VW Passat b6 1.9 tdi , 77 kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 17.05.2019 18:59 Zdieľať na Facebook
VW Passat b6 1.9 tdi , 77 kw
Zdravím potrebujem poradiť z motorom. 1.9tdi 77kw za studena mi kudi dim sfarbený do modra je to ako keď papa olej smard no len turbo som pozeral nemá vôbec vôlu keď sa zohreje prestane dimiet alebo povitacam tak prestane kudit nevm co stim
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3377
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 17.05.2019 18:59 Zdieľať na Facebook
Passat b6 1.9tdi 77kw
Aha prepáčte nedal som km 287tis no mam olej aj interkulery aj hadiciach od turba
-
- Príspevky: 3377
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
No, keby to bolo tak,tak buď je stočené, Alebo dostaval na prdel za studena, alebo za jazdy...
Na začiatok vyčisti, neviem, koľko tam toho oleja je, ale až je ho veľa, môže sa Ti chytiť a zničí motor.
Až je ešte " v norme", sleduj po vyčistení, či a koľko ho pribúda.
Až budeš jazdiť normálne a bude stále pribúdať, najskôr turbo.
Teda, aspoň tak si to pamätám z rannej mladosti... keď ešte boli jednoduché TD.
Servisaci Ti lepšie poradia.
Na začiatok vyčisti, neviem, koľko tam toho oleja je, ale až je ho veľa, môže sa Ti chytiť a zničí motor.
Až je ešte " v norme", sleduj po vyčistení, či a koľko ho pribúda.
Až budeš jazdiť normálne a bude stále pribúdať, najskôr turbo.
Teda, aspoň tak si to pamätám z rannej mladosti... keď ešte boli jednoduché TD.
Servisaci Ti lepšie poradia.
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 17.05.2019 18:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3377
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 17.05.2019 18:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3377
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 41
- Dátum registrácie: 17.05.2019 18:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3377
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Toto nedopadne dobre.Nech dajú guferám pokoj.Chytajú sa sprostostí.Vôla osky turbíny a olej v sacej ceste sú dve veci ktoré môžu existovať na sebe nezávislo.Tu je nutné príkro poznať mieru,olej je v sacej ceste vždy,ale má to svoju mieru čo byť smie a čo už nie.Olej zo sacej strany prejde spalovacím procesom a výsledkom sú enormné sadze.Turbína má aj expanznú stranu kde sa každé aj nepatrné množstvo splyní na modro.V tom si treba urobiť jasno ako to vyzerá na tej strane. Ale pokiaľ má motor svojich min cca 280 tis km už má zanedbanú celú plejádu nutných úkonov,takže by mal tým prejsť čím prv tým lepšie pre budúcnosť.Ale už je to chytanie mačky za chvost.Ale vďaka úsporným informáciám zo strany majiteľa nie je jasné či už niečím takým motor neprešiel,hoci ak by áno teraz by tento problém nebol.
Ešte raz,nech dajú tesnítkam na ventiloch pokoj,sú to vyhodené peniaze a priekak na ceste,pretože min dielní robí výmenu bez demontáže hlavy.Ja robím tých motorov viac než celý západosl.kraj dokopy vrátane unikátov medzi pol a milion km.Ešte som tie guferá nemenil.Ale je to na dlhší elaborát,k tomu toľko stačí.Guferá sa robia ak je dôvodom kompletný repas cakomprask čo je prakticky výlučne u hláv z devastom vstrekových šácht alebo vodítok.Ale to je pri 280 tis km nepredstaviteľné.
Ešte raz,nech dajú tesnítkam na ventiloch pokoj,sú to vyhodené peniaze a priekak na ceste,pretože min dielní robí výmenu bez demontáže hlavy.Ja robím tých motorov viac než celý západosl.kraj dokopy vrátane unikátov medzi pol a milion km.Ešte som tie guferá nemenil.Ale je to na dlhší elaborát,k tomu toľko stačí.Guferá sa robia ak je dôvodom kompletný repas cakomprask čo je prakticky výlučne u hláv z devastom vstrekových šácht alebo vodítok.Ale to je pri 280 tis km nepredstaviteľné.
-
- Príspevky: 3377
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Lenže, tu vôbec nie je záruka, že sú km pravé...
Popravde, taký problém som mal naposledy niekedy pred skoro 30 rokmi, na prvom turbe, po nejakých 450-500.000 km...
Odvtedy, každé turbo je večné, detto spojka a 2- hmota. Bez ohľadu na km. Na každom ďalšom aute.
A ako píšeš, ,/ M.Hlavaty/ , každé turbo si trošku cucne olej do sania, všetko je o primeranosti.
Popravde, taký problém som mal naposledy niekedy pred skoro 30 rokmi, na prvom turbe, po nejakých 450-500.000 km...
Odvtedy, každé turbo je večné, detto spojka a 2- hmota. Bez ohľadu na km. Na každom ďalšom aute.
A ako píšeš, ,/ M.Hlavaty/ , každé turbo si trošku cucne olej do sania, všetko je o primeranosti.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Janes94 a 31 neregistrovaných