VW Passat 2.0 TDI - prevádzková teplota motora

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

kraslanm
Príspevky: 104
Dátum registrácie: 10.09.2006 23:58
Zdieľať na Facebook

VW Passat 2.0 TDI - prevádzková teplota motora

Príspevok od používateľa kraslanm »

Ahojte, chcel by som sa spýtať odborníka, alebo majiteľa VW Passat B7 2.0Tdi Bluemotion, akú má prevádzkovú teplotu motora a, či je normálne, že teplota mi chodí v rozmedzí 90 stupňov a hodnotou na obrázku http://2i.sk/f68f4963b0, fotil som to po ubehnutí asi 100km a vonkajšia teplota bola 10 stupňov. Neviem, či to má súvis, ale prestal mi fungovať systém štart-stop (na prístrojovke sa zobrazuje symbol, že je deaktivovaný)predtým mi fungoval.Dal som vymeniť termostat (orig. diel), pomohlo to niečo, ale podľa mňa teplota by sa mala pevne držať na 90 stupňoch. Zatiaľ som nemal spravenú diagnostiku, možno tá prezradí viac.Auto ide v poriadku a žiadnu chybu nevypisuje.Ďakujem
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

AK to chodí celý čas v takom rozsahu jak je na obrázku tak to nieje moc OK. Samozrejme každý termostat má určitý rozsah zotrvačnosť hysterézia regulácie ale to býva zopár stupňov čo sa v podstate ani moc nedá postrehnúť na ručičke teplomera, ale hento je moc. Buď je ten nový termostat zlý alebo je zle dakde dačo iné
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Určite je niečo zlé lebo koncern to má dokonca tak, že aj keď teplota kolíše tak ručička sa nehýbe...
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

ale dokážeš ho niekedy vôbec zohriať na 90 °C ??

Otec mal passata a odišlo mu to webasto na predohrev vody, aby sa to skôr zohrialo a udržalo zohriate. Môžeš mať problém s týmto, vraj to ľúbi odísť časom :-)
george2.5