VW Passat 2008 motor BLS

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ushinko
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 17.08.2005 23:38
Zdieľať na Facebook

VW Passat 2008 motor BLS

Príspevok od používateľa ushinko »

Caute. Mám záujem o kupu passatu v rocniku 2008. Chcel by som DSG. Na co si dat pozor? a aky je motor BLS? Brať či nebrať?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Výber by bol vcelku dobrý ak si odmyslím DSG aj FAP,kedže tento motor ho má.Jedna aj druhá vec ak nie je,je život jednuduchší a značne lacnejší.DSG je úplná kravina a FAP je fajn kým nevysvieti "emise do dílny"
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Výkon je úplne pohodový pre zrelého človeka ktorý ma ciel vždy prísť domov živý a zdravý aj z rodinou.Tie motory majú všetky viac kW než sa udáva,to nie je žiadne tajomstvo,je ako stvorený na čipovanie kedže samotný motor má z výkonnejšími verziami rovnaký základ.
Motory sú dokonca nesmierne spolahlivé a výdržové,a v rozumných rukách majú nesmierne prebehy km pri výbornej spotrebe.Ak by si zadavatel témy odpustil zbytočnosti ako DSG,a z hladiska budúcich možných plus výdajov s DPF si vybral stroj bez časticového filtra,bude si tú mašinu užívať k svojej spokojnosti velmi dlho.Ale ani filter sám osebe nie je problémom ak sa jazdí tak,ako sa jazdiť s týmto typom má.
imo17
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 02.05.2008 15:38
Bydlisko:
Zdieľať na Facebook

Re: VW Passat 2008 motor BLS

Príspevok od používateľa imo17 »

ushinko napísal:Caute. Mám záujem o kupu passatu v rocniku 2008. Chcel by som DSG. Na co si dat pozor? a aky je motor BLS? Brať či nebrať?
Nedá mi nenapísať, chcieť motor s kódom BLS v kombinácii s DSG je pekná vlastnosť, ale garantujem ti že Passat 3C s touto kombináciou isto nezoženieš. Passat sa 1,9TDI 77KW nerobil s DSG.

Ja osobne mám BLS a celkom spokojnosť. Okrem klasických chorôb týchto motorov nič vážne.
Nájazd sa mi blíži k hodnote 300 000km a DPF je pôvodný. A to chodím autom dosť krátke trate, ale vždy nechám prebehnúť regeneráciu dokonca.
Síce už by sa ho asi patrilo vyčistiť, ale dúfam, že ešte čo to vydrží.

Načo si dať pozor? Asi najväčším problémom týchto motorov je vybehnutie piestu z bloku von. Takže ak sa zadarí kúpa výmena ojničných šálov a šróbov. Pozor hlavne na klasicky vybité uloženia vstrekovačov,zodratú vačku, poškodené zdvihátka, vypadnuté záslepky olejových kanálikov, netesnosť chladiča výfukových plynov, prasknuté obaly motorčekov ručnej brzdy, kde počase sa zadrú ložiská, sem tam nejaké problémy s elektrikou, pokazené podávacie čerpadlo v nádrži, spojka s dvojhmotou, pri rozbehu na nábeh turba, ak nechce ťahať do cca 2000rpm tak sú pokrivené lopatky na výfukovej strane od tepla, potom funkčnosť a zanesenie DPF. Na viac vecí a neduhov si hádam už ani nespomeniem :4012:

Spomeniem... a ešte pozor na prasknutý olejový chladič a zadretý klimakompresor :zg282:
Naposledy upravil/-a imo17 v 26.10.2015 20:21, upravené celkom 1 krát.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Jasne, toyota nema ziadne problemy, a ano, je aj kombi, ano, ma aj jednoduchy dieslovy motor, ano, toyotu vyservisujes v "kazdej" garazi atd...
mansell, si ju kup ty. Otazkou neni vyber znacky.

A k teme.
BLS je vlastne BXE s DPF. Co sa tyka BXE, to same BLS + DPF problemy. Mas chut riskovat, chod do toho. Aj tak, pri tvojom vybere co sa tyka rocnika ta kupa bude bud o stasti, alebo o dlhsom hladani a preberani, co stoji tiez nejake to euro.
Neviem co je na DSG tak perfektne, ze ho preferujes, ale obcas sa vyskytuju problemy, bez varovania. Ale to si snad dohladas sam. Ak si fo financnej situacii, ze ta nejaka oprava za 1000-1500 € nerozhadze, tak kludne moze byt aj tvoje BLS + DSG. Nakoniec, vzdy je to len o opiciach a bananoch, aj pri toyote.
erikfrog
Príspevky: 909
Dátum registrácie: 06.11.2011 21:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa erikfrog »

Uplne v pohode auto. Nie je problem ani DSG adni DPF pokial dodrzis dve podmienky. Nekupis vydojeny hnoj so slovenskymi 172 000km (s koeficientom 3) a nebudes s tym chodit do teska.
Vtedy je to dobry motor s dobrou prevodovkou...
PS Imo to vystihol uplne skvele asi zoznam vsetkych beznych poruch das auta :D + doplnim dverova a motorova kablovacka.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Hmmm, lenze na SK je stocene asi takmer vsetko... Otazkou bude skor o kolko. Zdokladovat daku servisnu historiu nieco nepredstavitelne. Neni tomu davno, co som hladal auto po dakom lizingu, ci priamo od firmy, alebo slovaka, co to kupil v salone a ma vsetky doklady. No, poviem, ze je to mizive promile aut z ponuky. A ked som uz zohnal, tak som sa musel uspokojit s buranym, kde pan nedobrzdil...
Poliaci stacaju menej, nez slovacisko. A to uz je co povedat...
herin
Príspevky: 1264
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Radšej si o passate nemal ani písať a ani sa neho pýtať..vždy sa tu zdvihne ťažká vlna kritiky na toto auto..
Lebo ostatné autá sú samozrejme bezchybné a vydržia bez akejkolvek opravy jazdiť až do 400 000km...ani sa mi nechce vypisovať problemy úžasných benzínových japonských motorov s ktorými mám aj osobnú skúsenosť..
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

mansell napísal:to bol shindlerov zoznam prepaana jana.vyser sa na ludove auto a kup si radsej corollu a ten zoznam bude cisty.das auto uz ma kazdy kto ma dieru v riti.imidz je nanic :d :D
Fakt??
Corollu som mal. Kombik. Nosnost mala asi 300kg!!!! V kombi!!!!
zrala 5 litrov na okreskach a slusnom zaobchadzani (naftova).
Potom sa vysrala prevodovka - a zohnat prevodovku na naftovu Corollu... Jo islo to, ale lacna teda nebola.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Yxo nepreháňaj. Vo felicii nosím 12 vriec zbožia -720kg, C AX - vozík 1,5t a to mal 37kw,VW Caddy v aute 600kg + vozik 1300kg cementu. Len dones auto na dedinu a uvidíš aký relatívny je pojem "nosnosť"
:40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
Pre zadávatela - dobrý Passat skončil typom B3.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
miroslav640
Príspevky: 122
Dátum registrácie: 03.11.2009 11:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miroslav640 »

Cely DAS auto skončil keď ukončil výrobu motora 1.9 Tdi 66kW
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

OCO chcel by som vidiet to Caddy so 600 kg nakladu a 1300 kg na voziku po jazde takych 200 km

pozrel by som na teplotu motora a počital by som gumy ktore strelili :40bd:
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Janes94 a 30 neregistrovaných