VW Passat 2,0tdi 125kw 2006
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25 Zdieľať na Facebook
VW Passat 2,0tdi 125kw 2006
Boli sme pozerat toto auto bolo to vcelku fajn akurat jedna vec sa mi zdala taka divna neviem mozno je to bezna vec ale jedna sa o toto: Na volnobeh po zoslapnuti plynu sa trasly a trochu rezonovaly tie plastove nadoby v ktorych je ulozeny vzduchovy filter a neviem co tam je este je to vedla baterky a riadiacej jednotky celkom v predu asi sanie.tie plasty boly cele akesy volne. A este jedna vec ale to je asi pre turbomotor normalne tiez na volnobeh som stupil na plyn len tak jemne a zhruba pri 1600 otackach som uz dalej nepridaval a motor ako keby ako jemne pridusilo ale ked som pridal viac plynu a okolo 2000 zoplo turbo tak otacky rastly bez problemov a bez nejakych odmlk. Nebude to nejake zatuhnute turbo alebo to bude elektronickym plynom?A je to bezna vlastnost? turbo nepistalo malo normalny svist
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25 Zdieľať na Facebook
passat
Auto je s Povazskej Bystrice ma ho 1 Majitel v PB aj kupene ako nove. ma servisku 115000km ma menene palivove cerpadlo. Prelakovane spolujazdcove dvere som si ho premeral meracom laku. Je full vo vybave vyzera ze moze mat tie km...
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
skoda... rad by som to videl.
tie plasty boli volne z toho dovodu ze uz ich niekto rozoberal a sral sa s motorom v marnej [!!!] snahe odstranit problem ktory si zistil plus desat dalsich ktore si ani nezistil a ani majitel o nich este nevie (ale ja uz ano hoci som auto nevidel).
plati moja prva odpoved - bud ta ropa alebo obrovsky stavebny pozemok...
PORUCHOVEJSI MOTOR AKO 2.0TDI 125KW DNES !!URCITE!! NEEXISTUJE !!!!!!
tie plasty boli volne z toho dovodu ze uz ich niekto rozoberal a sral sa s motorom v marnej [!!!] snahe odstranit problem ktory si zistil plus desat dalsich ktore si ani nezistil a ani majitel o nich este nevie (ale ja uz ano hoci som auto nevidel).
plati moja prva odpoved - bud ta ropa alebo obrovsky stavebny pozemok...
PORUCHOVEJSI MOTOR AKO 2.0TDI 125KW DNES !!URCITE!! NEEXISTUJE !!!!!!
-
- Príspevky: 411
- Dátum registrácie: 01.10.2008 18:31 Zdieľať na Facebook
nemam pocit, ze v 2006 uz boli 2.0 TDI s vykonom 125kW. skor este 103kW, o ktorych je tu pisane dost. trpia urcitymi problemami, ktore su dost drahe na opravu, ale pocul som aj o pripadoch, kedy motor jazdi v pohode aj 200 tisic km+, zalezi od kusu a hovori sa, ze aj od nafty (v zahranici je kvalitnejsia, takze sa tam problemy s tymto motorom az tak nedostavuju)
asi by som sa radsej pozrel po 1.9 TDI, aj ked malo ich bude v plnej vybave.
//a mp3, ty sa tiez asi mylis a chcel si napisat, ze poruchovejsi ako 2.0 TDI 103KW nie je. teda aspon ja som na ten vykonnejsi pocul menej problemov
asi by som sa radsej pozrel po 1.9 TDI, aj ked malo ich bude v plnej vybave.
//a mp3, ty sa tiez asi mylis a chcel si napisat, ze poruchovejsi ako 2.0 TDI 103KW nie je. teda aspon ja som na ten vykonnejsi pocul menej problemov
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 27.12.2006 13:40 Zdieľať na Facebook
125 kw verzia je viac poruchova,pretoze ma seriovo montovany DPF filter.103 kw ho nemaju vsetky,konkretne kod BKP.Dalej 125 k verzia ma vyssi kompresny pomer,tak je este viac klepotavejsi,menej kultivovany s mega turbo dierou a viac paliva si pyta ako 103 kw.Tak jednoznacne hladaj kod BKP,ked uz to musi byt 2liter.Ja som ho mal a pohoda.Moj nazor.
-
- maskot fóra
- Príspevky: 3536
- Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
- Bydlisko: plechovy hotel Zdieľať na Facebook
DPF filter sa musi dat aj odstranit. neverim ze sa nedatomas1982 napísal:125 kw verzia je viac poruchova,pretoze ma seriovo montovany DPF filter.103 kw ho nemaju vsetky,konkretne kod BKP.Dalej 125 k verzia ma vyssi kompresny pomer,tak je este viac klepotavejsi,menej kultivovany s mega turbo dierou a viac paliva si pyta ako 103 kw.Tak jednoznacne hladaj kod BKP,ked uz to musi byt 2liter.Ja som ho mal a pohoda.Moj nazor.
mazda 323f 1.5
fiat uno logo 1.1
Scania R450
fiat uno logo 1.1
Scania R450
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 27.12.2006 13:40 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
> 125 kw verzia je viac poruchova,pretoze ma seriovo montovany DPF filter.
dpfko je ta absolutne najposlednejsia a NAJLACNEJSIA [!!!!] kaziaca sa vec na 2.0tdi, stoji len 800eur. Vynechali ste vstrekovace (piezoelektricke siemensy, nikto ich nevie opravit/repasovat takze vymena, kolko stoja nove si zistite sami), praskajuce hlavy (daleko drahsie ako vstrekovace), cirkus s turbami, vyvazovakmi v motore (este drahsie ako hlavy) atd, atd. Problemy asociovane s tym, pokial ti to auto niekto poriesi, prejde 3/4roka. Ked neveris, opytaj sa servisakov ktori su absolutne bezradni a neschopni z toho motora, proste nevedia pouzivat pocitace, riesit diagnostiku, vymienaju doradu a furt to nechodi a nechodi lebo sa ukaze zlozeny problem z dvoch veci a su v prdeli. Potom sa majitel naserie, da to do druheho "servisu" a cirkus sa opakuje az na to ze auto uz je rozosrate z prveho servisu ; pri stvrtom ani Velkomozny Boh uz nevie co s tym autom bolo robene lebo samozrejme ti nikto nic nepovie. Uz len na tomto fore vidime kazdy den niekoho kto ma primitivny problem s rozvodmi, spotrebou, nevykonom co sa da absolutne primitivne diagnostikovat za tri minuty - a servisaci to nevedia. Ty im chces predhodit lahodku 125kW 2.0tdi mnaaaam.
Jaj ano, mozes ist do autorizovaneho. Tam je to este daleko drahsie a aj tak prilis nevedia. Osobne poznam jedneho velmi sikovneho "motorára" ktory robi v autorizovanom zastupeni skodovky, maju vsetky materialy, diagnostiku, technicku podporu automobilku o akej sme ani nesnivali, minule tam dotiahli cloveka kvoli alarmom v Superbe2 a na zaklade ich podnetu sa riesil novy software... a tento chlap ked vidi 2.0tdi tak sa prekrizuje. Tento pan sice vie, ale je to sialene drahe. SIALENE. Len za robotu nie je problem 2000eur - vyhodit motor von, nahodit naspat, hodiny bezia, tisic korun za hodinu, zaplatis desat tisic a este ti len vybrali motor von a nahodili naspat ale nerozobrali. Taka bezna oprava ze prasknuta makovica 2.0tdi bez problemu fikne 3000eur. Kazdy tyzden aspon jedna.
Neveris? Nemusis, osobne poznam asi desat aut 2.0tdi ktore sa riesili a este riesia takto. Co to stalo penazi... ani nemozem povedat ze poznam jedneho ktory po roku co auto nejazdilo a len sa do neho sypal peniaze nevydrzal s nervami a "ukradli mu ho" len skoda ze sa mi zda ze v momente ukradnutia nemalo namontovane vstrekovace. Za ten rok dosiel asi o 5.000eur na hodnote auta plus dalsich 5.000eur do servisu a furt nic. Nervy a telefony a cas/nahanacky za dielmi plus zarucene tipy a presuvanie auta od jedneho k druhemu na odtahovke neratam lebo vsetko urcite neviem
Softu pre tie motory bolo asi osem. Komu nestaci, nech sa paci kupte si.
Ze kvalitny chip na 2.0tdi by som hodne potichu dychal a otvaral dvere aby sa tomu motoru nic nestalo, nieze chip
dpfko je ta absolutne najposlednejsia a NAJLACNEJSIA [!!!!] kaziaca sa vec na 2.0tdi, stoji len 800eur. Vynechali ste vstrekovace (piezoelektricke siemensy, nikto ich nevie opravit/repasovat takze vymena, kolko stoja nove si zistite sami), praskajuce hlavy (daleko drahsie ako vstrekovace), cirkus s turbami, vyvazovakmi v motore (este drahsie ako hlavy) atd, atd. Problemy asociovane s tym, pokial ti to auto niekto poriesi, prejde 3/4roka. Ked neveris, opytaj sa servisakov ktori su absolutne bezradni a neschopni z toho motora, proste nevedia pouzivat pocitace, riesit diagnostiku, vymienaju doradu a furt to nechodi a nechodi lebo sa ukaze zlozeny problem z dvoch veci a su v prdeli. Potom sa majitel naserie, da to do druheho "servisu" a cirkus sa opakuje az na to ze auto uz je rozosrate z prveho servisu ; pri stvrtom ani Velkomozny Boh uz nevie co s tym autom bolo robene lebo samozrejme ti nikto nic nepovie. Uz len na tomto fore vidime kazdy den niekoho kto ma primitivny problem s rozvodmi, spotrebou, nevykonom co sa da absolutne primitivne diagnostikovat za tri minuty - a servisaci to nevedia. Ty im chces predhodit lahodku 125kW 2.0tdi mnaaaam.
Jaj ano, mozes ist do autorizovaneho. Tam je to este daleko drahsie a aj tak prilis nevedia. Osobne poznam jedneho velmi sikovneho "motorára" ktory robi v autorizovanom zastupeni skodovky, maju vsetky materialy, diagnostiku, technicku podporu automobilku o akej sme ani nesnivali, minule tam dotiahli cloveka kvoli alarmom v Superbe2 a na zaklade ich podnetu sa riesil novy software... a tento chlap ked vidi 2.0tdi tak sa prekrizuje. Tento pan sice vie, ale je to sialene drahe. SIALENE. Len za robotu nie je problem 2000eur - vyhodit motor von, nahodit naspat, hodiny bezia, tisic korun za hodinu, zaplatis desat tisic a este ti len vybrali motor von a nahodili naspat ale nerozobrali. Taka bezna oprava ze prasknuta makovica 2.0tdi bez problemu fikne 3000eur. Kazdy tyzden aspon jedna.
Neveris? Nemusis, osobne poznam asi desat aut 2.0tdi ktore sa riesili a este riesia takto. Co to stalo penazi... ani nemozem povedat ze poznam jedneho ktory po roku co auto nejazdilo a len sa do neho sypal peniaze nevydrzal s nervami a "ukradli mu ho" len skoda ze sa mi zda ze v momente ukradnutia nemalo namontovane vstrekovace. Za ten rok dosiel asi o 5.000eur na hodnote auta plus dalsich 5.000eur do servisu a furt nic. Nervy a telefony a cas/nahanacky za dielmi plus zarucene tipy a presuvanie auta od jedneho k druhemu na odtahovke neratam lebo vsetko urcite neviem
Softu pre tie motory bolo asi osem. Komu nestaci, nech sa paci kupte si.
Ze kvalitny chip na 2.0tdi by som hodne potichu dychal a otvaral dvere aby sa tomu motoru nic nestalo, nieze chip
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
> Na volnobeh po zoslapnuti plynu sa trasly a trochu rezonovaly tie plastove nadoby
mozno odchadzajuce vyvazovacie hriadele
> tie plasty boly cele akesy volne.
komentar k tomuto som uz podal.
> A este jedna vec ale to je asi pre turbomotor normalne tiez na volnobeh som stupil na plyn len tak jemne a
> zhruba pri 1600 otackach som uz dalej nepridaval a motor ako keby ako jemne pridusilo ale ked som pridal
> viac plynu a okolo 2000 zoplo turbo tak otacky rastly bez problemov a bez nejakych odmlk.
jasne ze je to normalne, kazdy predavajuci ti povie ze to nic nie je. Skus ist do prvej predajne co mas za rohom, sadni si do Oktavie 2.0tdi (NOVEJ) a urob presne to iste. Porovnaj si vysledok. Potom sa pri ceste zastav v prvej VW predajni, sadni si do 2.0tdi golfu alebo rovno passatu a vyskusaj si to iste. Porovnaj si vysledok.
A mozno zistis velmi zaujimave veci.
PS: tu ropu si uz na zahradke nasiel?
mozno odchadzajuce vyvazovacie hriadele
> tie plasty boly cele akesy volne.
komentar k tomuto som uz podal.
> A este jedna vec ale to je asi pre turbomotor normalne tiez na volnobeh som stupil na plyn len tak jemne a
> zhruba pri 1600 otackach som uz dalej nepridaval a motor ako keby ako jemne pridusilo ale ked som pridal
> viac plynu a okolo 2000 zoplo turbo tak otacky rastly bez problemov a bez nejakych odmlk.
jasne ze je to normalne, kazdy predavajuci ti povie ze to nic nie je. Skus ist do prvej predajne co mas za rohom, sadni si do Oktavie 2.0tdi (NOVEJ) a urob presne to iste. Porovnaj si vysledok. Potom sa pri ceste zastav v prvej VW predajni, sadni si do 2.0tdi golfu alebo rovno passatu a vyskusaj si to iste. Porovnaj si vysledok.
A mozno zistis velmi zaujimave veci.
PS: tu ropu si uz na zahradke nasiel?
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 26.10.2010 08:28, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 26
- Dátum registrácie: 16.04.2007 14:56 Zdieľať na Facebook
meme 2.0 tdi 125kw, DSG a DPF filter nema, DPF filter bol na zaciatku len za priplatok, teraz su uz zrejme seriovo. Spotreba v meste cca 10 litrov, mimo okolo 6l, zalezi od stylu jazdy.
tomas1982 napísal:125 kw verzia je viac poruchova,pretoze ma seriovo montovany DPF filter.103 kw ho nemaju vsetky,konkretne kod BKP.Dalej 125 k verzia ma vyssi kompresny pomer,tak je este viac klepotavejsi,menej kultivovany s mega turbo dierou a viac paliva si pyta ako 103 kw.Tak jednoznacne hladaj kod BKP,ked uz to musi byt 2liter.Ja som ho mal a pohoda.Moj nazor.
-
- Príspevky: 216
- Dátum registrácie: 25.04.2008 09:28 Zdieľať na Facebook
dovolim si reagovat
bracho ma 2.0 TDi , rv 2006 (CR??) 125kw s DSG, odisli mu 2 vstrekovace... najprv jeden... ten vymenil, potom druhy tak vymenil vsetky 4... zohnal jeden za 350 eur z ebayu... u nas novy 800e... od "chlapcov" 500e... takze tak.
auto ho nechalo raz pred nitrou a raz v bystrici.
po vymene vstrekovacov ide dobre...
bracho ma 2.0 TDi , rv 2006 (CR??) 125kw s DSG, odisli mu 2 vstrekovace... najprv jeden... ten vymenil, potom druhy tak vymenil vsetky 4... zohnal jeden za 350 eur z ebayu... u nas novy 800e... od "chlapcov" 500e... takze tak.
auto ho nechalo raz pred nitrou a raz v bystrici.
po vymene vstrekovacov ide dobre...
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
uh, to je nejako moc malo poruch na 2.0tdi 2006... co s tym jazdi 10.000km rocne?
gratulujem brachovi!
len pre porovnanie preco su aj pouzite vstrekovace 2.0tdi take sialene drahe v porovnani s 1.9tdi : jednoduchy zakon trhu, dopyt a ponuka. Kedze 1.9tkove vstreky nikto nepotrebuje (len sem-tam) a vela ludi ich predava, cenu maju minimalnu. Kedze 2.0kove vsetci potrebuju a nikto nema lebo uz vsetci predali a na trhu je ich treba daleko daleko viac, cena je sialena. Kupit pouzity za 500eur je hotove sialenstvo, zvlast 2.0tdi... to uz radsej rovno novy za 800eur a mas zaruku a istotu ze dva roky ked ti lahne nemusis kupovat dalsi. Za tych 350eur to by som este riskol ale za 500 urcite nie.
Pre ilustraciu : za 500eur kupim 4 kompletne sady [teda po styroch kusoch!!! dohromady teda 16kusov] vstrekovacov pre 1.9tdi motor, akykolvek 74/77/85/96kW a minimalne dve sady pre 1.9tdi 110kW. Namiesto jedneho jedineho vstrekovaca pre 2.0tdi mam 16... za tu istu cenu.
ak toto nehovori o problematike kazenia sa vstrekovacov, tak uz potom neviem co ine.
totizto smelinari predavajuci suciastky velmi dobre vedia za kolko tie smejdy predaju, vedia kolko ich je treba.
vratme sa naspat k tej rope na zahradke... 2.0tdi nebrat ked nemas taku dobru zahradku co ta podrzi trosicku...
zvlast take 2.0tdi ktore sa uz trasie predsmrtnym tancom.
gratulujem brachovi!
len pre porovnanie preco su aj pouzite vstrekovace 2.0tdi take sialene drahe v porovnani s 1.9tdi : jednoduchy zakon trhu, dopyt a ponuka. Kedze 1.9tkove vstreky nikto nepotrebuje (len sem-tam) a vela ludi ich predava, cenu maju minimalnu. Kedze 2.0kove vsetci potrebuju a nikto nema lebo uz vsetci predali a na trhu je ich treba daleko daleko viac, cena je sialena. Kupit pouzity za 500eur je hotove sialenstvo, zvlast 2.0tdi... to uz radsej rovno novy za 800eur a mas zaruku a istotu ze dva roky ked ti lahne nemusis kupovat dalsi. Za tych 350eur to by som este riskol ale za 500 urcite nie.
Pre ilustraciu : za 500eur kupim 4 kompletne sady [teda po styroch kusoch!!! dohromady teda 16kusov] vstrekovacov pre 1.9tdi motor, akykolvek 74/77/85/96kW a minimalne dve sady pre 1.9tdi 110kW. Namiesto jedneho jedineho vstrekovaca pre 2.0tdi mam 16... za tu istu cenu.
ak toto nehovori o problematike kazenia sa vstrekovacov, tak uz potom neviem co ine.
totizto smelinari predavajuci suciastky velmi dobre vedia za kolko tie smejdy predaju, vedia kolko ich je treba.
vratme sa naspat k tej rope na zahradke... 2.0tdi nebrat ked nemas taku dobru zahradku co ta podrzi trosicku...
zvlast take 2.0tdi ktore sa uz trasie predsmrtnym tancom.
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Komu niet rady, tomu niet pomoci......dokolečka dokola sa v zásade vyskytujú 2 kolónky:
PRVÁ: Pááááássat / Avdi,Áúúúúdi / Audinka - aké máte skúsenosti? Chcem uľapiť!
DRUHÁ: pokazil sa mi Pááááássat / Avdi,Áúúúúdi / Audinka - čo mám robiť?
Ešte je síce jedna, 3. kolonka, ale tá je väčšinou skrytá veľmi diskrétne...kto však chce, ten ju nájde pod názvom "UKRADNUTÉ AUTÁ"
--- trochu off topik, ale hodí sa mi to sem:
Slovenský národ je skrátka dosť sprostý národ (túto pamätnú vetu som nevymyslel ja, ale súhlasím s ňou), všetko je tu naopak.
Ten, kto dodržiava zákony je najväčší kokos, čím väčší zlodej, tým menej postihnuteľný.
Potom neprekvapí, že v podobnom duchu vyzerá rebríček najpredávanejších jazdeniek:
absolútny prím medzi osobnými hrajú tie najporuchovejšie, najkradnutejšie a pochopiteĺne tým pádom najtuctovejšie zároveň....
Neprejde ani týždeň, aby sa nejaký píííísk nevypytoval na tieto koncernové haraburdy, len na tomto serveri je ich za toto obdobie pravidelne hneď niekoľko-rozdelených pekne do tých 2 (3) kolóniek....
Je zbytočné na záver písať: "Spamätajte sa". To by bolo ako hádzanie hrachu na stenu...
Jedno je však isté:
ak by naši spoluobčania premýšľali trochu racionálnejšie, tak by sa na našich cestách iste začali vyskytovať benzíny aj nad 1.8L, obzvlášť made in Japan...
Namiesto toho žiaľ stále iba tie 2-3 kolónky...
PRVÁ: Pááááássat / Avdi,Áúúúúdi / Audinka - aké máte skúsenosti? Chcem uľapiť!
DRUHÁ: pokazil sa mi Pááááássat / Avdi,Áúúúúdi / Audinka - čo mám robiť?
Ešte je síce jedna, 3. kolonka, ale tá je väčšinou skrytá veľmi diskrétne...kto však chce, ten ju nájde pod názvom "UKRADNUTÉ AUTÁ"
--- trochu off topik, ale hodí sa mi to sem:
Slovenský národ je skrátka dosť sprostý národ (túto pamätnú vetu som nevymyslel ja, ale súhlasím s ňou), všetko je tu naopak.
Ten, kto dodržiava zákony je najväčší kokos, čím väčší zlodej, tým menej postihnuteľný.
Potom neprekvapí, že v podobnom duchu vyzerá rebríček najpredávanejších jazdeniek:
absolútny prím medzi osobnými hrajú tie najporuchovejšie, najkradnutejšie a pochopiteĺne tým pádom najtuctovejšie zároveň....
Neprejde ani týždeň, aby sa nejaký píííísk nevypytoval na tieto koncernové haraburdy, len na tomto serveri je ich za toto obdobie pravidelne hneď niekoľko-rozdelených pekne do tých 2 (3) kolóniek....
Je zbytočné na záver písať: "Spamätajte sa". To by bolo ako hádzanie hrachu na stenu...
Jedno je však isté:
ak by naši spoluobčania premýšľali trochu racionálnejšie, tak by sa na našich cestách iste začali vyskytovať benzíny aj nad 1.8L, obzvlášť made in Japan...
Namiesto toho žiaľ stále iba tie 2-3 kolónky...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných