VW Passat 2.5 tdi 2003

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Petzi
Príspevky: 355
Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29
Zdieľať na Facebook

VW Passat 2.5 tdi 2003

Príspevok od používateľa Petzi »

Zdravim. Hladam v Banskej Bystrici sikovneho mechanika na Passata moj mechanik si nevie dat rady nestartuje cerpadlo funguje diagnostyka pise melo nafty som z toho auta zufaly. Dakujem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zrejme sa pozeralo že z trubiek naftu dáva,len akosi nechytí ? točí o sto dvesto a nič ?
Petzi
Príspevky: 355
Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Petzi »

Mechanik povedal, ze este skusi dat bandasku a hadicu ale este to nespravil. Tak asi zisti ci ma nafta tlak? Ci ide prudom?
Petzi
Príspevky: 355
Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Petzi »

Toci v nadrzi kruti naftu bubloce ale auto nechce nastartovat. Nemoze byt zavzdusnena nadrz?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Myslel som že z trubiek pri vstrekoch,treba povoliť na holandri či dáva alebo nie palivo do vstreku
Petzi
Príspevky: 355
Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Petzi »

Nerobil to. Ja uz preto, ze on sam sa ma pital co budeme robit s autom a kedze ja nie som mechanik ja len hlavne na nete pozeram veci tak hladam noveho mechanika co by to vedel opravit. Auto uz je 3mesiace u neho a spravil len diagnostiku a kontrolu cerpadla pomozte mi s tym prosim vas pan Hlavaty.
Petzi
Príspevky: 355
Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Petzi »

Este mi poradili, ze mam skusit natankovat viac ako pol nadrze lebo to ma 3komorovu nadrz a ked nechce precerpavat z komory tak to moze robit teraz to, ze nechce chytit. Ja uz fakt neviem.
Petzi
Príspevky: 355
Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Petzi »

Este som chcel doplnit, ze je to 4motion tiptronic.
Petzi
Príspevky: 355
Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Petzi »

Povedal mi jeden mechanyk ze ked nefunguje precerpavanie tak vacsinou nechce startovat pod pol nadrzou.Ale mozem to skusit az po 6 vecer teraz som v praci.
Petzi
Príspevky: 355
Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Petzi »

Myslim si, ze tam bude nieco upchate lebo auto pred tym startovalo na brnk aj v mrazoch a nemalo ziadne problemi. Len neviem kde to mam vsade pozriet a kde je to sitko co sa zviklo upchavat.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Upchatie ja blbosť,to by musel niekto do toho tankovať kadejaký bandaskový sajrajt.Ak je auto štvorkolka tak je práca z týmito palivovými vecami okolo nádrži ako pomsta bohov.Preto si treba overiť či čerpadlo vôbec ide,tj na pozícii poistky priviesť napätie
[img]http://s33.postimg.org/5pg69dhuz/kontrola_dopr_erp_Passat.jpg[/img]
Ak ide,tak povoliť na jednej strane tri holandre na vstrekovačoch a štartovať.Z trubiek musíodstrekovať palivo.
Ďalej sa púštať do nádrže velmi nedoporučujem,je tam toho dosť čo je neprehladné,pripojenie prúdového čerpadla z toho urobilo trocha problematickú vec aj pre toho kto to dobre pozná.Kto nepozná,poláme veci,ktoré bude mať problém zohnať,resp zoženie ale pustí sa mu krv z nosa
Lubco1210
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 26.10.2014 12:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Lubco1210 »

Prečo kupujete tie kazové 2.5tdi ja mam 1.9tdi 96kw žiadne problémy ta 2.5to je chodiaca pohroma plny net je ich veď ta 2.5nema az tak závratný výkon spotreba 10l daj to dokopy a predaj vermi
autobeneit
Príspevky: 57
Dátum registrácie: 22.09.2009 10:54
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autobeneit »

ak vsetko vyssie popisane,je ok,tak su to zodrate vacky,stala chyba týchto 2.5 zanedbana vymena oleja a dlhe intervali,vymen.
autobeneit
Príspevky: 57
Dátum registrácie: 22.09.2009 10:54
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autobeneit »

k tym kazovym 2.5 nesuhlasim je to motor co vydrzi,mal som 2002 2.5 quatro manual A4 avant kupena z belgicka z audi mala 82000km cely cas tahala autoprepravnik ked som ju predaval za zbytok ceny mala 380000km,jedine co som menil,spojka zotrvak,tryska jedna,ostatne spotrebak,ale samozrejme kazdych 10000km olej,ano je pravdou ze je to vozidlo narocnejsie na udrzbu a penazenku hold audi
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

2,5 sú náročné na dochvílny servis a komplexný,to je všetko.Ak ho dostane,je super,nalieta kilometrov nerátaných,spotreba nie je problém medzi 5 a 6 lt tak že sa na spotrebu proste nehrá.Problém je nie motor ale majiteľ,pretože si bežný motorista nevie predstaviť že výmena termostatu za 8 e.- pokojne stojí aj z prácou 150 e.- proste treba veci robiť vtedy keď treba.Treba meniť hydrošteli načas,lebo ak lahne iba jedno vahadielko tak z toho je reťazová akcia ktorá dobre nekončí.Ibaže veci treba spájať,keď hydraulika tak aj rozvody,ak rozvody tak aj termostat lebo je pod nimi,aj semering na vačkách aj semering na kluke,aj nové oringy na všetky vodné trubky,nové tesnenia,nové olejové spätné ventily,odlučovač oleja jednoducho ak je vonku tolko vecí,treba urobiť úplne všetko,raz poriadne,a je pokoj zase na mraky km.Ale rozsah takej práce je obrovský,nesmie sa nič vynechať a tak sa robí úplne všetko,vyčistí sanie,EGR,premerajútlaky trysiek,skontrolujú žhaviče,skontroluje štarter aj altík,variabilita aj stav turbíny,zloží sa,urobí komplexná diagnostika,naloguje v záťaži a ...radosť jazdiť.Toto treba raz za 200 tis,obetovať treba cca 2000 e.-
Kolkože slovákov sa na to podujme ? Málinko,90% rieši iba čiastkové veci,a tie môžu ešte viac pokaziť,pretože otvárané veci a potom nevymenené,to je cesta do pekla.Dovtedy to netieklo,po rozložení a zložení už áno.techniku neokecáš,len to ľudia nechcú pochopiť,že rozložené a zložené veci môžu byť potom horšie ako predtým.Čo sa raz rozoberie a otvorí,treba riešiť,očistiť,opracovať,vymeniť tesnenia a pod.
Motor je to stále TDi a to je dobrá vysačka,len je to akoby dva razy motor svojím usporiadaním,a všetkým,aj servisom
Ak si niekto náklady zadupľuje automatom,OK,je to jeho volba a nemal by sa diviť že aj prevodovka pri 350-400 tis chce svoje.takže výdaje x 2
Kto nevie nielen čítať ale ani počítať,nech si kupy iný kus techniky.Toto auto sa kilometrami a vekom predražuje,samotné auto padá na historické minimum,servis rastie do frekvencie aj nákladov.
Výmeny olejov načas,výmeny hydroštelov načas,a väčší servis vždy spájať do jednej práce kedže nesmierne znižuje náklady.
ako píše autobeneit,počkať kým zaštrkocú hydroštely sa tu trestá výmenou 4 x vačkovica,a zo všetkých pakšamétov x 24 ks a to už sú zaujímavé čísla.No a ešte pohladať somára čo to opraví,kedže zo 100 mechanikov to 99 pošle kadeľahšie,kedže zrovna ideálna práca to nie je,a hrozba že niečo s množstva nutných vecí majiteľ nebude akceptovať,to je hrozba že sa to bude robiť ešte raz.po tom ani jeden mechanik netúži,a darmo vysvetluje zákazníkovi že tu také si človek nemôže dovoliť.A preto sa tieto motory proste na prácu neprijímajú,a takto dopadnú aj 3,0 nové motory z rozvodmi pri prevodovke,no robil by to fras.zopár mechanikov sa popálilo.Aj poučilo,taký ktorý sa na to stále cítia,si za prácu ale popýtajú tak trocha viac,kedže vedia svoje

Mám obavu aj tu aby to neboli "lahnuté" mostíky rozvodu

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných