VW Passat 2007 B6 , 103 kw , BMP - zhavenie EGR , DPF

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

sanyystar
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 17.11.2015 12:42
Zdieľať na Facebook

VW Passat 2007 B6 , 103 kw , BMP - zhavenie EGR , DPF

Príspevok od používateľa sanyystar »

Dobry den, mam taky problem. Mám Passata 2007 Variant B6 BMP 103KW Automat 280 000km.
Jedna sa o to, ze asi rok som mal na aute problem s kontrolkou zhavenia motora. Zaacal mi blikat zhavenie ked som mal studeny motor a trošku som mu pridal na otackach pocas jazdy. Ale vzdy to po chvili prestalo. Ale ze idem to vyriesit. Hilek to mal na diagnostike a problem bol PRVY TEPLOTNY SNIMAC VALEC 1 VYFUKOVE PLYNY. Ze vymenime, a nezdali sa mu hodnoty EGR alebo DPF filtra (som lajk) a zistil ze egr je vraj v poriakdu ale DPF filter je zaneseny. Tak ze si ho mam vycistit a on mi vymeni snimač. Hlaska DPF filtra nesvietila, pretože to niekto asi ručne zablokoval ale mal hodnotu 83 a max hranica je 60. Išiel som ho vyčistit a mechanik co ma diagnostiku ako hilek povedal ze ziadnu chybu snimaca nema dpf vypalil, ze cez oktavsku diagnostiku a potom pouzil na passata pretoze octavia ma hodnotu vraj az 90. A zistil ze mi to nespaluje teda sa mi zmiesala nafta s motorovim olejom. Vsetko mi vymenil aj s filtrami. Prišiel som domov zhavic neblikal ale asi po 30 km jazdy znova blikol 2 krat. Odviezol som mu to , nie Hilkovi, a uz mu ukazalo tu istu chybovu hlasku snimaca. Tak som si zohnal nove snimace, oba a ked ich vymenil tak ze ani nestartoval a hned mu zacalo auto hlasit poruchy a chyby. Dal tam stare , ale povedal ze tie moje snímače su v poriadku a že jedine čo ho napada je , aby som si prepalil software riadacej jednotky u Hilka. Pretože ten snímač mi blikal jeden rok nikdy nemiesal naftu s olejom az ked to Hilek napojil na diagnostiku tak začala svietit kontrolka DPF Filtra EGR Ventila a blikať sem-tam zhavenie.(dovtedy len to zhavenie) A ked blika zhavenie auto tak seka troška, to je citit.( Mam automat ). Automechanik sam nevie jeho posledna nadej je prepalenie softwaru u HIlka riadacej jednotky a Hilek by si zaučtoval najradšej vymenu DPF Filtra aj s motorom asi ...... Máte niake rady tipy?? :41c2: :41c2:
sanyystar
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 17.11.2015 12:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sanyystar »

Vdaka za radu. Myslel som ze Hilek ma dobrych skusenych za tie ceny a ked je to autorizovany servis. Ale cakal som niake napady tipy k mojmu problemu. Ci to nemoze robit zla elektronika EGR ventilu.
herin
Príspevky: 1264
Dátum registrácie: 26.06.2008 08:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa herin »

Ja raz za čas chodím k Hílekovi do Malaciek, ale musím pravdu povedať, že sa naozaj vyznajú..a ceny?tak tie maju hodne daleko od bratislavských značkových servisov..u Híleka stojí hodina práce na B6tku necelých 30 eur..myslím, že len 28 dokonca..
a kadejaký garážový šuflikant zoberie 20-25 eur za hodinu..
Prídem ku nim odovzdám auto, ponuknu ma kávou/ čajom, sadnem si ..pozriem si správy na TA3 čo majú v showroome na tv+ tam je wifina v priestoroch, čiže kludne môžem vybaviť maily. v prípade že tam nechcem čakať tak ma odvezu v rámci Malaciek kamkoľvek zadarmo.tak si myslím že sa mi naozaj neoplatí chodiť k nejakému Ferovi, kde prídem do zatuchnutej špinavej garáže a ešte si musím vybaviť aj odvoz/dovoz do autoservisu..
Napríklad som bol 2 razy na úžasnej 3D geometrií v neznačkovom servise v BA..ich celá "práca" v hodnote 15 eur spočívala v nastavení jedného šrouba na zadnej náprave a za 15 minut hotovo..odídem a žiadna zmena..auto som nakoniec dal k Hílekovi a tam trvala geometria 1,5 hodiny a to sa boli s autom 3 razy odviezť -odskušať to..prijímací technik mi prri preberaní auta povedal že tam toho museli hodne nastaviť..cena 40 eur..a auto teraz ide ako lusk..
taktiež ked ma odťahovka brala na dialnici pred lozornom ked mi odišlo pri 240 000 km palivové čerpadlo tak to identifikovali za 5 minut...a žiadne vymýšlania a tipy..vymenili ho a odvtedy žiaden problém..
RobertA3
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 02.05.2017 19:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa RobertA3 »

No...hľadaj mechanika ktorý sa ozaj vyzná..!!!mal som podobný problém na mojom aute s blikajucou kontrolkou a podobnými príznakmi.mne ale vag vypisoval chybu príliš nízky prietok spalín.tiez to potom prestalo a vždy sa mi to rozblikalo keď mi jemne triaslo auto(taký divny chod motora)a to sa mi spustilo čistenie dpf.vyriesil som to svojpomocne vycistenim klapky(veľmi znečistená)erg(bolo zabetonovane)a na sanie mi už nezostal čas(ale tiež zanesene)takže tam začni..a to som si robil sám ptetoze mechanici tu v BA to je katastrofa..
sanyystar
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 17.11.2015 12:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sanyystar »

Lenze mne to začalo miešat naftu s olejom a svietit dpf a egr a hadzat do nudzoveho rezimu az ked to HILEK v MALACKACH napojil na diagnostiku lebo niečo tam s tym robil. DPFko malo 83 ale nehlasilo poruchu. potom začalo hlasit poruchu ked som prešiel domov 20km a hodil sa do nudzoveho rezimu. rychlo som išiel vyčistiť DPF do MA k jednomu mechanikovi a už som mal nudzovy rezim bez turba a vianočny stromček na palubovkepretoze začalo blikať aj žhavenie. DPF vypalil a povedal ze ked som prišiel k nemu mal som v motori o 5cm viac oleja...cize 40km stačilo. A to vdaka Hilkovi.
RobertA3
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 02.05.2017 19:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa RobertA3 »

Cez vstrekovače ti zrejme púšťa naftu do oleja.hladaj odborníka na odbornú robotu.su aj tu.cez vag zmerať hodnoty a aj ostatné.nic strašne to nieje :342a:
sanyystar
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 17.11.2015 12:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sanyystar »

našiel som članok s najčastejšími poruchami a píšu o tých vstrekovačoch alebo netesnosti tandemového čerpadla. Ale mne nejde stále do hlavy prečo sa mi to všetko naraz pokazilo u Hilka. Prišiel som , že chcem vyriešiť problém s OBCASNIM blikaním žhaviča a odišiel som s plným DPFkom kontrolkou EGR ventila núdzovým režimom auta s blikajúcim žhavením a motorom plného oleja s naftou. Dakujem pekne..potešilo. V pondelok tam idem znovu, k odborníkom.

Otázka keď mám tepelný snímač výfukových plynov vymontovaný z vraku tam je treba niečo nastavovať niake hodnoty alebo niečo? Nemenovaný automechanik ho vymenil a auto nefungovalo dal tam staré a tvrdil, že môj snímač je v poriadku.
RobertA3
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 02.05.2017 19:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa RobertA3 »

Musí ti to niekto zdiagnostikovat čo sa vyzná v tých číslach na vagu vieš?vag má dnes hocikto ale len málokto vie čo znamenajú hodnoty.
sanyystar
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 17.11.2015 12:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sanyystar »

Problém je vyriešený!!
Našiel som automechanika po 2 mesiacoch.. Obyčajný radový zamestnanec, ktorý má hobi v opravovaní aut. Z nočnej po hodinovej ceste domov mi auto spravil za 20 minut... možno menej. Problém bol v snímači diferencialných tlakov, ktorý vyhodnocuje vstupný a výstupný tlak z DPF Filtra. Zistil som, že som mal zablokovanú softwerovo regeneráciu DPF Filtra, a blikalo mi vtedy len to žhavenie, poruchu ukazoval u HILKA Malacky prvý teplotný snímač. Zresetoval mi to asi celé do základného Nastavenia a tým pádom mi zapol regeneráciu. ALE?! Vymazal mi hodnotu snímača diferencialných tlakov. Snímač si myslel, že auto a všetko je nové a mám prázdne DPFko takže mu nevychádzali signali zo vstupneho a výstupného snímača tak mi stále regeneroval a miešal naftu s olejom, auto v núdzovom režime.... Nechal som u HIlka 100€ za jeho diagnostiky, a 200€ za vypalovanie DPFka cez diagnostiku, čo som zistil neskorej je neefektivne a veeeeeeeeelka pizzovina na druhú. Firma mi vyčisitla DPF s certifikátom na km a automechanik nastavil hodnotu snímača na správnu ktorú má mať a auto ide ako hodinky. Ak by mal niekto s týmto problém tak snaď sa tu dočíta, ja som nikde nič nenašiel a nikto nič nevedel len sa robili chytrý. :2f93: HILKOVI do Malaciek už nikdy nepáchnem. Najprv zarobiť potom opraviť. Najprv snímač vstupného tlaku za 150+ robota potom DPFko za 2000+ robota a potom ktovie čo ešte chcelo robiť... Nemám slov, musím byť slušný. :2f93:
Princíp činnosti:
https://www.youtube.com/watch?v=DCn8aDQcAuQ
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných