VW Passat 2.0 tdi ´08 - Svieti kontrolka výfukových plynov
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 16.04.2009 08:42 Zdieľať na Facebook
VW Passat 2.0 tdi ´08 - Svieti kontrolka výfukových plynov
Zdravím Vás páni,
nevedel by mi niekto poradiť, prečo mi začala z ničoho nič svietiť kontrolka výfukových plynov? Auto sa správa úplne normálne, nestráca výkon a po preskúmaní vozidla na jame som si nevšimol na výfukovej sústave nič neobvyklé.
Ďakujem za Vašu radu.
VW Passat 2.0TDi 103kW ´08
nevedel by mi niekto poradiť, prečo mi začala z ničoho nič svietiť kontrolka výfukových plynov? Auto sa správa úplne normálne, nestráca výkon a po preskúmaní vozidla na jame som si nevšimol na výfukovej sústave nič neobvyklé.
Ďakujem za Vašu radu.
VW Passat 2.0TDi 103kW ´08
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 16.04.2009 08:42 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
ak mas automat, tak tam proste hrkni spiatocku, a vytoc ju naplno niekde na velkom parkovisku, alebo sa dohodni s niekym na STK, a skoc na valce, a tam to urob..nie je to az tak zlozite..aku mas prevodovku, DSG?
oprava vyjde radovo na 2400 eur..vymena DPF..v autorizaku..mimo netusim, ci to niekto urobi..jedine ho zrusit..mas tu temy na odstavenie DPF filtra, skus sa popozerat po tych temach..v cechach to robi jedna firma aj so zarukou, vychadza to okolo 800 eur..
oprava vyjde radovo na 2400 eur..vymena DPF..v autorizaku..mimo netusim, ci to niekto urobi..jedine ho zrusit..mas tu temy na odstavenie DPF filtra, skus sa popozerat po tych temach..v cechach to robi jedna firma aj so zarukou, vychadza to okolo 800 eur..
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 16.04.2009 08:42 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 104
- Dátum registrácie: 10.09.2006 23:58 Zdieľať na Facebook
žltá kontrolka
Zdravím ťa, pozri si môj príspevok riešil som tento problém, možno ti to pomôžem.
Mal som tento problém na Octavke 103KW 2.0Tdi mám aj filter p. častíc a problém bol nakoniec v 10A poistke .Daj vedieť SS ako si dopadol.
PS : Najlepšie je ísť na diagnostiku a nie nezmyselne vytáčať motor.
To máš r.v 2008 ? pochybujem ,že máš zlý filter p. častíc jedine , že by si bol taxikár , alebo mal najazdených 200 tisíc.
Mal som tento problém na Octavke 103KW 2.0Tdi mám aj filter p. častíc a problém bol nakoniec v 10A poistke .Daj vedieť SS ako si dopadol.
PS : Najlepšie je ísť na diagnostiku a nie nezmyselne vytáčať motor.
To máš r.v 2008 ? pochybujem ,že máš zlý filter p. častíc jedine , že by si bol taxikár , alebo mal najazdených 200 tisíc.
Naposledy upravil/-a kraslanm v 14.08.2010 13:04, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 16.04.2009 08:42 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 104
- Dátum registrácie: 10.09.2006 23:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 16.04.2009 08:42 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
ešte je ina možnosť, zbaviť sa toho nepodarku... U žiadneho moderného auta nejde o kvalitu, ale o to, kolko vytiahne servis z tvojej penaženky a bude ešte horšie... Na to, že auto sa stalo "spotrebák" nemá stále adekvátnu cenu...
...že výmena DPF filtra 2400€, ved toho odporného "Pasaka" by som hned od zlosti musel zapáliť, 2400€ je u mna adekvátna suma za dva nové motory, z ktorých musí každý bez poruchy nakrútiť min. pól mega...
Ludia kedy dostanete už konečne rozum
...že výmena DPF filtra 2400€, ved toho odporného "Pasaka" by som hned od zlosti musel zapáliť, 2400€ je u mna adekvátna suma za dva nové motory, z ktorých musí každý bez poruchy nakrútiť min. pól mega...
V servise im vyhodil počítač, že od teba nedostali za servis ešte ani cent... Tak ti to dialkovo zapli...mkostal napísal:...prečo mi začala z ničoho nič svietiť kontrolka výfukových plynov?
Ludia kedy dostanete už konečne rozum
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
kokso to uz DVOJROCNE auta zacinaju vymyslat taketo veci ?
no pekne... Ivo inak 2000eur je adekvatna suma za vsetko v autorizovanom servise... co myslis kolko stoji turbo? podla moznosti neXkovy diel (teda nerecyklovane pardon nerepasovane)... za tristo eur to nebude. Co myslis kolko stoja PDckove vstrekovace? Alebo este lepsie PPDcka na 125kW 2.0tdi? Cerpadla?
to su "palety" z ktorych ta otoci v hrobe. No nic, zostanem ja este chvilu pri klasickom diesliku (ehm) na ktory kazdu jednu vec okrem kompletneho motora zozeniem do 150eur a hlavne sa neseru tak ako pri 2.0tdi a 2.5tdi bmwcko konecne doslo na to ako splnit euro6 emisie bez akychkolvek aditivaci, mocovin a pi*c*o*vin takze este pockam tri roky pokial to zlacnie ako ojazdene a idem do toho. Dovtedy si prdel rozvazam sice v desat rokov starej, avsak namakane uberspolahlivej technologii v porovnani s tym co sa vyvadzalo v rokoch 2004/2005/2006... zastavena vyroba 2.0tdi na PAR MESIACOV len kvoli problemom s DPF hovori sama za seba. To su miliardove straty pre automobilku takze to asi MUSELI urobit a nerobili to len tak zo srandy.
no nechame inych bohatych ludi nech si svojimi peniazmi vyzeru tieto starosti...
a necham mojich kamaratov naucit sa ako vyhodit DPFka zo softu riadiacej elektroniky... uz to vedia ale necham ich aby pozbierali dva roky nejake tie skusenosti a potom sa uvidi. Uz teraz vedia upravit soft tak ze EGR je mimo hru, vaha vzduchu je mimo hru, s palivom, vstrekovacmi a turbami sa vedia hrat ako len chces uz dlho takze... ta skladacka sa zacina davat dohromady.
ale este nie... este stale su 2005/2006kove 2.0tdi PRILIS RIZIKOVE. A kukam ze 2008cky su tiez hotove neviniatka a andeli dohromady tak pojdeme rovno na 2008/2009 commonraily a bude vymalovane. Tam su zase vstrekovace s obrovskymi tlakmi a cert vie aka bude ich spolahlivost - zatial to vyzera moc dobre - ale predsalen necham sekundarny trh aby sa zasobil a presytil ukradnytymi a havarovanymi dielmi presne tak ako je dnes presyteny 1.9tkovymi. Napriklad za 200eur mozem kupit 4x kompletne vstrekovace zo 110kW 1.9tdi ARL motoru v zarucene spickovom stave... da sa z nich dostat cez 260koni sily bez zmeny bloku motora... pricom jeden novy stoji 900eur.
no pekne... Ivo inak 2000eur je adekvatna suma za vsetko v autorizovanom servise... co myslis kolko stoji turbo? podla moznosti neXkovy diel (teda nerecyklovane pardon nerepasovane)... za tristo eur to nebude. Co myslis kolko stoja PDckove vstrekovace? Alebo este lepsie PPDcka na 125kW 2.0tdi? Cerpadla?
to su "palety" z ktorych ta otoci v hrobe. No nic, zostanem ja este chvilu pri klasickom diesliku (ehm) na ktory kazdu jednu vec okrem kompletneho motora zozeniem do 150eur a hlavne sa neseru tak ako pri 2.0tdi a 2.5tdi bmwcko konecne doslo na to ako splnit euro6 emisie bez akychkolvek aditivaci, mocovin a pi*c*o*vin takze este pockam tri roky pokial to zlacnie ako ojazdene a idem do toho. Dovtedy si prdel rozvazam sice v desat rokov starej, avsak namakane uberspolahlivej technologii v porovnani s tym co sa vyvadzalo v rokoch 2004/2005/2006... zastavena vyroba 2.0tdi na PAR MESIACOV len kvoli problemom s DPF hovori sama za seba. To su miliardove straty pre automobilku takze to asi MUSELI urobit a nerobili to len tak zo srandy.
no nechame inych bohatych ludi nech si svojimi peniazmi vyzeru tieto starosti...
a necham mojich kamaratov naucit sa ako vyhodit DPFka zo softu riadiacej elektroniky... uz to vedia ale necham ich aby pozbierali dva roky nejake tie skusenosti a potom sa uvidi. Uz teraz vedia upravit soft tak ze EGR je mimo hru, vaha vzduchu je mimo hru, s palivom, vstrekovacmi a turbami sa vedia hrat ako len chces uz dlho takze... ta skladacka sa zacina davat dohromady.
ale este nie... este stale su 2005/2006kove 2.0tdi PRILIS RIZIKOVE. A kukam ze 2008cky su tiez hotove neviniatka a andeli dohromady tak pojdeme rovno na 2008/2009 commonraily a bude vymalovane. Tam su zase vstrekovace s obrovskymi tlakmi a cert vie aka bude ich spolahlivost - zatial to vyzera moc dobre - ale predsalen necham sekundarny trh aby sa zasobil a presytil ukradnytymi a havarovanymi dielmi presne tak ako je dnes presyteny 1.9tkovymi. Napriklad za 200eur mozem kupit 4x kompletne vstrekovace zo 110kW 1.9tdi ARL motoru v zarucene spickovom stave... da sa z nich dostat cez 260koni sily bez zmeny bloku motora... pricom jeden novy stoji 900eur.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 15.08.2010 10:25, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Mám 10 ročný Renaul Scénic DTi , vela ludí si klepe po čele pri vyslovení značky Renault, ja si naopak klepem po čele ked vidím ludí ako sa idú zadrhnúť za VW Group... Najdrahšia oprava na mojom aute za vyše 2 roky prevádzky bol nový výfuk za cca 300€...
A že kto nechce mať starosti kúpi si nové auto zo zárukou, to sa ho musí ale zbaviť ideálne ešte počas záruky
A že kto nechce mať starosti kúpi si nové auto zo zárukou, to sa ho musí ale zbaviť ideálne ešte počas záruky
-
- Príspevky: 21
- Dátum registrácie: 20.04.2006 21:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 11.06.2007 21:11 Zdieľať na Facebook
Re: VW Passat 2.0 tdi ´08 - Svieti kontrolka výfukových plyn
Nedávno som toto riešil na mojom. Tiež mi to začalo svietiť a musel som ísť na dialnicumkostal napísal:Zdravím Vás páni,
nevedel by mi niekto poradiť, prečo mi začala z ničoho nič svietiť kontrolka výfukových plynov? Auto sa správa úplne normálne, nestráca výkon a po preskúmaní vozidla na jame som si nevšimol na výfukovej sústave nič neobvyklé.
Ďakujem za Vašu radu.
VW Passat 2.0TDi 103kW ´08
zaradiť 4 a konštantne na 140km/h som to prepálil zo ZA -BY a potom po vypnutí a znovu naštartovaní to zmizlo.Mám tam teraz 171000 km tak uvidím či to vydrží dlho.Je to ,ale o tom ,že ked niekto jazdí dlhšie pod otáčky a na spotrebu tak sa to potom rýchlejšie zanáša.Takže treba občas oželieť zvýšenú spotrebu.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných