VW Passat 125kw 2.0 tdi dsg 2010

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

tomas50711
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 17.03.2013 13:16
Zdieľať na Facebook

VW Passat 125kw 2.0 tdi dsg 2010

Príspevok od používateľa tomas50711 »

zdravim je tu niekto kto by mal skusenosty stymto motorom lebo pocul som ze tie vw dvojlitre su nachylne na poruchy ci je to aj tento alebo uz boli vychytane muchy lebo sa mu mam racej vyhnut ddakujem za radu
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nie je mucha ktorá by na to nesadla,kdesi čosi pri tých km.Človeče ak nie si dieťa štasteny,tak budeš ako dobrý bankár,v kuse počítať peniaze.Akurát tieto budú odchádzať a nie prichádzať. V tom aute je každé svinstvo čo len grupa za posledné roky zklohnila
Ani zadarmo
To dobré čo to auto vie poskytnúť majiteľovi,sa práve minulo
tomas50711
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 17.03.2013 13:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomas50711 »

mal si to auto?? alebo s takym motorom?
tomas50711
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 17.03.2013 13:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tomas50711 »

preco??
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Vždy pre to isté,pre poruchy
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

tomas si robis srandu? Mas tu toho na mraky citania a ver tomu ze aj ked sa v minulosti pisalo ze 2.0commonrail je uz v pohode vychytany tak dnes to uz neplati. Nepytaj sa preco lebo je to na nekonecne pisanie, a takisto o DSG
marco98
Príspevky: 224
Dátum registrácie: 19.02.2015 14:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marco98 »

Ja nechápem...šak dotyčný je rozhodnutý, chce si len obhájiť kúpu proste...tak mu dožičte potešenia. Ano, v našej galaxii je to to najlepšie čo môžeš dostať. V meste budeš patriť medzi daľších milion najväčších a najdrsnejších šéfov a možno, ked si dáš na strechu čiernu foliu, aj nejakú babu zbalíš. Pííís.
Doki176
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 31.08.2009 19:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Doki176 »

Moja skúsenosť s Passatom 2.0 TDI-PD DSG r.v. 2008 125kw.Najazdené 169tis. km , ja konkrétne posledných 25000km, auto poznám od nova,poruchy v minulosti: chladič EGR,podávacie čerpadlo v nádrži pre jeho hlučnosť inak len bežný servis.Vstreky pri 155000 km komplet nové vrámci servisnej akcie VW zadarmo.Ja som zatiaľ s autom spokojný,ide super,spotreba do 6,5l.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zdanlivo dobrý priebeh.Ale....EGR na tento typ je tročlenka EGR/klapka/chladič a to je medzi bratmi 410 e.- a práca taká,že radšej na týžden uronové doly.
Vstrekovače....keby to nebolo riešené zadarmo tak by asi tiež bolo vyjadrenie o spokojnosti mierne iné
Tam už ozaj chýba iba malý problémik z regeneráciou,ešte menší z DSG,a je to najhorší krám kde je každučký servisný úkon aj drahý aj to väčšina neautorizovaných servisov pošle do teplých krajín
Doki176
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 31.08.2009 19:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Doki176 »

Pán mhlavaty nič v zlom ale negatívnych skúseností s 2.0TDI si zadavateľ témy iste nájde na nete dosť.Vy pravdepodobne ako serviceman vidíte len tie negatívne,moja je ale ZATIAĽ pozitívna.To je všetko.
arnie191219
Príspevky: 129
Dátum registrácie: 23.11.2010 18:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa arnie191219 »

Tato tema mi prisla vhod,lebo sa akurat chystam obmenit vozovy park.
Potesilo by ma,ak by sa odbornici vyjadrili,ze aky motor je v pohode,ked tu vsade citam,ze skoro vsetky su nah....o

Ja viem dokonaly nie je ziadny motor-tak ako aj clovek-ale skuste mi odporucit,ze ktore patria do kategorie vcelku spolahlivych-

Moje kriteria su- znacka auta-nezalezi
Prevodovka -manual
r.v. od 2009
skor diesel
od 100 do 140 kw-nech to trosku ide
cena-do 15 000 eur

dakujem pekne za odpovede-uvazujem inac-skoda octavia2 rs tdi,audi a6 2,7 tdi aj passat som uvazoval 2.0 tdi 125 kw alebo 103 kw,ale po tomto clanku neviem-prevodovku chcem len manual-uz som 100-krat presiel cely autobazar eu-a cim dalej pozeram tym je to horsie :-)
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Milan len jednoducho a nazorne upozornuje na mozne problemy ktorych je naozaj dost. Ja mam kamarata ktory na 2.0bitdi (ach boze tie skratky, DVOJturbovom 140kW 2.0tdi ktory je montovany do Karavelly/Transporteru, ale postaveny na identickej technike) platil 2.200eur za vymenu EGRka.

Preco ? Lebo EGR 800eur, natrubok na ktory sa montuje 1.100eur, ostatne drobnosti. Natrubok je hnusoba z materialoveho inzinierstva v ktorom sa sustreduje chladenie (vodny okruh) aj vyhrievanie (odpadne teplo z vyfukovych plynov) a je drahsia preto lebo pri kazdom probleme s EGRkom sa dostanes k tomu ze nevies s tymto nic urobit kedze je to tak fasa vymyslene).

Je to cele hnusoba vymyslena na penazenku zakaznika. Pokaka sa DSG, to su tiez tisice co lietaju. Vstrekovace na tejto 125ke nevydrzia prilis vela, turba tlacia 1.65 baru pretlak (pre porovnanie, 1.9tdi 96kW tlaci 1.3 baru, pretekarske Porsche 911 GT3 tlaci 2.0 baru a fakt bacha lebo GT3 je svina svinska co sa vykonu tyka) takze tiez nevydrzia vela.

Ked uz to musi byt tak aspon 103kW 2.0tdi, standartna verzia. Nie je napnuta na prasknutie, mas vela dostupnych suciastok na sekundarnom trhu napr. vstreky i ked samozrejme to je riziko kupovat nejake ojazdene vstrekovace (ale ked sa chces auta zbavit...). Na 125kW budes mat prieser nieco zohnat.


Doki, ty si mal na Pasatte 169k km. To by snad este mal byt najazd kde nie su vyrazne starosti. Vela Pasattov z tohoto rocnika vsak ma 269k alebo 369k o com majitelia nevedia pretoze svieti ciselko 140k. A potom zacina sranda velika. Toto ja osobne vidim ako najvacsi problem.

Arnie, Octavia RS TDI ma doriti aky motor ? Nie nahodou 125kW o ktorej sa tu bavime pripadne este vyssie natlakovane verzie ?

Inak nechapem preco musis ako sa hovori ciboha pozerat len audi, skodu a vw. Ine auta neexistuju ?
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 04.12.2015 16:04, upravené celkom 1 krát.
marco98
Príspevky: 224
Dátum registrácie: 19.02.2015 14:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marco98 »

Arnie...Renault Laguna 3 s 2.0 dCi...máš tam výkon od 96 do 131kw, väčšinou s manuálom...určite sa s tým nestratíš, a nebude ho mať na ulici každý druhý..a k tomu motoru, jeden z najspoľalivejších dízlov za posledných 10-15 rokov...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

a jedna z najmensich cenoviek.
Urcite najmensia kradnutost.

Co si este zelat... viac miesta na zadnych sedackach a viac miesta v kufri. To si ale zelam aj pri Ocktavii a Pasatte.
arnie191219
Príspevky: 129
Dátum registrácie: 23.11.2010 18:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa arnie191219 »

ano rs ma tiez 125 kw,ale neviem ci su totozne s passatom-nemusi to byt audi skoda passat-praveze by som bral skor nieco take,co nema kazdy druhy-hlavne aby to bolo spolahlive-nech je to aj trabant-Mercedes a bmw maju zadny nahon-to jev zime problem.uz som presiel vsetky znacky-ale cim viac pozeram-tym sa viem menej rozhodnut
Paci sa mi napr, aj peugeot 508 kombi,renault tiez nemusi byt zly,uz som z toho celkom jelen.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 39 neregistrovaných