VW Passat b6 - diagnostika P0726
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 21.07.2019 22:51 Zdieľať na Facebook
VW Passat b6 - diagnostika P0726
Zdravim ... Včera som umýval motorový priestor...potom som ho nechal 10-15 min v kľude a potom som ho naštartoval všetko išlo normálne nič nesvietilo neblikalo ,naštartovalo na 1 potocenie pri nastartovam motore som poutieral čo sa dalo ....keď potom na druhý deň nechcelo naštartovať , následne naštartovalo po dlhšom točení motora ...svieti kontrolka motora pneumatík trakcie vstrekovačov atď .... diagnostika vypísala kód P-0726 mal by to byť snímač otáčok motora buď na klukovke alebo väčšie
Bude stačiť vymeniť to ??
Stretol sa už niekto a tým za všetky normálne odpovede vopred ďakujem
VW Passat B6 2.0 TDI 103kw CR 2009
Bude stačiť vymeniť to ??
Stretol sa už niekto a tým za všetky normálne odpovede vopred ďakujem
VW Passat B6 2.0 TDI 103kw CR 2009
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
cicmanec-ak nevies dat normalnu radu,preco stale a stale "papulujes" do tem?Co ty mas z toho?Mas dobry pocit?Otazka bola normalna a si myslim ze zadavatel caka takisto normalnu odpoved.
patrik-nie,netreba menit nic,a hlavcne nie snimac otacok,ak uz startuje.Ak problem sa zopakuje,vtedy to treba riesit,zatial nechaj to tak.Ak nemas tmps senzor v pneumatikach,tak zresetuj s tlacitkom pneu a mas vybavene.
patrik-nie,netreba menit nic,a hlavcne nie snimac otacok,ak uz startuje.Ak problem sa zopakuje,vtedy to treba riesit,zatial nechaj to tak.Ak nemas tmps senzor v pneumatikach,tak zresetuj s tlacitkom pneu a mas vybavene.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Občas si motor vyžiada očistu,potiaľ je to iba na pochválenie.Nik mu to neurobí,to ani nerozoberajme čo všetko je proti tomu aby to proste urobili.Takže zostane to samodomo. Tu treba jedine toľko zobrať na vedomie že tieto riziká existujú vtedy,ak po umytí nenasleduje odstránenie vody prakticky odvšadial systémom odhora dole a dovtedy,kým tlakový vzduch objaví kvapku vody. Takže umytie motora do stavu nového trvá s Mafrou a opláchnutím 2x cca do 10 minút a dá sa z toho jesť.Ale...sušenie zoberie aj 20-25 minút vyfukovania 80 cm vyfukovacou pištoľou pri 8 bar tlaku.Tento bod je to čo sa vynecháva. Vyfukuje sa voda nie iba z konektorov,ale zo všetkých bazénikou a otvorov kde inak bude voda tri dni kým sa odparí. Mimoriadne nebezpečné je ak nesprávny prípravok prenikne do káblového zväzku hlavne dieslov kde rezonancia vie predrať bužirku chrániacu meď na kábliku doslova v pásikoch na ochrannej krkovici.Nevyrobí zväčša problém do chvíle,kým sa nedostane pod vplyv dlhotrvajúcej vlhkosti.Meďenka preruší medený úplet káblika dokonale zradne a systém ide/nejde privedie do blázinca.
Obsluha musí tieto veci poznať,ak nie,vždy to bude riziko.ak pozná,nikdy sa z problémom nestretne,hoci celý život.Ale je nutné zvažovať či je zariadenie čo je potrebné a hurá na vec z úsmevom,alebo iba lokálne čistiť napr čističom na brzdy v spreji.Na aké také vyčistenie padne pokojne 3-4 spreje, tj 2x 2,- e bežne v predajni,dielňa cca polovica kedže kupuje velké balenia.Ku spreju rolku kuchynkých papierových utierok a do 10 e.- za dá zmeniť motor na nespoznatelný.Sprej silne odmastuje,okamžite odparuje a ostáva všetko suché,je to nesporne v mnohých prípadoch velmi potrebné.
Obsluha musí tieto veci poznať,ak nie,vždy to bude riziko.ak pozná,nikdy sa z problémom nestretne,hoci celý život.Ale je nutné zvažovať či je zariadenie čo je potrebné a hurá na vec z úsmevom,alebo iba lokálne čistiť napr čističom na brzdy v spreji.Na aké také vyčistenie padne pokojne 3-4 spreje, tj 2x 2,- e bežne v predajni,dielňa cca polovica kedže kupuje velké balenia.Ku spreju rolku kuchynkých papierových utierok a do 10 e.- za dá zmeniť motor na nespoznatelný.Sprej silne odmastuje,okamžite odparuje a ostáva všetko suché,je to nesporne v mnohých prípadoch velmi potrebné.
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 21.07.2019 22:51 Zdieľať na Facebook
1. Motor som necítil len tak ...praskla mi palivová hadica a trochu nafty vytieklo do motorového priestoru tak som to chcel aspoň trochu umyť
2. Pred striekanim vody do motora som zakryl alternátor , baterku a poistki
3. ( Asi jediná normálna odpoveď za ktorú ďakujem ) skúšal som resetovat tlacitkom SET ale ani to nepomohlo
Auto išlo dovtedy úplne normálne
2. Pred striekanim vody do motora som zakryl alternátor , baterku a poistki
3. ( Asi jediná normálna odpoveď za ktorú ďakujem ) skúšal som resetovat tlacitkom SET ale ani to nepomohlo
Auto išlo dovtedy úplne normálne
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Stalo sa že buď nevedelo ale čiastočne zle načítalo snímanie otáčok.Je silná pravdepodobnosť že problém zanikne sám po úplnom odpare.Každopádne nevymieňať nič,ak už je taká možnosť tak iba vyfúkať konektor snímača otáčok,priamo senzor nie je prístupný ani na ofuk.Podľa možností nechať otvorenú kapotu a na slnko.
Senzor pneu ...osobitná vec,riešiť príležitostne ak sám problém nezanikne.
Senzor pneu ...osobitná vec,riešiť príležitostne ak sám problém nezanikne.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Trochu by som oponoval voči ofukovaniu z 8 bar, taký prud vzduchu pod týmto tlakom, dokáže ODTRHNÚŤ nielen drotik, ale aj celý konektor...
Ja som tiež podĺahol myšlienke umývania motora wapkou
ale aby som to dokazal zrealizovať , musel som dostať do krvi nejaké promile a potom mi to bolo jedno, či nejaký konektor bude funkčný, alebo nie...
Tak som vystriekal tie časti motora ktoré som potreboval mať čisté... resp.povrch prevodovky, a všetko zostalo funkčné
našťastie...
Ja som tiež podĺahol myšlienke umývania motora wapkou
ale aby som to dokazal zrealizovať , musel som dostať do krvi nejaké promile a potom mi to bolo jedno, či nejaký konektor bude funkčný, alebo nie...
Tak som vystriekal tie časti motora ktoré som potreboval mať čisté... resp.povrch prevodovky, a všetko zostalo funkčné
našťastie...
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
A ešte k téme :
Ak na svojom vyhikli ODPOJIM KONEKTOR váhy vzduchu a naštartujem
vysvieti na pristrojovej doske kontrolka TCS /trakčna kontrola/
Teda treba vziať do uvahy, že aj tie kontrolky su odniekadiaľ NAPAJANÉ (skupinovo) a rozsvietenie kontrolky nemusí znamenať poruchu tej skupiny ktorú daná kontrolka signalizuje...
ja viem, že to je NEFÉR .. ale JE TO TAK !
Ak na svojom vyhikli ODPOJIM KONEKTOR váhy vzduchu a naštartujem
vysvieti na pristrojovej doske kontrolka TCS /trakčna kontrola/
Teda treba vziať do uvahy, že aj tie kontrolky su odniekadiaľ NAPAJANÉ (skupinovo) a rozsvietenie kontrolky nemusí znamenať poruchu tej skupiny ktorú daná kontrolka signalizuje...
ja viem, že to je NEFÉR .. ale JE TO TAK !
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 54 neregistrovaných