VW Passat 2.0 TDI - prevádzková teplota motora

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

kraslanm
Príspevky: 104
Dátum registrácie: 10.09.2006 23:58
Zdieľať na Facebook

VW Passat 2.0 TDI - prevádzková teplota motora

Príspevok od používateľa kraslanm »

Ahojte, chcel by som sa spýtať odborníka, alebo majiteľa VW Passat B7 2.0Tdi Bluemotion, akú má prevádzkovú teplotu motora a, či je normálne, že teplota mi chodí v rozmedzí 90 stupňov a hodnotou na obrázku http://2i.sk/f68f4963b0, fotil som to po ubehnutí asi 100km a vonkajšia teplota bola 10 stupňov. Neviem, či to má súvis, ale prestal mi fungovať systém štart-stop (na prístrojovke sa zobrazuje symbol, že je deaktivovaný)predtým mi fungoval.Dal som vymeniť termostat (orig. diel), pomohlo to niečo, ale podľa mňa teplota by sa mala pevne držať na 90 stupňoch. Zatiaľ som nemal spravenú diagnostiku, možno tá prezradí viac.Auto ide v poriadku a žiadnu chybu nevypisuje.Ďakujem
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

AK to chodí celý čas v takom rozsahu jak je na obrázku tak to nieje moc OK. Samozrejme každý termostat má určitý rozsah zotrvačnosť hysterézia regulácie ale to býva zopár stupňov čo sa v podstate ani moc nedá postrehnúť na ručičke teplomera, ale hento je moc. Buď je ten nový termostat zlý alebo je zle dakde dačo iné
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Určite je niečo zlé lebo koncern to má dokonca tak, že aj keď teplota kolíše tak ručička sa nehýbe...
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

ale dokážeš ho niekedy vôbec zohriať na 90 °C ??

Otec mal passata a odišlo mu to webasto na predohrev vody, aby sa to skôr zohrialo a udržalo zohriate. Môžeš mať problém s týmto, vraj to ľúbi odísť časom :-)
george2.5
Príspevky: 196
Dátum registrácie: 13.06.2010 17:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa george2.5 »

Alebo to môže byť aj vadný snímač teploty chladiacej kvapaliny.
focuskombi1
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 23.09.2004 23:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa focuskombi1 »

Zdravim, mate automat,ze?
kraslanm
Príspevky: 104
Dátum registrácie: 10.09.2006 23:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kraslanm »

Zdravim, ano je to DSG. Ma to súvis?
focuskombi1
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 23.09.2004 23:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa focuskombi1 »

Ano je to choroba motora kod CFF
. Mate zly snimac/termostat chladenia DSG prevodovky. Stoji to cca 28 euro.
Je to na 100% ono. Mal som to uz na roznych autach. Golf,Superb,passat.
jankode
Príspevky: 682
Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jankode »

Mne na Audine lietala hore dole teplota, sem tam držala 90 st. Chyba bola v snímači chladiacej kvapaliny...Pred týždňom vymenené...
kraslanm
Príspevky: 104
Dátum registrácie: 10.09.2006 23:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kraslanm »

Díki moc, fokus kombi presne toto som rozmýšľal ,že poriešim a teraz si ma v tom úplne uistil,nakoľko moja vag diagnostika z Octavky 2 si na B7 veľmi neškrtne, zháňam novú, tá by snáď závadu zistila. Cez víkend vymením ten snímač, dúfam, že bude prístupnejší ako ten termostat :d :D Motor je CFF, si uhádol.
Ešte raz všetkým vďaka. Dám vedieť ako som dopadol.(ps ak sa ti chcelo, mohol by si mi na sukr. správu poslať obrázok, alebo označenie toho snímaču)
focuskombi1
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 23.09.2004 23:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa focuskombi1 »

Je to ovela lepsie pristupne ako termostat...nemam od toho obrazok ale mal by to byt termoregulator 1K0121113A
Ja som to prvy krat riesil pred rokom. Mal som Superba a kolisala teplota. Vymenili sme tri termostaty....nikto nevedel co to moze byt. Potom som nasiel na ceskom fore info o tom termoregulator e. Od vtedy sme to menili asi 4 alebo 5 krat...:)
kraslanm
Príspevky: 104
Dátum registrácie: 10.09.2006 23:58
Zdieľať na Facebook

PROBLÉM VYRIEŠENÝ

Príspevok od používateľa kraslanm »

Problém skutočne spočíval vo vadnom termoregulátori(nachádza sa pod obalom vzduchového filtra, pred vstupom do olejového chladiča prevodovky) tak ako napísal fokuscombi1,ktorému touto cestou chcem veľmi pekne poďakovať, dnes som ho vymenil a auto po pár minútach dosiahlo prevádzkovú teplotu a celý čas si ju drží tak ako to má byť. Fakt som vďačný za pomoc. :2f93: :2f93: :2f93:
kingrudolf
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 07.06.2006 22:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kingrudolf »

ked to citam tak ako keby mam deja vu :300f: tiez mam rovnaky problem diagnostika nic neukazala mam ten isty motor pred tym som mal octavku 2 a vymenil som termostat teraz piatok chalani nadavali ze to bola strasna robota a nic uz som z toho nervozny a teraz toto citam huraaaa aj moj problem bude vyrieseny
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

čiže nie je problém auto, ale mechanici :-( A asi to bude vo viacerých poruchách takto :-( čo je samozrejme veľmi smutné :-(
kingrudolf
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 07.06.2006 22:18
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kingrudolf »

no asi budes mat bohuzial pravdu lebo vacsina mechanikov nevie alebo vymiena na slepo ci sa trafia a potom pomenia aj to co netreba a nejako si to obhaja. teda samozrejme za predpokladu ze zakaznik nepride ,ze vie kde je chyba

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných