VW Passat 4x4 - trasenie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 17.06.2011 07:45 Zdieľať na Facebook
VW Passat 4x4 - trasenie
Prosim vas pekne. Mam passat 2,0 TDI 4 motion rv 2008 103 kw. Pri 2,3,4,5,6 prevodovom stupni a okolo 1400 az 1800 otackach sa mi pri zatazeni a plnom plyne cele auto roztrasie,pokial neuberem plyn. Neviete mi poradiť,co mam vymenit ??? Hardyspojka je ok . Dakujem pekne.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 17.06.2011 07:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 17.06.2011 07:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 223
- Dátum registrácie: 11.09.2011 11:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 04.11.2012 10:23 Zdieľať na Facebook
trasenie
Mal som ten isty problem pravdepodobne to bude tiez lozisko hriadela zadneho nahonu, v autorizaku to diagnostikovali uz na viacerych autach.Zacalo to po 200t km
-
- Príspevky: 450
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: LH Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ak bude niekto na Passate 4x4 raz riešiť takúto vec tak mu túto tému nájde a on bude čítať a míňať čas na infantilnú hlúpu a nezmyselnú tému.Len preto,lebo ani ČERVENÝM písané upozornenie že technické problémy vyžadujú zadávanie základných informácií aby bolo možné sa k téme vyjadriť,nemalo účinok.Takže ...sú len dve možnosti
1 doplní sa potrebené od identifikácie typu motora a závady
2 téma sa zmaže
A bude sa mazať každá hneď od samého začiatku v momente,ako sa prestanete riadiť jednak zásadami,jednak rozumom a logikou
1 doplní sa potrebené od identifikácie typu motora a závady
2 téma sa zmaže
A bude sa mazať každá hneď od samého začiatku v momente,ako sa prestanete riadiť jednak zásadami,jednak rozumom a logikou
-
- Príspevky: 558
- Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16 Zdieľať na Facebook
1. Ten motor ma zatah az od 1.800 ot. Dovtedy len trase a huci. Nechapem naco je komu pri 1.500ot davat plnku a cakat ako to pĂ´jde. Treba podradit aspon na 2.200 a vtedy davat plny. (Pri 4valcoch)
2. Moj nazor je ze to bude zotrvacnik. Tieto motory dost nato trpia, hlavne ak su nachipovane a jazdeene prezne v style podtacania.
* aj ja som za vymazanie temy. prist si pytat radu, nereagovat (urazka nieje reakcia) a nezadanie viecerych faktov fakt nestoja za odpoved
2. Moj nazor je ze to bude zotrvacnik. Tieto motory dost nato trpia, hlavne ak su nachipovane a jazdeene prezne v style podtacania.
* aj ja som za vymazanie temy. prist si pytat radu, nereagovat (urazka nieje reakcia) a nezadanie viecerych faktov fakt nestoja za odpoved
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Človek by mu rád pomohol,ale bez jeho pričinenia to nejde.Tie výčitky za nízke otáčky nie sú na mieste,pretože vždy a zásadne sa testuje a loguje správanie tak,že sa zaradí pomerne vysoký prev.stupeň (4) a zlahne sa pedál plynu.A motyor sa s tým musí cca od 1500-1600 ot vedieť vysporiadať a a síce z ukrutnou námahou (ide vlastne o ňu zámerne) sa z tým musí vysporiadať.Ak je motor v poriadku,tak sa aj vysporiada a to bez akéhokoľvek trhania a pod vecí.On sa ide posr...ť ale za pár sekund sa s tým vysporiada.Tu vôbec nejde o to,že by tým štýlom mal niekto jazdiť.
Ostatné ale platí.Ak mám problém,tak napíšem s čím mám,kedy maám,čo sa už riešilo,proste milion vecí čo kedy prečo začo,ako inak sa dá poradiť ak o tom neviem ničového nič
Ostatné ale platí.Ak mám problém,tak napíšem s čím mám,kedy maám,čo sa už riešilo,proste milion vecí čo kedy prečo začo,ako inak sa dá poradiť ak o tom neviem ničového nič
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 17.06.2011 07:45 Zdieľať na Facebook
Chalani som na fore prvi krat. Sorry,ak som nieco nevyplnil. Kod motora je BKP,ale neviem,ci to ma s problemom nieco spolocne. Spojka je menena aj zotrvak. Jasne,ze nejazdim pod otacky,ale ciste teoreticky ten motor s tymi kratkymi prevodmi musi bez trasenia potiahnut od 1200 otacok bez problemou. Ale od uplneho spodku netrasie,ale roztrasie sa to len v kopci pri zatazeni. Ale nieje to k voli nizkym otackam. Urcite je tam nieco vadne a chcel som radu od niekoho,kto uz s tym problem mal. Su to neskutocne vybracie. Pri vysokych otackach sa sprava normalne. Ale jazdit sa tak stale predsa neda. Dakujem.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Preto je dobrý popis nevyhnutný,lebo táto porucha je bežná a má svoje charakteristické prejavy.1200 je aj na skúšku príliš málo a tomu by som sa vyhýbal.Už ten stav keď sa nahrávajú dáta pod záťažou a tlačí sa plný plyn od 1500ot tak motor ide do kolien a človek to urobí lebo proste musí tomu motora na chvílu naložiť tak že sa skoro pos..re aby dostal z neho dáta z najkritickejšej časti chodu.inak nikdy.
problém máš vlastne zo 100% istotu z palivovým systémom,ale toho je viac,od chyby s palivom ešte pred tandemom tak aj v tlaku tandemu alebo elektrická chyba kontaktov na vstrekoch,oringy na vstrekoch,chyba vstreku,chyba na hydrošteloch.
Je to štvorkolka,aj najmenší problém z rovnomernosťou chodu motora sa niekoľko krát po kolesá vynásobí každou prkotinou medzi motorom a kolesom,a toho tam je požehnane.Ak sa všetky vôle a nedostatky spočítajú,celým autom hegluje a nevieš kde skôr hladať chybu.Preto je nutné o aute vedieť maximum možného,inak ti ani prorok z konštruktérom nedá použiteľnú radu.Len kvantum informácií zmenšuje množstvo možností a zužuje zoznam možných príčin,od klávesnice nevidieť ani len ten kód motora.
problém máš vlastne zo 100% istotu z palivovým systémom,ale toho je viac,od chyby s palivom ešte pred tandemom tak aj v tlaku tandemu alebo elektrická chyba kontaktov na vstrekoch,oringy na vstrekoch,chyba vstreku,chyba na hydrošteloch.
Je to štvorkolka,aj najmenší problém z rovnomernosťou chodu motora sa niekoľko krát po kolesá vynásobí každou prkotinou medzi motorom a kolesom,a toho tam je požehnane.Ak sa všetky vôle a nedostatky spočítajú,celým autom hegluje a nevieš kde skôr hladať chybu.Preto je nutné o aute vedieť maximum možného,inak ti ani prorok z konštruktérom nedá použiteľnú radu.Len kvantum informácií zmenšuje množstvo možností a zužuje zoznam možných príčin,od klávesnice nevidieť ani len ten kód motora.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 17.06.2011 07:45 Zdieľať na Facebook
Ale ja to vidim na mechanicku chybu skor ako na elektrinicku. Mam pocit,ze to ide skor zo zadnej casti auta az sa potom roztrasie vele. Ked mu davam vo vysokych,tak to neurobi. Ked idem normalnou jazdou,tak to po rovine tiez neurobi. Uz som z toho chory uplne. Na nervy. Predne vnutorne homo klby su nove. Vsetky ostatne su nanovo premazane. Hardy spojka nova. Spojka aj zotrvak ma 20 000 km. Rozvody tiez. Nove turbo pred 500 km.
-
- Príspevky: 80
- Dátum registrácie: 30.01.2009 14:35 Zdieľať na Facebook
Nahodou dobra tema.
Ale este si nezodpovedal zakladne otazky.
Kolko ma auto km?
Od kedy pozorujes tento problem?
Pre opravami alebo po nich?
Dobra rada. Vymen mechanika. Ak tam chodis stale z rovnakym problemom a on len stale vymiena drahe suciastku tak neviem ci je dobry mechanik
Niekedy moze byt, ze aj dobre suciastky su zle namontovane.
Ale este si nezodpovedal zakladne otazky.
Kolko ma auto km?
Od kedy pozorujes tento problem?
Pre opravami alebo po nich?
Dobra rada. Vymen mechanika. Ak tam chodis stale z rovnakym problemom a on len stale vymiena drahe suciastku tak neviem ci je dobry mechanik
Niekedy moze byt, ze aj dobre suciastky su zle namontovane.
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní