VW PASSAT B4 TDI 66 KW - slabo brzdĂ­

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

530xd
Príspevky: 156
Dátum registrácie: 30.07.2010 10:43
Zdieľať na Facebook

VW PASSAT B4 TDI 66 KW - slabo brzdĂ­

Príspevok od používateľa 530xd »

Caute chalani, ak náhodou už tu táto téma existuje,nehnevajte sa že som založil ďalšiu.

Mám problém PASSAT B4 TDI 66kw,slabý brzdný účinok.

Kúpil som auto so zlým posilovačom brzd - brzda bola stále tvrdá - vymenené - brzda je teraz dosť makká na moj vkus, auto slabo brzdí, do šmyku ho dostať je dosť problém.

Bol menený aj hlavný brzdový valec - minulým majitelom, mám od toho faktúru, plus podtlakove hadičky.
Bolo to už aj 2x ovzdušnené klasickým sposobom sedel som v aute mechanik behal okolo auta a ja som stláčal pedál. ABS odvzdusnene nebolo.

Neviete mi niekto poradiť kde by sa moholnachádzať problém ? brzdové kotúče a dosky sú OK.

Touto cestou sa chcem aj opýtať, či tu niekto z Vás nie je z Košíc alebo z jeho okolia, kto by sa mi na to vedel pozrieť, alebo či mi niekoho odtiaľ neviete odporučiť.

ďakujem za každú radu.
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Viem,že teraz píšem off-topic ,
ale moj nazor je ,že pokiaľ auto ako tak brzdí, okrem vymeny brzdových doštičiek sa na nič nesiaha !

Lebo to potom prináša takéto problémy.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Ked je posilovac OK, brzdovy system odvzdusneny a teda naplneny novou brz. kvapalinou a napriek tomu ma slaby brzdny ucinok, tak problem je v kotucoch, platnickach…
Staci obetovat 10-15€,zajst na brzdove valce (STK, a aj autorizovane servisy to mavaju) a tam sa to ukaze v cislach, grafe.
Co znamena “brzdové kotúče a dosky sú OK“?
Boli menene? Aka znacka sa dala kotucov a ake platnicky k nim?