VW Passat 2.5 tdi 2003
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
VW Passat 2.5 tdi 2003
Zdravim. Hladam v Banskej Bystrici sikovneho mechanika na Passata moj mechanik si nevie dat rady nestartuje cerpadlo funguje diagnostyka pise melo nafty som z toho auta zufaly. Dakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 355
- Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Upchatie ja blbosť,to by musel niekto do toho tankovať kadejaký bandaskový sajrajt.Ak je auto štvorkolka tak je práca z týmito palivovými vecami okolo nádrži ako pomsta bohov.Preto si treba overiť či čerpadlo vôbec ide,tj na pozícii poistky priviesť napätie
[img]http://s33.postimg.org/5pg69dhuz/kontrola_dopr_erp_Passat.jpg[/img]
Ak ide,tak povoliť na jednej strane tri holandre na vstrekovačoch a štartovať.Z trubiek musíodstrekovať palivo.
Ďalej sa púštať do nádrže velmi nedoporučujem,je tam toho dosť čo je neprehladné,pripojenie prúdového čerpadla z toho urobilo trocha problematickú vec aj pre toho kto to dobre pozná.Kto nepozná,poláme veci,ktoré bude mať problém zohnať,resp zoženie ale pustí sa mu krv z nosa
[img]http://s33.postimg.org/5pg69dhuz/kontrola_dopr_erp_Passat.jpg[/img]
Ak ide,tak povoliť na jednej strane tri holandre na vstrekovačoch a štartovať.Z trubiek musíodstrekovať palivo.
Ďalej sa púštať do nádrže velmi nedoporučujem,je tam toho dosť čo je neprehladné,pripojenie prúdového čerpadla z toho urobilo trocha problematickú vec aj pre toho kto to dobre pozná.Kto nepozná,poláme veci,ktoré bude mať problém zohnať,resp zoženie ale pustí sa mu krv z nosa
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 26.10.2014 12:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 22.09.2009 10:54
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 22.09.2009 10:54
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
k tym kazovym 2.5 nesuhlasim je to motor co vydrzi,mal som 2002 2.5 quatro manual A4 avant kupena z belgicka z audi mala 82000km cely cas tahala autoprepravnik ked som ju predaval za zbytok ceny mala 380000km,jedine co som menil,spojka zotrvak,tryska jedna,ostatne spotrebak,ale samozrejme kazdych 10000km olej,ano je pravdou ze je to vozidlo narocnejsie na udrzbu a penazenku hold audi
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
2,5 sú náročné na dochvílny servis a komplexný,to je všetko.Ak ho dostane,je super,nalieta kilometrov nerátaných,spotreba nie je problém medzi 5 a 6 lt tak že sa na spotrebu proste nehrá.Problém je nie motor ale majiteľ,pretože si bežný motorista nevie predstaviť že výmena termostatu za 8 e.- pokojne stojí aj z prácou 150 e.- proste treba veci robiť vtedy keď treba.Treba meniť hydrošteli načas,lebo ak lahne iba jedno vahadielko tak z toho je reťazová akcia ktorá dobre nekončí.Ibaže veci treba spájať,keď hydraulika tak aj rozvody,ak rozvody tak aj termostat lebo je pod nimi,aj semering na vačkách aj semering na kluke,aj nové oringy na všetky vodné trubky,nové tesnenia,nové olejové spätné ventily,odlučovač oleja jednoducho ak je vonku tolko vecí,treba urobiť úplne všetko,raz poriadne,a je pokoj zase na mraky km.Ale rozsah takej práce je obrovský,nesmie sa nič vynechať a tak sa robí úplne všetko,vyčistí sanie,EGR,premerajútlaky trysiek,skontrolujú žhaviče,skontroluje štarter aj altík,variabilita aj stav turbíny,zloží sa,urobí komplexná diagnostika,naloguje v záťaži a ...radosť jazdiť.Toto treba raz za 200 tis,obetovať treba cca 2000 e.-
Kolkože slovákov sa na to podujme ? Málinko,90% rieši iba čiastkové veci,a tie môžu ešte viac pokaziť,pretože otvárané veci a potom nevymenené,to je cesta do pekla.Dovtedy to netieklo,po rozložení a zložení už áno.techniku neokecáš,len to ľudia nechcú pochopiť,že rozložené a zložené veci môžu byť potom horšie ako predtým.Čo sa raz rozoberie a otvorí,treba riešiť,očistiť,opracovať,vymeniť tesnenia a pod.
Motor je to stále TDi a to je dobrá vysačka,len je to akoby dva razy motor svojím usporiadaním,a všetkým,aj servisom
Ak si niekto náklady zadupľuje automatom,OK,je to jeho volba a nemal by sa diviť že aj prevodovka pri 350-400 tis chce svoje.takže výdaje x 2
Kto nevie nielen čítať ale ani počítať,nech si kupy iný kus techniky.Toto auto sa kilometrami a vekom predražuje,samotné auto padá na historické minimum,servis rastie do frekvencie aj nákladov.
Výmeny olejov načas,výmeny hydroštelov načas,a väčší servis vždy spájať do jednej práce kedže nesmierne znižuje náklady.
ako píše autobeneit,počkať kým zaštrkocú hydroštely sa tu trestá výmenou 4 x vačkovica,a zo všetkých pakšamétov x 24 ks a to už sú zaujímavé čísla.No a ešte pohladať somára čo to opraví,kedže zo 100 mechanikov to 99 pošle kadeľahšie,kedže zrovna ideálna práca to nie je,a hrozba že niečo s množstva nutných vecí majiteľ nebude akceptovať,to je hrozba že sa to bude robiť ešte raz.po tom ani jeden mechanik netúži,a darmo vysvetluje zákazníkovi že tu také si človek nemôže dovoliť.A preto sa tieto motory proste na prácu neprijímajú,a takto dopadnú aj 3,0 nové motory z rozvodmi pri prevodovke,no robil by to fras.zopár mechanikov sa popálilo.Aj poučilo,taký ktorý sa na to stále cítia,si za prácu ale popýtajú tak trocha viac,kedže vedia svoje
Mám obavu aj tu aby to neboli "lahnuté" mostíky rozvodu
Kolkože slovákov sa na to podujme ? Málinko,90% rieši iba čiastkové veci,a tie môžu ešte viac pokaziť,pretože otvárané veci a potom nevymenené,to je cesta do pekla.Dovtedy to netieklo,po rozložení a zložení už áno.techniku neokecáš,len to ľudia nechcú pochopiť,že rozložené a zložené veci môžu byť potom horšie ako predtým.Čo sa raz rozoberie a otvorí,treba riešiť,očistiť,opracovať,vymeniť tesnenia a pod.
Motor je to stále TDi a to je dobrá vysačka,len je to akoby dva razy motor svojím usporiadaním,a všetkým,aj servisom
Ak si niekto náklady zadupľuje automatom,OK,je to jeho volba a nemal by sa diviť že aj prevodovka pri 350-400 tis chce svoje.takže výdaje x 2
Kto nevie nielen čítať ale ani počítať,nech si kupy iný kus techniky.Toto auto sa kilometrami a vekom predražuje,samotné auto padá na historické minimum,servis rastie do frekvencie aj nákladov.
Výmeny olejov načas,výmeny hydroštelov načas,a väčší servis vždy spájať do jednej práce kedže nesmierne znižuje náklady.
ako píše autobeneit,počkať kým zaštrkocú hydroštely sa tu trestá výmenou 4 x vačkovica,a zo všetkých pakšamétov x 24 ks a to už sú zaujímavé čísla.No a ešte pohladať somára čo to opraví,kedže zo 100 mechanikov to 99 pošle kadeľahšie,kedže zrovna ideálna práca to nie je,a hrozba že niečo s množstva nutných vecí majiteľ nebude akceptovať,to je hrozba že sa to bude robiť ešte raz.po tom ani jeden mechanik netúži,a darmo vysvetluje zákazníkovi že tu také si človek nemôže dovoliť.A preto sa tieto motory proste na prácu neprijímajú,a takto dopadnú aj 3,0 nové motory z rozvodmi pri prevodovke,no robil by to fras.zopár mechanikov sa popálilo.Aj poučilo,taký ktorý sa na to stále cítia,si za prácu ale popýtajú tak trocha viac,kedže vedia svoje
Mám obavu aj tu aby to neboli "lahnuté" mostíky rozvodu
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných