VW Golf VI gti - skusenosti

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

kalipaca
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 01.05.2013 22:05
Zdieľať na Facebook

VW Golf VI gti - skusenosti

Príspevok od používateľa kalipaca »

Zdravím má tu niekto reálnu skúsenosť s golfom 6 gti 147kw alebo 155kw.Rozhodujem sa pre kúpu, len radšej sa ešte predtým poradím. Čo som pozeral recenzie tak veľa portálov do plusu dalo motor, ako to vlastne je? Je tam stále problém s hrkotajúcou reťazou? Alebo iné plusy a mínusy? Uvažujem len nad manuálom. Popr. ktorá verzia je lepšia, a aká je životnosť motorov? Ďakujem.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

vydrzi tolko ako sa stym jazdilo.priemer zivotnosti tak 200000km a potom tie motory pytaju opravy repasy.a ber to tak ze nikto sa s tym nemaznal tych cez 200 ps bolo kazdy den vyuzitych.take auta sa kupuju len po prvom majitelovi pretoze ten si to kupi ako nove koli tomu ze je to gti.nedavno som sa s takym golfom no 7 ponahanal cez donovaly a ten sofer na tom siel.bol to konecne jazdec ktory sa neunavil po 5 zakroku.nedal mi cas nanic nespravil ani jednu chybu v zakrute a pri predbiehani.ani sekundove zavahanie.zakazdym co to slo drzal tomu pedal dole.
kalipaca
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 01.05.2013 22:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kalipaca »

Jasne, ze po prvom majitelovi. Nebudem kupovat nieco co meni majitela každý rok.Ale odpoved som stale nedostal.
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Existuje aj lepší kár. :4012:
hjundai
Príspevky: 2710
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

seven549 napísal:vydrzi tolko ako sa stym jazdilo.priemer zivotnosti tak 200000km a potom tie motory pytaju opravy repasy.a ber to tak ze nikto sa s tym nemaznal tych cez 200 ps bolo kazdy den vyuzitych.take auta sa kupuju len po prvom majitelovi pretoze ten si to kupi ako nove koli tomu ze je to gti.nedavno som sa s takym golfom no 7 ponahanal cez donovaly a ten sofer na tom siel.bol to konecne jazdec ktory sa neunavil po 5 zakroku.nedal mi cas nanic nespravil ani jednu chybu v zakrute a pri predbiehani.ani sekundove zavahanie.zakazdym co to slo drzal tomu pedal dole.
- pedál dole sa dá držať aj na citigo...
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Cez Donovaly sa dá dobre prehaňať lebo je tam široká cesta, ale je to tiež obĺubený usek pomahačov a chráničov.. lol
ja preferujem Čertovicu , južnu E 571 v useku Drienovec - Soroška , dalej RV-RS tam sa dá tomu vyťať...či prikuric ako hovoríme my vychodňare... :rouler: :4090:
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

pisete tu ako sa nahanate a zachvile budete tarat ako vam tie vergle zeru 4.1256 l na 100km :40bd:
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Písal sa rok 1990,a dostal sa mi do ruky Renault 5 turbo, už neviem aké. Auto malo niečo málo cez 900kg, motor v kabíne za sedackami. Došiel na tom sused Laco P z Mníchova, to bol iný kolotoč cez Topoľčianky do veľké Uherce. Potom doviezol porsche 928,ale to bola iná káva. Ten prcek to bolo to pravé, coolove. Vw vtedy este žilo sciroccom
uzregistrovane
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 10.03.2015 11:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa uzregistrovane »

Radšej nové Polo GTI. S manuálom sa bude predávať za 18.760€ + nejaká zľava, a je tam 2.0 TSI 200k, je to parádne auto. V DS majú predvádzačku, treba ísť vyskúšať! GTI a všeobecne autá čo kupujú ľudia pre zábavu by som nekupoval jazdené, iba ak od nejakého dobrého známeho, o ktorom viem, že sa staral o auto. BTW neviem ako GTI, ale Audiny s motormi 2.0 TSI neboli do roku 2012 najspoľahlivejšie...
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

laco1871 napísal:Cez Donovaly sa dá dobre prehaňať lebo je tam široká cesta, ale je to tiež obĺubený usek pomahačov a chráničov.. lol
certovica je nebezpecna v noci.tma,les,cierna cesta,co zakruta to prekvapenie neprehladne kopce velke riziko zveri a velmi zly asfalt 90 percent cesty + chytis nejakeho zbludileho turka,rumuna,miestneho opiteho na kamione co sa mota po celej sirke cesty jaj.a este ak prsi koniec.na donovaloch sa da auto pekne opriet na hranu smyku a dlho tahas zakrutu.dobry usek je len od bb po vrchol.no plati to len v urcitom case ked vsetko spi.no a riziko ze niekde bude prislusnik VB s tym sa pocita.
Sparing1
Príspevky: 249
Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11
Zdieľať na Facebook

Re: VW Golf VI gti - skusenosti

Príspevok od používateľa Sparing1 »

kalipaca napísal:Zdravím má tu niekto reálnu skúsenosť s golfom 6 gti 147kw alebo 155kw.Rozhodujem sa pre kúpu, len radšej sa ešte predtým poradím.
áno, vlastním od nova Seat Leon 2.0TSI 155kw, aktuálne najazdené 200tis.km (onedlho 8 rokov prevádzky), ale ja viem ako som sa o to auto staral doteraz, aký servis som mu doprial a ako na ňom jazdím a preto mi aj takto slúži.
kalipaca napísal: Je tam stále problém s hrkotajúcou reťazou?
záleží aký hydraulický napinák rozvodovej reťaze bude v tom motore osadený.. či tzv. typ "K" alebo niektorý z predošlých typov. Ak typ "K" tak so zlyhaním rozvodu problém hroziť nebude. Ďalej ktorá verzia rozvodovej reťaze tam je, posledná verzia je dosť odolná, predošlé verzie sa po čase vedeli natiahnuť viac než by bolo vhodné (ovšem záleží/záležalo to vždy aj od štýlu jazdy a iných nezanedbateľných faktorov..ako rýchlo sa reťaz vedela vyťahať, až pomaly spôsobiť že preskočila )
kalipaca napísal: Čo som pozeral recenzie tak veľa portálov do plusu dalo motor, ako to vlastne je? Je tam stále problém s hrkotajúcou reťazou? Alebo iné plusy a mínusy? Uvažujem len nad manuálom. Popr. ktorá verzia je lepšia, a aká je životnosť motorov? Ďakujem.
Tu by som napísal nasledovné:
Tieto agregáty nie sú vhodné na krátke jazdy a trasy, tzv. poskakovanie po meste s nezahriatym motor, častým studeným štartovaním a pod. z hľadiska koncepcie vstrekovania. Mne tento agregát slúži k maximálne spokojnosti 200tis. km (spotreba oleja žiadna, chod motora krásny, dynamika ako čerstvo zabehnutý, emisie ukážkové). Motor vždy pred využívaním výkonu dobre zahriať, snažiť sa tankovať palivá s nízkym obsahom balastných látok, živíc atď. Treba mu dopriať výmeny oleja každých 10-12tkm najneskôr z dôvodu udržania jeho vnútornej čistoty spaľovacieho priestoru (hlavne voľné nezatuhnuté piestne krúžky a drenážne otvory na stieraku). Tiež je dôležité meniť sviečky najneskôr pri 50-60tkm, hoci predpis píše 2x toľko.
A čo hlavne by som zdôraznil, nepodtáčať, nejazdiť v nízkych otáčkach a hlavne nesnažiť sa svižne akcelerovať z nízkych otáčok, napr. dupnúť do plynu pri trebárs 2000ot.min a zaradenom 4,5,6 pr. stupni.. pri niečom takomto sa tento motor zaje*áva karbónom a úsadami neuveriteľne rýchlym tempom. Skrátka nebyť klobúk a pokiaľ chcem svižne akcelerovať, tak vhodne podradiť aj napriek tomu že ten motor má síl dostatok aj v nižších otáčkach.
Rada na záver: ak jazdenku 2.0TSI, tak nekupovať tento motor vyrobený skôr než záver roka 2011, budú v nom s vysokou pravdepodobnosťou už širšie stieracie krúžky s väčšími drenážnymi otvormi, prípadne už skladaný stierák, ktorý bol najoptimálnejší.
No ja osobne, by som auto s týmto a ani s podobným motorom od hoc akého výrobcu z druhej ruky nekúpil (ak by to malo mať viac ako nejakých 10-15tis.km).. neverím nikomu, len sebe. Už len spôsob zábehu vie motor poznačiť do budúcna, či už pozitívne alebo negatívne.
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných