VW Golf VII - problém s DPF po výmene rozvodov

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Re: problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa avelmak »

Koumi uz som jasne pisal,ze startovanie nesyvisy s dpf!!!
koumi
Príspevky: 359
Dátum registrácie: 23.09.2004 08:15
Zdieľať na Facebook

Re: problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa koumi »

laicky sa opýtam lebo fakt neviem, keď je upchatý (nepriechodný) výfuk tak auto naštartuje? a môže sa stať nepriechodný ak zhorí kat alebo dpf?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Už som ti to písal....Dovtedy dobrý filter kým skolabuje od preplnenia je od 500 do 1000 km podla stavu z ktorého štartoval problém

Doplním že aj zabitý filter tj plný stále dovolí naštartovať a problémy začnú o chvílu ako začne tlakovať výfuk plynmi.O krátky čas naštartuje opäť,ale to už musí byť stav katastrofy a filter doslova zabetonovaný.To sa až do takého stavu dostane po ozaj dlhej dobe.
Systém kolabuje pre chybu,chyba spôsobuje velkú produkciu bordelu.Ak to medzitým ešte zlikviduje filter tak zahulí že nebude vidieť parkovisko.
Stačí pozrieť do výfuku...ak je čistý je filter ok.Dobrý filter je čistý aj pri 300 tis km že sa dá z neho jesť.
peterson999
Príspevky: 527
Dátum registrácie: 03.01.2022 23:07
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf VII - problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa peterson999 »

Z praxe doporucujem pri pochybeni servisu navstivit iny servis (najlepsie profika) ktory zisti co kto spackal. Nesmies povedat samozrejme kto to robil lebo sa mozu poznat a kryt si chrbat.
Do tej opravy netreba vyrazne zasahovat, iba zistit co spackali.
Je takmer iste ze ak sa vratis na reklamaciu do toho isteho servisu kde sa spackalo, tak sice mozno opravia ale zaroven nepriznaju co sposobili a budu sa vyhovarat na nahodu ze to a tamto klaklo uppnou zhodou okolnosti... Samozrejme aj tie nahody sa stavaju ale su statisticky malo pravdepodobne.
Mal som pripad, ze oprave v autorizaku auto zhorelo (na totalku) a servis sa vyhovaral a krutil ze to nema nic spolocne s ich opravou a nebyt toho ze pritlacim, tak majitela auta by jednoducho nieze neodskodnili ale ani nevratili zaplatenu opravu. A to su tisice eur samozrejme ...
Mal som aj pripad kde autoservis priznal chybu (uvolnil sa rozvod) a postavili sa k tomu NAOKO celkom ferovo - chybu priznali ale aj tak bol majitel skodny (nahovorili ho na vacsiu opravu a vysledne servis skodny nebol nic ale zas iba majitel). Zakaznik v 99% pripadoch taha za kratsi koniec, nakolko sikovny servisak sa vynajde vzdy.
Keby existovala realna moznost dokazat vsetky podvody autoservisov, pochopili by sme, ze nasi politici su naozaj zrkadlom naroda a nebolo by tazke pochopit preco sa Slovensko nestalo Svajciarskom ako si verejne predstavoval Mufty.
Naposledy upravil/-a peterson999 v 23.01.2022 10:59, upravené celkom 1 krát.
Sranda musí byť aj keď na chleba nebude ...
Keď sa rúbe les, lietajú triesky. Za čistý stôl a víno mi to stojí.
Plávam proti prúdu, piškám proti vetru...
Múdry sa pýta, hlupák vie všetko ...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf VII - problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Iba zistiť čo spackali...znie dobre,prax môže byť iná.Niečo vidieť hneď,niečo treba diagnostikovať a niečo pre diagnostiku dokonca nevyhnutne otvoriť či demontovať aby sa úkon dal previesť.všetko to znie velmi logicky.Kým si človek neuvedomí že je to klúč k správnej oprave ktorá by mala byť iba súčastou,nie nosnou častou.Lepšie sa to pochopí tak,že ja poviem A,nechám si to zaplatiť,ale inde sa zistí že to bolo B.Ja som zle odviedol svoju prácu alebo ten B to domrvil. Tieto teoretické úvahy sú pekné,ale aby platili by musel každý fungovať perfektne
peterson999
Príspevky: 527
Dátum registrácie: 03.01.2022 23:07
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf VII - problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa peterson999 »

Keby vsetko fungovalo perfektne tak zadavatel temy nema temu.
Zacal by som na zaciatku a to tam kde problemy vznikaju - u vyrobcu auta. Ten totiz umyselne skonstruuje auto tak, aby bolo viacmenej nemozne (financne) udrzat jeho funkcny stav dlhodobo a aby si majitel radsej kupil nove a este aj ten chudak kupec jazdenky ho po case zosrotoval a isiel do noveho alebo novsieho (ked uz sa popalil).
Dokonca opravu kazitok urobi tak, ze ani autorizak to nezvlada, je nutne priam intergalakticke vybavenie a skolenia aby si ani nahodou clovek nedal opravit u neautorizovaneho servisu. Kto porozmysla zisti ze je to tak ! Dalsia tema je cena dielov a prace...
Taka Toyota postavi spolahlive auto ktore odjazdi milion km tak je to mozne aj u VW ale VW je inej kultury - Europskej kde je cielom za ten cas predat 5 aut a nie iba jedno. Podvody VW su rovnako svetozname ako kvalita Toyoty (nemyslim iba auta ale aj servisu, sluzieb, zaruka, bezplatne opravy aj po zaruke atd.).
VW sa cez mrtvoly dostava k ziskom, obrat sa toci tym ze 5 rocne auto zacina byt nepouzitelne. Na to im skacu prevazne iba Europania ktori tie vergle kupuju, este ani tlsty vymlety amik si uz VW nekupi ked vidi tie podvody - on mozno nevidi do toho hlboko ale je zorientovany a pouci sa na vlastnej alebo kamaratovej chybe po kupe VW a chybu neopakuje. Preco asi v Afrike jazdia Toyoty a nie VW ? Ja predpokladam ze asi preto, ze sa Toyota nekazi a olej v motore a dokonca v automate vratane hybridnej eCVT vymeni hociaky polodement. Staci vysrubovat skrutku a vypustit, nasledne napustit. Ziadne rozoberanie vani, krytov, deklov, vymena filtra, preplachy, nastavovania, diagnostiky a ine idiotiny.... Tiez asi African - majitel 20-30 rocneho auta nema na celkovy repas automatu po najazde 200tkm ... A nenatankuje ani laboratorne dokonalu a cistu naftu aby sa palivovy system mal sancu dozit 200tkm na ktory to VW "nastavil".

K teme :
Cisto teoreticky je mozne prizvat znalca ktory je nestranny, ma potrebne vzdelanie, zodpoveda za svoje vyjadrenia, ma pravo rozoberat, skumat a sud to uzna bez problemov.
Len to nieco stoji a pri beznom spackani sa to cele neoplati hlavne z dovodu prietahov. V takom Svajciarsku by to bol velmi rychly proces. A to vedia vsetci, preto su tam v podvodoch opatrni... Ina kultura... A "zhodou okolnosti" tam aj politika funguje celkom inak ako u nas...
Sranda musí byť aj keď na chleba nebude ...
Keď sa rúbe les, lietajú triesky. Za čistý stôl a víno mi to stojí.
Plávam proti prúdu, piškám proti vetru...
Múdry sa pýta, hlupák vie všetko ...
peterson999
Príspevky: 527
Dátum registrácie: 03.01.2022 23:07
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf VII - problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa peterson999 »

Upozornujem ze mam trochu ine myslenie a postupy ako je tu zvykom. Moje postupy su zaroven efektivne a funguju, cize ak niekto napise ze TEORETIZUJEM alebo ze mam nejake SCIFI napady, tak prehlasujem ze vzdy vidim viac rieseni a to aj realne aj menej realne a dokazem prehodnotit co je realne a co uz nie - resp. co je uz casovo financne alebo inak narocne. Da sa VSETKO. U mna nic nie je nemozne. Bezne navody necitam, postupy nedodrziavam, vymyslam nove veci a to aj take ktore este nikto neurobil, neskusil. Moju prvu generalku motora som urobil bez zdvihaka, bez knihy, bez pomocnika, bez skoly, bez skusenosti s hobby naradim. A dokonca bez momentoveho kluca a tabuliek a bez pouzitia jedinej novej skrutky. Presnejsie aj bez tesneni okrem toho pod hlavou. Samozrejme to bol vlastny pokus, motor po zlozeni nastartoval a jazdil. Motor som z auta vybral tak, ze som najprv odmontoval hlavu a vsetko co sa dalo, kedze som nevladal dvihnut blok tak som v motorovom priestore vymontoval aj klukovy mechanizmus, zotrvacnik .... Jasne ze sa takto motory neopravuju ale ja som to musel zvladnut v tej dobe za cenu tesnenia pod hlavou a cenu vybrusu jednej ojnice....
Sranda musí byť aj keď na chleba nebude ...
Keď sa rúbe les, lietajú triesky. Za čistý stôl a víno mi to stojí.
Plávam proti prúdu, piškám proti vetru...
Múdry sa pýta, hlupák vie všetko ...
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Re: problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa seven549 »

koumi napísal: 22.01.2022 23:21 chlapci stále neviem ako môže auto umrieť na DPF 326km po výmene rozvodov ktoré malo dovtedy DPF v 100% stave... ale asi mi nechcete poradiť
ak startujes motor ma motor odpor alebo ide akoby naprazdno.

ak je upchaty vyfuk staci tocit niekedy napr 5sec a motor akoby spomaloval otacky az sa zastavi.to iste robi ked napr je nieco s egrkom.fuka hned spaliny do sania a motor nenaskoci a tiez sa zaplni naftou plynmi a tocenie motora sa zastavi.

ak sa motor toci naprazdno bez zataze tak rozvodd treba pozriet.ci nahodou neprdol remen.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf VII - problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Človek sa tu vždy niečo nové naučí.Jedna veta ktorá nezodpovedá realite a vyvracať to je na pol hodiny písania
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf VII - problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa Thomasl »

u toho motora EA 288 ,CRLB ,je najťažšie to čo u iných najjednoduchšie ,zhodenie plast. dekla
rozvodov.Vlastne to je aj príčina prečo sa tých trubiek dotýkať.Natrápil som sa stým tiež hodne pri výmene na mojom passate .Keď si dobre spomínam, riešil som to pred rokom hneď po kúpe auta ,vyberá sa z DPF len jedno čidlo ,dosť opatrne ,zbrkĺý mechanik ho dokáže v autorizáku rýchlo poškodiť ,keď ho kolega volá na kávu ,alebo cigaretku..Hadičky sa dajú pri demontáži aj poznačiť,potom nedojde k zámene.Takže keď to pojdeš reklamovať ,možeš pokojne tvrdiť ,že EGR ,príp vedenie k nemu súvis s výmenou rozvodou má..Prioritne by som
videl chybu u toho ,kto ten motor konštruoval,inžinieri by mali povinne prevádzať výmenu rozvodov na novom type motora..Potom by si rozmysleli urobiť takúto kravinu..
koumi
Príspevky: 359
Dátum registrácie: 23.09.2004 08:15
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf VII - problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa koumi »

zatiaľ ďakujem všetkým, potom dám vedieť ako to dopadlo... písal som im mail, už sa aj ozvali dnes
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf VII - problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nie je potrebné odpájať trubky dif.čidiel.Je to aj vrcholne nebezpečné,hadička na čidle drží ozaj pevne a často pritom odlomia ten plastový nátrubok a je zarobené.Treba si pozrieť ako sa to robí bez rizika.ide to aj ľahko aj rýchlo.ale zase ma najskôr niekto obviní že to urobil bez toho a teda netreba. Takže pokojne si to robte podľa svojho
Obrázok
koumi
Príspevky: 359
Dátum registrácie: 23.09.2004 08:15
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf VII - problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa koumi »

tak evidentne s tým niečo robili keďže mi pokazili auto... ráno urobím fotky a dám sem
koumi
Príspevky: 359
Dátum registrácie: 23.09.2004 08:15
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf VII - problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa koumi »

na jednej fotke je vidieť ako sa tavil ten držiak, neviem či tam je taký prístup ako sem dával foto mhlavaty z octavie, a dal som si aj tú námahu a rozbalil som ten snímač...

Obrázok

Obrázok

Obrázok

neviem či pôjdu tie obrázky tak dávam aj linky

https://postlmg.cc/Lq0YjzPc
https://postimg.cc/qhhtwzXz
https://postlmg.cc/qhPN54jQ
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf VII - problém s DPF po výmene rozvodov

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Presne toto som tak v duchu očakával.Oni chceli uvolniť hadičku z čidla a urvali nátrubok.A pro forma ho sekundovým priepili lenže to má krátku životnosť,spoj je netesný a začnú prúdiť spaliny a tavia čidlo ktoré je nad vyústením hadičky. Kedže toto už urobilo kvantum ľudí že to urvali,sa čidlo neodpája z hadičky ale z konektora a čidlo celý čas ostáva nedotknuté...viď foto.Len radiť ľudom že je rozumnejšie si prirobiť päť minút práce aby to potom bolo lahšie a nič nehrozilo,to dopadne ako tak ako nedávno téma z nápravnicou.Lebo YT dá návod ako niečo netreba.Aj tento autorizák asi školí na YT svoj mančaft

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 38 neregistrovaných