VW Passat b6 1.9 tdi , 77 kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Skodovak123
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 17.05.2019 18:59
Zdieľať na Facebook

VW Passat b6 1.9 tdi , 77 kw

Príspevok od používateľa Skodovak123 »

Zdravím potrebujem poradiť z motorom. 1.9tdi 77kw za studena mi kudi dim sfarbený do modra je to ako keď papa olej smard no len turbo som pozeral nemá vôbec vôlu keď sa zohreje prestane dimiet alebo povitacam tak prestane kudit nevm co stim
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Odniest do servisu.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Už menej informácií sa asi ani nedá poskytnúť
lubos zimovcak
Príspevky: 3377
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Máš v saní olej??
Ked na modro, tak žerie olej.
Aspoň napíš koľko km.
Až nejakych 400-500.000, mohli odísť stieracie krúžky, stačí jeden, keď ťahá olej do sania, aj vtedy môže dymit.

Vybrať sanie, vyčistiť od oleja, prestať točiť do neba.
Na začiatok.
Potom uvidíš, čo ďalej.
Skodovak123
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 17.05.2019 18:59
Zdieľať na Facebook

Passat b6 1.9tdi 77kw

Príspevok od používateľa Skodovak123 »

Aha prepáčte nedal som km 287tis no mam olej aj interkulery aj hadiciach od turba
lubos zimovcak
Príspevky: 3377
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

No, keby to bolo tak,tak buď je stočené, Alebo dostaval na prdel za studena, alebo za jazdy...
Na začiatok vyčisti, neviem, koľko tam toho oleja je, ale až je ho veľa, môže sa Ti chytiť a zničí motor.

Až je ešte " v norme", sleduj po vyčistení, či a koľko ho pribúda.
Až budeš jazdiť normálne a bude stále pribúdať, najskôr turbo.

Teda, aspoň tak si to pamätám z rannej mladosti... keď ešte boli jednoduché TD.

Servisaci Ti lepšie poradia.
Skodovak123
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 17.05.2019 18:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Skodovak123 »

No bol som už x servisoch a každý jeden povedal dačo iné tak nevm no turbo je bez vôle jeden povedal ze steká olej cez ventili preto za studena dimmi jeden povedal. Ze gumičky na strekovacoch púšťajú olej no už nevm
lubos zimovcak
Príspevky: 3377
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Turbo bolo vonku??
Alebo iba prstom " odskúšané"? Nepiska už trošku??
Skodovak123
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 17.05.2019 18:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Skodovak123 »

Práveže nepíska vôbec a len prstom bolo skúšane
lubos zimovcak
Príspevky: 3377
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Takto je ťažké určiť, najprv poriadne vyčistiť.
Je zaujímavé, že keď povytacas, tak modrý dym zmizne.. :4012:,
martincichy
Príspevky: 5429
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Preto mozu byt stvrdnute gufera na ventiloch. Ale to treba posudit viac veci.
Skodovak123
Príspevky: 41
Dátum registrácie: 17.05.2019 18:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Skodovak123 »

No keď ho vytocim pár krát tak prestane dymiet no nevm. Možno to budú tie gufera. Na ventilov mam to stredu odniesť do servisu no len. Co stim dačo spravia to je otázne
lubos zimovcak
Príspevky: 3377
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Jasné, že spravia.
Až je to ono, budeš mať po problémoch. A ani to také drahé nie je. Oproti novému turbu...,za " hubičku"
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Toto nedopadne dobre.Nech dajú guferám pokoj.Chytajú sa sprostostí.Vôla osky turbíny a olej v sacej ceste sú dve veci ktoré môžu existovať na sebe nezávislo.Tu je nutné príkro poznať mieru,olej je v sacej ceste vždy,ale má to svoju mieru čo byť smie a čo už nie.Olej zo sacej strany prejde spalovacím procesom a výsledkom sú enormné sadze.Turbína má aj expanznú stranu kde sa každé aj nepatrné množstvo splyní na modro.V tom si treba urobiť jasno ako to vyzerá na tej strane. Ale pokiaľ má motor svojich min cca 280 tis km už má zanedbanú celú plejádu nutných úkonov,takže by mal tým prejsť čím prv tým lepšie pre budúcnosť.Ale už je to chytanie mačky za chvost.Ale vďaka úsporným informáciám zo strany majiteľa nie je jasné či už niečím takým motor neprešiel,hoci ak by áno teraz by tento problém nebol.
Ešte raz,nech dajú tesnítkam na ventiloch pokoj,sú to vyhodené peniaze a priekak na ceste,pretože min dielní robí výmenu bez demontáže hlavy.Ja robím tých motorov viac než celý západosl.kraj dokopy vrátane unikátov medzi pol a milion km.Ešte som tie guferá nemenil.Ale je to na dlhší elaborát,k tomu toľko stačí.Guferá sa robia ak je dôvodom kompletný repas cakomprask čo je prakticky výlučne u hláv z devastom vstrekových šácht alebo vodítok.Ale to je pri 280 tis km nepredstaviteľné.
lubos zimovcak
Príspevky: 3377
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Lenže, tu vôbec nie je záruka, že sú km pravé...

Popravde, taký problém som mal naposledy niekedy pred skoro 30 rokmi, na prvom turbe, po nejakých 450-500.000 km...
Odvtedy, každé turbo je večné, detto spojka a 2- hmota. Bez ohľadu na km. Na každom ďalšom aute.

A ako píšeš, ,/ M.Hlavaty/ , každé turbo si trošku cucne olej do sania, všetko je o primeranosti.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Janes94 a 31 neregistrovaných