VW Passat B6, 2007 - netesnost sacej sustavy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 20.09.2012 18:32 Zdieľať na Facebook
VW Passat B6, 2007 - netesnost sacej sustavy
Ahojte, už dlhšiu dobu mam problem s autom. Skúsim ho rozpísať.
Ak šoférujem v režíme šport (S) , tak problém nenastane.
Ak šoférujem v režíme (D) , tak problem nastáva nasledový :
- pri nízkych otáčkach, do 2000ot/min ma auto hodí do úsporného režimu, vysvieti sa kontrolka žhavenia. Po diagnostike vypisuje " netesnost sacej sústavy".
Ak som ďaleko od mechanika, tak vypnem a zapnem auto a idem dalej...
V poslednom čase mi k tomu začala svietit kontrolka Motora. t.j. auto ma hodí do núdzoveho režimu, rozsvieti sa kontrolka motora a žhavenia. ( pri diagnostike stale tá istá chyba, no tentokrát trvalá, odstániť sa dá ) .. Ak sa mi to stane daleko od mechanika, vypnem a zapnem auto a idem dalej s tým, že mi svieti len kontrolka motora.
Prejavuje sa to nasledovne:
motor začne " zasekávať" t.j. nevie zrýchliť (ako keby ste zároveň duply na brzdu). Ak stúpim na plyn, auto sa zrýchli..
Pri udržiavaní rýchlosti do 2000 Ot/ min nastane vada. Väčšinou pri stupni 4,5,6 ..
vada vzniká:
Auto pri pridávaní (otáčky pod 2000ot/ min) začne "sekať" a neviem zrýchliť. Pár krát zaseká a buď ide do núdzoveho režimu alebo ide dalej. Ako keby auto vynechávalo.. proste ako keby nedostalo naftu.. alebo nasalo nejaky falošný vzduch.
prepáčte za moje lajické písanie.No moc sa nevyznám.
Ďakujem za radu.
Ak šoférujem v režíme šport (S) , tak problém nenastane.
Ak šoférujem v režíme (D) , tak problem nastáva nasledový :
- pri nízkych otáčkach, do 2000ot/min ma auto hodí do úsporného režimu, vysvieti sa kontrolka žhavenia. Po diagnostike vypisuje " netesnost sacej sústavy".
Ak som ďaleko od mechanika, tak vypnem a zapnem auto a idem dalej...
V poslednom čase mi k tomu začala svietit kontrolka Motora. t.j. auto ma hodí do núdzoveho režimu, rozsvieti sa kontrolka motora a žhavenia. ( pri diagnostike stale tá istá chyba, no tentokrát trvalá, odstániť sa dá ) .. Ak sa mi to stane daleko od mechanika, vypnem a zapnem auto a idem dalej s tým, že mi svieti len kontrolka motora.
Prejavuje sa to nasledovne:
motor začne " zasekávať" t.j. nevie zrýchliť (ako keby ste zároveň duply na brzdu). Ak stúpim na plyn, auto sa zrýchli..
Pri udržiavaní rýchlosti do 2000 Ot/ min nastane vada. Väčšinou pri stupni 4,5,6 ..
vada vzniká:
Auto pri pridávaní (otáčky pod 2000ot/ min) začne "sekať" a neviem zrýchliť. Pár krát zaseká a buď ide do núdzoveho režimu alebo ide dalej. Ako keby auto vynechávalo.. proste ako keby nedostalo naftu.. alebo nasalo nejaky falošný vzduch.
prepáčte za moje lajické písanie.No moc sa nevyznám.
Ďakujem za radu.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 674
- Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22 Zdieľať na Facebook
Vychadza z toho, ze to je diesel, ale odpoved by mohla platit globalne nezavisle od paliva.
Niekde je problem v ocakavanej hodnote ci uz na vahe vzduchu, tlaku v sani za turbom, mozno niekde inde a RJ to vyhodnoti ako netesnost. Potom co sa deje uz moze byt len doledok, ze RJ skace v mapach, vybera neadekvatne hodnoty paliva pre dany rezim a pod.
Pises, ze sa nevyznas, cize aj keby motyka vystrelila a bol by tu niekto, kto ti opise co za data od teba chce, tak to asi nedojde do zdarneho konca.
Najdi si cloveka co sa rozumie diagnostike natolko, ze pozna zavislosti velicin a sposob ako sa riadi ten motor. Pomoze ak napises odkial si a je mozne, ze sa ti niekto ochotny ozve.
Kludne sa moze stat, ze len senzor atm. tlaku dava absolutne inu hodnotu, RJ pri urcitom stlaceni plynu, otvoreni EGR a v zavislosti od dalsich veci ocakava, ze vaha vzduchu odmeria nieco, kedze atm. tlak ma byt nejaky, ale realita je samozrejme ina a uz je nezrovnalost udajov na svete. Alebo nefunguje EGR ako ma, alebo naozaj je niekde diera -tu by si ale asi pocul.
Niekde je problem v ocakavanej hodnote ci uz na vahe vzduchu, tlaku v sani za turbom, mozno niekde inde a RJ to vyhodnoti ako netesnost. Potom co sa deje uz moze byt len doledok, ze RJ skace v mapach, vybera neadekvatne hodnoty paliva pre dany rezim a pod.
Pises, ze sa nevyznas, cize aj keby motyka vystrelila a bol by tu niekto, kto ti opise co za data od teba chce, tak to asi nedojde do zdarneho konca.
Najdi si cloveka co sa rozumie diagnostike natolko, ze pozna zavislosti velicin a sposob ako sa riadi ten motor. Pomoze ak napises odkial si a je mozne, ze sa ti niekto ochotny ozve.
Kludne sa moze stat, ze len senzor atm. tlaku dava absolutne inu hodnotu, RJ pri urcitom stlaceni plynu, otvoreni EGR a v zavislosti od dalsich veci ocakava, ze vaha vzduchu odmeria nieco, kedze atm. tlak ma byt nejaky, ale realita je samozrejme ina a uz je nezrovnalost udajov na svete. Alebo nefunguje EGR ako ma, alebo naozaj je niekde diera -tu by si ale asi pocul.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných