VW Passat b5.5 - nafta v oleji

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
dodikes123
Založený: 27 september 2017
Príspevky: 24
Nabehané: 3 hod 22 min
Predmet: VW Passat b5.5 - nafta v oleji PríspevokZaslal: 07.02.2020 15:10   
Zdravím, začala sa mi dostávať nafta do oleja, ide o passat b5.5 1.9 TDI 96kw, olej je asi tak o 6cm nad ryskou max, skúšal som merať vstreky a výsledky su také: 1. -0,2mg 2. 1,4mg 3. 1,6mg 4. -2,8mg. Meniť všetky vstreky, alebo len posledny ? Tá nafta je spôsobená zlými vstrekmi alebo to môže robiť aj niečo iné ? vopreď vďaka za každú normálnu radu.
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (1115)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 9946
Nabehané: 5 mes 6 dní 17 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 07.02.2020 15:23   
6 cm?????? chcel si napísať 6mm hádam. A čo som sa dočítal robí to DPF príliš časté regenerácie sposobujú vela prívstrekov nafty pre dpf. A tá potom steká po stenách valcov a riedi olej .Teda ak som si to prečítané dobre zapametal.
Ak by som mal olej 6cm nad rysku auto by som už ani neštartoval.
_________________
Moje príspevky sa netýkajú aut ,ale zadávatelov.
Citovať
dodikes123
Založený: 27 september 2017
Príspevky: 24
Nabehané: 3 hod 22 min
PríspevokZaslal: 07.02.2020 16:47   
Áno, je to 6cm nie mm. Vďaka za odpoveď aj ja som niečo podobné počul no len neviem čo tie vstreky či sú tie čísla ešte v pohode alebo už treba meniť a či to spôsobuju oni.
Citovať
Mateusz737
Nová tvár - Trabanto (19)
Založený: 16 september 2018
Príspevky: 354
Nabehané: 16 dní 7 hod 57 min
PríspevokZaslal: 07.02.2020 17:38   
Môže to byť uvoľnený vstrekovac alebo netesne podtlakove cerpadlo
Citovať
Sprtos
Nová tvár - Trabanto (19)
Založený: 22 október 2016
Príspevky: 229
Nabehané: 5 dní 3 hod 46 min
PríspevokZaslal: 07.02.2020 21:10   
Diagnostika a este raz diagnostia. Dobry mechanik z nej vycita potrebne informacie.
Citovať
mp3turbo
Legenda - Ford T (629)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 18687
Nabehané: 1 mes 9 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 07.02.2020 23:44   
>> . A čo som sa dočítal robí to DPF príliš časté regenerácie sposobujú vela prívstrekov nafty pre dpf.

v tomto pripade sa jedna o Passat b5.5 1.9tdi 96kW... tam DPF NIKDY nebolo, cize tento problem odpada.
Citovať
mastik29
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (144)
Založený: 07 apríl 2010
Príspevky: 2706
Nabehané: 18 dní 10 hod 42 min
PríspevokZaslal: 08.02.2020 11:07   
6 cm nad ryskou max? To tam je nafty viac, nez oleja. Predpokladam, ze autom sa nejazdi…
Podla popisaneho to vyzera na problem s tesneniami vstrekovacov. Ci uz su stare, alebo su sachty vykvyldane sa zisti az po jejich demontazi. Tak ci tak, oprava pravdepodobne bude znamenat vymenu gumiciek na vstrekoch a jemne zacistenie sacht, alebo vyvlozkovanie a nove gumicky. Toto asi doma v garazi asi robit nebudes…
Citovať
italo80
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 05 september 2008
Príspevky: 21
Nabehané: 3 hod 3 min
PríspevokZaslal: 08.02.2020 13:16   
pretesnit vstreky,výmena oleja a sledovat to
Citovať
dodikes123
Založený: 27 september 2017
Príspevky: 24
Nabehané: 3 hod 22 min
PríspevokZaslal: 08.02.2020 17:32   
Dúfam aj ja že to budú iba netesné vstrekovače a nič horšie. Pondelok ide do autoservisu, dám vedieť ako to dopadlo. Nevie zatiaľ nikto z tých údajov z diagnostiky poradiť či ešte dávaju dobrú dávku alebo ich už treba rovno vymeniť celé keď už budu tak či tak von ?
Citovať
mp3turbo
Legenda - Ford T (629)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 18687
Nabehané: 1 mes 9 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 08.02.2020 18:08   
tie cisla su podozrive a nic nehovoriace teraz. Ak vies ze mas nejaky problem (co je zjavne v tomto pripade), tak potom na cisla nepozeraj pretoze tie su ovplyvnene problemom. Odstran problem, potom pozeraj na cisla - urcite sa zmenia.

Vseobecne, 1.4mg a 1.6mg co mas na druhom a tretom (teda vnutornych) valcoch je SIALENE VELA. Toto su obrovske davky paliva ktore riadiaca jednotka vali cez vstrekovace, aby motor bezal rovnomerne. Posledny udaj, -2.8mg, je zase spodna hranica ktoru dokaze riadiaca jednotka urcite, rozsah hodnot je od -2.8mg do +2.8mg takze ten posledny valec je totalne mimo bezneho rytmu.

Odstran podfukovanie vstrekovacov a potom popozeras cisla znovu.
Citovať
marci87
Založený: 29 júl 2008
Príspevky: 25
Nabehané: 5 hod 51 min
PríspevokZaslal: 08.02.2020 22:00   
Si si istý, ze hladinu oleja zdvihla nafta? Známemu sa stalo na rovnakom aute, ze mu vpredu v kufri, kde je baterka neodtekala voda (upchaté kanáliky na odtok vody). A natiahlo ju cez (asi prasknutý) posilňovač bŕzd a podtlak v brdzovom systéme neviem presne kam (a neviem akým zázrakom) ale dostala sa až do oleja v motore...
Odstránil príčinu a vymenil olej a auto jazdilo ďalej.
Citovať
leonNL
Známa tvár - Feldo (64)
Založený: 16 september 2009
Príspevky: 918
Nabehané: 2 dní 18 hod 32 min
PríspevokZaslal: 09.02.2020 00:33   
Fiiiha, aby sa dazdova voda dostala do brzdoveho systemu, takmer nemozne. No ale aby sa z brzdoveho systemu dostala kvapalina do motoroveho oleja, to si fakt nedokazem predstavit ako. Obidve kvapaliny (brzdova aj olej) su v dvoch roznych uzavretych okruhoch a aby sa brzdovka dostala do oleja, tak toto si velmi rad necham vysvetlit ako...
_________________
Jazdim na:

W211 E55AMG
Citovať
marci87
Založený: 29 júl 2008
Príspevky: 25
Nabehané: 5 hod 51 min
PríspevokZaslal: 09.02.2020 06:02   
Viem, že sú v dvoch rôznych uzavretych okruhoch. Nepisem, ze sa miešala s brzdovkou. Len nejako ppdtlak spôsobil, že vodu niekam natiahlo a dostala sa do oleja (píšem že zázrakom, aj pre mňa).
Ale známy nie je kecalek, tak som tomu veril. Auto identické.
Citovať
avelmak
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (136)
Založený: 25 december 2008
Príspevky: 2360
Nabehané: 1 mes 19 dní 23 hod
Bydlisko: Rimavska Sobota
PríspevokZaslal: 09.02.2020 10:36   
marci87-skus vymazat svoj pruispevok,lebo fakt take kraviny sa velmi tazko citaju.Do brzdoveho systemu,ci je to hydraulicka alebo pneumaticka cast,sa nejako nevie dostat voda,dokonca dazdova.
Ano to musi byt nafta v oleji.Pretesnenie vstrekovacov je len docasne riesenie,ak chces kvalitu,jednoznacne prevlozkovat sachtu vtrskeovacov.
Citovať
tonoaaa
Povedomá tvár - Favorito (33)
Založený: 19 január 2009
Príspevky: 623
Nabehané: 4 dní 9 hod 12 min
PríspevokZaslal: 10.02.2020 17:25   
Je uplne normalne, ze v B5tke sa vie posilnovac topit vo vode vplyvom zapchatych odvodnovacich kanalov, nasledne zhrdzaviet. Kludne potom vie pri PD tandem nasat vodu aj ked niekto ako bulo vymiena bateriu a prederavi podtlakovu rurku. Dalsia tema, ktoru vidim v priebehu 5 minut a dokazujuca zoskupenie google teoretikov.
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum