VW Passat B5 1.9 TDI 81kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.08.2010 15:59 Zdieľať na Facebook
VW Passat B5 1.9 TDI 81kw
Zdravim mam Volkswagen passat B5 1.9TDI 81kw rv.1998 mam takyto problem,pri cca 2000 otackach mi trha autom akoby dochadzala nafta,vymenil som palivovy filter vzduchovy AGR ventil mam zablindovany inak ked pridavam ze roztahujem auto do otacok ide bez problemov len ked plinulo pridavam tak mam zaradenu 3jku a 50km rychlosti zacne sklbat autom pri zaradenej 4rke idem 70km rychlostou sklbe tak isto a pri 5ke idem 85km rychlostou a tiez sklbe neviem si stym dat rady co mam robit? ma niekto stym skusenost?Dakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.08.2010 15:59 Zdieľať na Facebook
mmm dakujem za radu a myslis ze by to mohlo robit to agr?lebo auto nevyzera ze ma moc km je v dost dobrom stave aj sedacka soferova neni osuchana,no keby to boli trisky ako pise pan tak by to robilo voloviny hoc kedy ale tot stale pri tej istej rychlosti ked sa plinulo rozbieha ked mu slapem na plin a vytacam ho ide normalne.
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Režim činnosti toho tvojeho ...malá až stredná záťaž !!!
Vstup EGR do sania je za miestom kde sa meria prietok vzduchu !!!
a menežment ráta z tým že tento "falošný" inertný plyn bude plynúť,a kedže on riadi reguláciu EGR vie kde je sever.EGR -om plynie (sa namiešava) až 50-60% nasávaného vzduchu !!!
Má velký vplyv na spalovanie,emisie,spotrebu,teplotu .. o tieto tak potrebné vlastnosti sa pripraví iba nesvojprávny
Napriek tomu ale...je nutné povedať že to nemusí nutne spôsobovať EGR,je tam adeptov ktorý zvládnu urobiť taký problém viac než veľa
Vstup EGR do sania je za miestom kde sa meria prietok vzduchu !!!
a menežment ráta z tým že tento "falošný" inertný plyn bude plynúť,a kedže on riadi reguláciu EGR vie kde je sever.EGR -om plynie (sa namiešava) až 50-60% nasávaného vzduchu !!!
Má velký vplyv na spalovanie,emisie,spotrebu,teplotu .. o tieto tak potrebné vlastnosti sa pripraví iba nesvojprávny
Napriek tomu ale...je nutné povedať že to nemusí nutne spôsobovať EGR,je tam adeptov ktorý zvládnu urobiť taký problém viac než veľa
-
- Príspevky: 124
- Dátum registrácie: 13.12.2009 16:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.08.2010 15:59 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Každopádne potrebuješ vedieť či po vybratí plieška ten EGR aj reálne funguje.Odober hadicu na vstupe a posvieť si do neho či ide.Motor musí byť ale teplejší ako 50°C a pozor ak ide na volnobeh viac ako 2 minuty tak ide EGR do nečinného stavu,preto treba na sec potlačiť plynový pedál.Aj na zvuku počuješ ako v taktuje a otvára ventil
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.08.2010 15:59 Zdieľať na Facebook
No egr ventil neviem ci funguje spravne ale skusal som aj ten plynovy pedal len mi vraveli mechanici ze keby bol zly pedal tak by mi to aj na volnobehu pri tych otackach robilo tak neviem ale skusil som odpojit vahu vzduchu islo to lenivo ale netrhalo potom som zapojil steker a vobec to nerobilo o 2 hodiny som isiel prec na aute a znovu to robilo aj ked som znovu odpojil steker z vahy vzduchu tak ci to bola len nahoda neviem.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
len mi vraveli mechanici ze keby bol zly pedal tak by mi to aj na volnobehu pri tych otackach robilo
Páni mechanici sa mýlia,na volnobehu môže byť všetko v poriadku a v určitej pozícii môže byť problém,logicky býva opotrebená práve tá časť dráhy ktorá je najviac používaná.
Keby mechanici boli fér,tak ťa pošlú preč lebo tvrdia čo nie je pravda,a čo by bolo potrebné (zdiagnostikovať pedál) to neurobili
Váhu nemá zmysel odpájať,neviem čo takým nezmyselným počínaním sleduješ,ale k ničomu to nieje.Váha sa tiež diagnostikuje či dáva alebo nie hodnoty ktoré sa očakávajú.
Zmeň dielňu (alebo poradcov) vo vlastnom záujme
Páni mechanici sa mýlia,na volnobehu môže byť všetko v poriadku a v určitej pozícii môže byť problém,logicky býva opotrebená práve tá časť dráhy ktorá je najviac používaná.
Keby mechanici boli fér,tak ťa pošlú preč lebo tvrdia čo nie je pravda,a čo by bolo potrebné (zdiagnostikovať pedál) to neurobili
Váhu nemá zmysel odpájať,neviem čo takým nezmyselným počínaním sleduješ,ale k ničomu to nieje.Váha sa tiež diagnostikuje či dáva alebo nie hodnoty ktoré sa očakávajú.
Zmeň dielňu (alebo poradcov) vo vlastnom záujme
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.08.2010 15:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
vymenit mechanika a diagnostiku. Naozaj najprv pozri plynovy pedal. Neviem pochopit, co ta napadne odpojit vahu vzduchu - ta musi fungovat, inak vyhadzuje chybu a motor nejde do vykonu - patri k najpodstatnejsim castiam pre pravidelny chod motora. Mas v tom aute asi najspolahlivejsi motor, aky doteraz vo VW vyrobili. Nechcem proti nikomu mudrovat, ale funkcnost EGR ventilu v tomto motore za volantom nikto nepostrehne - teda, ci je zablendovany, alebo nie.Keby mal o 10-13 rokov mladsi motor, tak mozno hej. Ale je pravda, ze EGR ventil ma hlavne vplyv na emisie a teplotu.
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.08.2010 15:59 Zdieľať na Facebook
No tu vahu to mi poradil moj mudry brat ze skus to odpojit,bol som stym este raz na diagnostike a vyhodilo chybu snimac pro zdvih ihli to ze je startovaci strek moze to byt to co mi sposobuje to sklbanie?v pondelok to idem zaniest do servisu a poviem mu nech mi pozrie aj ten pedal.jeden mi zas vravel ze jeho kamarat mal podobny problem a nakoniec ze mal na jednom ventile zodratu vacku.uvidim v utorok ci to spravi.
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.08.2010 15:59 Zdieľať na Facebook
No auto som mal u mechanika a chybu nevedel odstranit skontroloval egr ventil vymenil hlavny strek nerobilo to potom dal naspat moj strek a tiez to nerobilo prisiel nato ze ked je auto studene tak to robi dost a ked bolo auto zohriate mu to nespravilo ani raz tak vravi ze mu to nepride ako elektronicka porucha ale mechanicka ze ako ked sa nieco mechanicky zohreje a potom to nerobi ze mu to pride ako cerpadlo chcem sa spytat je to realne ze to moze robit to cerpadlo?dakujem za odpoved.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných