VW Passat 1.9 TDi 81 kw - Problém pri štartovaní

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Jaro5552
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 03.09.2006 17:08
Zdieľať na Facebook

VW Passat 1.9 TDi 81 kw - Problém pri štartovaní

Príspevok od používateľa Jaro5552 »

Caute.

Prepáčte mi že zakladám novú tému.
Mám problém z WV Passat 1,9 Tdi r.v 1999 je to B5 81Kw.
V sobotu som prešiel cca 600 km úplne bez problémov plynulo zrýchľoval v pohode štartoval , večer som došiel domov dochladil som a vypol motor. Na druhý ďen som chcel ísť z autom no nenaštartoval som ho ani na tretí pokus.
Robí mi to asi tolko že sa pokúša naskočiť , ale v podstate sa ani nechytá vôbec.
Skúsil som ako laik tieto veci :
1.Použiť na štartovanie iný klúč od auta.
2.Pozrel som poistky
3.Dal som dole kryt motora a pozrel som prepadové hadičky a kontakty žhavičov.
Ešte pre info : Benzín som určite netankoval
Žhaviče boli menené nedávno t.j v zime
Turbo podctivo dochladzujem
Motor je trochu hlučnejší ale neklepe.

Ešte k tomu všetkému taká podotázka : Ak mám klúčik dlhšie v zapalovaní zapnutí cca 1 hodinu / čistili mi klímu nemôže to mať vplyv na žhaviče nemôžu sa poškodiť.

Prosím pomôžte čo by to mohlo byť. Som z Košíc.
girman
Príspevky: 399
Dátum registrácie: 24.12.2007 10:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa girman »

ja som mal tiez taky problem ..auto tocilo ale nenaskocilo....preskocil mi rozvod....ale myslim si ze tvoj pripad to neje..takze neporadim ti...mozno blby napad ale odpoj baterku zapoj znova a skus startnut...inak niet rady do servisu
noiby
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 08.05.2006 20:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa noiby »

Ked otocis klucikom do 2 polohy ako dlho a ci vobec ti svieti zhavenie ? Inak uplne najlepsie spravis ak to hodis na VAG a hned by si bol mudrejsi, ak by si bol z BA nebol by problem.... mozes mat odpalenya snimac teploty...