VW Passat b5 1.8T , 110kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

19tdi96kwawx
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 20.02.2017 21:36
Zdieľať na Facebook

VW Passat b5 1.8T , 110kw

Príspevok od používateľa 19tdi96kwawx »

Mam taky problem ktory nemozem vyriesit auto vypisuje dve chyby, ktore sa daju vymazat a objavia sa po čase. P0411 (system sekundarneho vzduchu, nespravne prudeni vzduchu) a P1113 (rada valcu 1, sonda 1, vnitri odpor prilis velky). Menene: podtlakove hadicky, obydve lamba sondy, hadica na sekundarny vzduch. Skontrolovane: poistky, relatka, a hadice. Potreboval by som radu co este skontrolovat popripade co pomohlo vymenit. Auto ma vykon len po jszde je zvody, turbo a katalyzatot žeravo červeny. A bojim sa aby mi nezačalo horiet auto.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To nie je práve najvhodnejší spôsob opravy.Že je chybová hláška ešte neznamená že je to vadou samotného komponentu.Sonda je závislá na viacerých faktoroch aj keď je bezvadná môže byť vykázaná v chybe (dôsledková chyba) Sonda je naštastie vec preveritelná,ibaže sa tak nepostupovalo.Vyprdnúť sa na hadičky,nie o to sa treba usilovať.Treba preveriť tesnosť systému,a aj to sa dá zo 100% istotou.Nemá cenu takto postupovať,lebo jedného dňa bude auto v čiernej rubrike.Ak sa prehrieva,treba ozaj zapojiť do opravy dobrého diagnostika,ale ešte lepšie -veľmi dobrého diagnostika.Toto ale je rola pre obe diagnostiky,tak OBD ako aj paralená (oscilo) tu totiž treba vidieť až do buniek systému.
Ak je k dispozícii blockmap nahratý okamžite po jazde,tak ho pozriem,ale nie je záruka že chybu vidieť v datách volnobežného chodu.Ale skúsiť to je nutné,ak nepomôže robí sa logovanie za jazdy.Ideálne ale dať to do rúk fachmanovi na diagnostiku.1,8T má diagnostiku celkom problematickú a nie práve ideálne zrozumiteľnú bez výkladového manuálu sa v tom ťažko orientuje.
wilz
Príspevky: 3690
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Žiaľ nie som diagnostik, považujem za veľkú chybu že som sa tomu v mladších časoch nezačal venovať.
Ale zase, ak sú zvody, turbo aj katalyzátor červené, tak to znamená že palivo horí (dohára) vo výfuku.
No a katalyzátor je už zrejme po smrti.
Mne keď sa také stalo, tak to bolo kvôli jednej nepáliacej sviečke (aj keď to asi nebude tvoj problém) a myslel som že ešte tie 3 - 4 kilometre dojazdím, nakoniec som bol rád že som auto uhasil a stálo ma to kus cez 1000 eur.
pacok
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pacok »

RJ sleduje zmenu na vahe vzduch ak sa spusti sekundarny vzduch.a ak nedojde k zmene vypise chybu.Moze to byt samotnym cerpadlom,hadicou,spatnou klapkou,zasratymi kanalikmy v hlave alebo upchatym katalyzatorom
sniip26
Príspevky: 296
Dátum registrácie: 13.09.2012 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sniip26 »

Lambda v prdeli - vnutorny odpor prilis velky, zeravenie lambdy v prdeli.

Mhlavaty - vies dobre teoriu ale prax isto nemas.
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Skip koľko praxe je treba? Milan jej má len 40 rokov. :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

1970-2020 = 50
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Mhlavaty - vies dobre teoriu ale prax isto nemas.

:)
sniip26
Príspevky: 296
Dátum registrácie: 13.09.2012 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sniip26 »

:D

Hmm zeravy vyfuk... no to by mohlo byt bohatou zmesou, zlym predzapalom, upchatym katom, vadnou lambdou, skus vymenit tu lambdu. Lambdu mas na 110 perc. v prdeli. Bude to nou :) Vymen ju.
nahradnediely90
Príspevky: 380
Dátum registrácie: 03.03.2010 21:55
Bydlisko: PD
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nahradnediely90 »

Riešil som podobný problém až na ten rozdiel že auto malo slabší výkon ale takisto malo červené zvody aj katalyzátor. Chyba bola v poškodenom resp. upchatom katalyzátori. Po "vykuchaní" katalyzátora bol výkon v poriadku a zvody neboli žeravo červené, nasledovala montáž nového katalyzátora a všetko fungovalo ako malo.
Obrázok
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Kedže to nejde vylúčiť tak sa pri podobných závadách meria protitlak výfukovej sústavy ako celok za turbínou.
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat b5 1.8T , 110kw

Príspevok od používateľa pepo64 »

19tdi96kwawx napísal: Menene: podtlakove hadicky, obydve lamba sondy, hadica na sekundarny vzduch....
Sniip, akú lambdu má na 110 % v prdeli? Nevieš čítať alebo čo?Veď to že ich menil, bolo písané hneď v zadaní.
autolaik
Príspevky: 4906
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

sniip26 napísal::D

Hmm zeravy vyfuk... no to by mohlo byt bohatou zmesou....

Ale aj chudobnou :)
sniip26
Príspevky: 296
Dátum registrácie: 13.09.2012 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sniip26 »

Slepy som :D tak zle zapojena alebo nevhodna lambda.

Chudobnou asi nie, kedze ked je zmes bohata, tak dohorieva vo vyfuku.
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Raz davno sa riesil problem zeraveho vyfuku na passate 1.8t a lambde nebolo nic len aby si si nebol tak celkom isty.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných