VW Passat 1,9 tdi - Emise do dilny

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mmartin95
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 06.08.2019 07:58
Zdieľať na Facebook

VW Passat 1,9 tdi - Emise do dilny

Príspevok od používateľa mmartin95 »

Zdravím, poprosil by som pomoc a chcem sa ospravedlniť za vytvorenie ďaľšiej témy ohľadom Emise, no prečítal som všetký témy vyskúšali sme rôzne veci ale môjmu passatu zatial nič nepomohlo.

Už zhruba 2 mesiac mám problém s autom - žltá kontrolka motora, emise do dílny. Prvý krát sa kontrolka objavila po STK a EK (Marec), následne sme chybu len odstránili a bol klud do Mája.
Ak sa objavila znova dal som auto mechanikovy (chybný kód - 19586 EGR systém, dosažená horní prahová hodnota , prerušovaný) a on vyčistil EGR ventil (EGR - otáčky motoru 819/min, MAF - 670,3-500 mg/str kde to stale skakalo hore dole, no norma mala byť okolo 200-250) po zhruba 40km sa kontrolka objavila znova. Auto som dal opäť mechanikovy, ktorý vymenil váhu vzduchu, no kontrolka sa po 40km znova objavila. Následne sa vymenila potlaková hadička (z EGRu), no závadu nevyriešila. Nakoniec sme teda vymenili EGR ventil, včera som si bol zobrať auto a po prejdený asi 10km sa kontrolka objavila znova.
Tu som vymenil mechanika (sám mi povedal že nevie čo s tým môže byť), na odporúčanie známeho (tiež ma passat ale B7) som šiel k inému. Ten auto pozeral na diagnostike a odporúčil mi vymeniť váhu vzduchu (prvý mechanik tam dal nejaký lacný šunt), tak sme vymenili za drahší (asi Bosh alebo podobne) lebo furt mu na diagnostike ukazovali zvláštne hodnoty.
Po prejdený asi 80km mi kontrolka vyhodila zas, šiel som okolo 70 a preradil som z 5tky do 4ky a pri nejakej 55-60 mi kontrolku vyhodilo zas. Mechanik vravel že sa na to pozrie a predpokladá že to môže robiť vačkova hriadel, čo podla mna je blbosť lebo ta bola menená cca 2-2,5 roka späť (Sada vačkového hřídele ET ENGINE TEAM - ET HV0338).