hneď pretože sa ukáže na nesprávnej hodnote diferenčného tlaku DPF
Citovať
flodur99
Založený: 28 november 2019
Príspevky: 8
Nabehané: 1 hod 12 min
PríspevokZaslal: 03.12.2019 20:22   
tak sa spytam kde zistim spravne hodnoty dif.tlaku alebo podla coho?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2432)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20596
Nabehané: 3 mes 29 dní 16 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 03.12.2019 21:38   
Ak sa nemýlim v kanáli 067 je aj tlak aj ofset (VCDS)
Citovať
xentry
Známa tvár - Feldo (74)
Založený: 29 jún 2018
Príspevky: 614
Nabehané: 16 dní 16 hod 36 min
PríspevokZaslal: 04.12.2019 05:34   
Pokial dobre pamatam aj u VW je oznam o vymene senzora diferenxneho tlak pre RJ. Taketo veci boli spravene po vymenach ak su potrebne?
_________________
Programovanie klucov MB.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2432)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 20596
Nabehané: 3 mes 29 dní 16 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 04.12.2019 08:16   
Nie je.Vo VCDS nie.Je iba označenie v chybe,rozpor (odchylka) hodnoty je zväčša nepriamo.Hodnoty samotné musí posúdiť a poznať obsluha,tá musí mať jasno v tom kedy pri x otáčkách bez záťaže alebo v záťaži čo je hodnota ktorú RJ vyhodnotí ako prípustnú.Presnejšie takú hodnotu,na základe ktorej nebude systém skracovať či prerušovať regeneráciu.RJ hodnotu vyhodnocuje,priamo ju nereklamuje ale zariadi sa podla tej hodnoty.Takže aj diagnostik musí správne rozsahy poznať,nikde ich nenájde či je to málo či veľa
Citovať
Odpovedať Nová téma
<12

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum