VW Golf VI , 77 kw - vstrek

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
mirgec
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 06 máj 2012
Príspevky: 59
Nabehané: 9 hod 25 min
Predmet: VW Golf VI , 77 kw - vstrek PríspevokZaslal: 12.05.2020 11:43   
G6 1.6 TDI 77kw CAYC
Dobrý deň už po 3-ti krát odišiel prvý vstrek od rozvodov prvý krát začal rúcať motor iba na voľnobehu dali sa na repas a za mesiac zase 1. Vstrek KO auto na 3 valce došlo domu. Asi zle zrepasovany no kúpil sa nový a dal sa hneď vedľa (výmena 1 z 2) a zase prvý KO vtedy boli hodnoty motora rovnaké teraz ak začne škubat z motorom má vstrekovacie čerpadlo pri nastartovanom motore kolíše 40bar tlaku čo ide do rampy ( 280-240bar ) ak vypnem nechám auto 5 minút startnem a je kľud normálny chod všetko až kým nepríde záťaž na auto a zase ho začne cukat
Ďalšia vec čo som si všimol predvstrek 3 a 4 valec má okolo 0° 2vstrek má 9° a prvý vstrek 29° čo je dosť nereálne ale urobí to až po záťaži mám pocit že to má na svedomí elektrika, RJ lebo všetko bolo precistene piliny sa vo filtru nenašli no kúsoček ale to sa nájde v každom CAY motore
Help dajte radu čo ešte môže byť len nechcem počuť tú najhoršiu správu 4000€ ktorú povedal mechanik a aj to že nemusí to vijst
Citovať
avelmak
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (136)
Založený: 25 december 2008
Príspevky: 2360
Nabehané: 1 mes 20 dní 0 hod
Bydlisko: Rimavska Sobota
PríspevokZaslal: 12.05.2020 12:30   
piliny v kazdom CAY su,ano,ale len v pokazenom.ja by som siu teraz vyskusal jednu vec.prehodil vstreky medzi sebou,kodoval a tak vyskusal ci je to naozaj so vstrekovacmi,nedaj boze s elektrikou.
Citovať
mirgec
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 06 máj 2012
Príspevky: 59
Nabehané: 9 hod 25 min
PríspevokZaslal: 12.05.2020 13:30   
Boli prehodene chod motora normálny az po pridaní a úvrati plynu začne cukat z autom ako keby neskoro alebo vôbec nechcel odpáliť/dávkovať vždy ten prvy od rozvodoch má vadu prvý vstrek vydržal 1000km druhý už repasovany 600km auto do nudzaku za jazdy nehodí ani za jazdy sa nesprava zle len to už počuť potom jak jeden vstrek ináč ako keby dávkoval jak má a potom z autom začne cukat ale to cukanie robí iba pri 820ot/min ak mu kus pridám správa sa normálne
Citovať
avelmak
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (136)
Založený: 25 december 2008
Príspevky: 2360
Nabehané: 1 mes 20 dní 0 hod
Bydlisko: Rimavska Sobota
PríspevokZaslal: 12.05.2020 13:32   
Ale ked dobre rozumiem,tak aj po prehodeni sa sprava prvy vstrek zle.Tak v palivovom systeme nemusi byt chyba,iba v elektronike.Vedenie alebo RJ.
Citovať
mirgec
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 06 máj 2012
Príspevky: 59
Nabehané: 9 hod 25 min
PríspevokZaslal: 12.05.2020 13:43   
To si myslím lebo není možné aby 3 vstreky sa vymenia na Tom jednom valci a vždy ta istá chýba spôsoboval ten istý problém tiež si myslím že niečo bude dávať zlý signál že práve ne ten jeden vstrek ide iné časovanie vstreku lebo piliny už mi mechanik ukazoval aké by museli byť aby vstreky poškodilo na KO a nie vždy jeden aj keď je to najbližší od čerpadlá ale tlak v rampe je všade taký isty
Citovať
mirgec
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 06 máj 2012
Príspevky: 59
Nabehané: 9 hod 25 min
PríspevokZaslal: 12.05.2020 13:49   
Ešte odkaz na ten tlak ako kolíše keď s autom cuka
https://youtu.be/yYP8zuFY_to
Citovať
mp3turbo
Legenda - Ford T (636)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 18743
Nabehané: 1 mes 10 dní 1 hod
PríspevokZaslal: 12.05.2020 15:39   
ked mu pridas nad 820 rpm tak uz to nerobi ?
Citovať
mirgec
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 06 máj 2012
Príspevky: 59
Nabehané: 9 hod 25 min
PríspevokZaslal: 12.05.2020 18:33   
Vtedy ide auto v pohode necuka po pridaní pekne ide hladko
Citovať
mp3turbo
Legenda - Ford T (636)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 18743
Nabehané: 1 mes 10 dní 1 hod
PríspevokZaslal: 12.05.2020 19:47   
slovom OSEMSTO otacok a dvadsat k tomu, hej ? Prosim ta kolko mas volnobeh ?

V jednej serii vozov boli vadne EGR ventily - menene v ramci zaruky, nepamatam si detaily. Skus podla tvojho VINu zistit, ci sa na tvoj voz vztahovala zvolavacia akcia a ci aj bola prevedena, budes musiet zavolat do autorizovaneho servisu nech pozru ich zaznamy.


A preco jazdis na 820 rpm ?
Citovať
mirgec
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 06 máj 2012
Príspevky: 59
Nabehané: 9 hod 25 min
PríspevokZaslal: 12.05.2020 20:46   
820prm máš pri neutrálne ak zošliapneš spojku otáčky sa zdvihnú na 920 tak tiez keď by si sa na voľnobehu spustil dole kopcom sa zdvihnú otáčky G6 to asi tak majú robené keďže kamarátov to robí isté
Citovať
herin
Povedomá tvár - Favorito (36)
Založený: 26 jún 2008
Príspevky: 839
Nabehané: 3 dní 6 hod 57 min
PríspevokZaslal: 13.05.2020 13:22   
Ano VW motory majú otáčky vyššie pokial sa auto pohybuje s vyhodenou rýchlosťou na volnobehu/trebárs dolu miernym kopcom atd/, ale pokial auto stojí/trebárs na červenej/ tak má mať cca 720-750..čiže už to niečo naznačuje, že niečo nefunguje ako má..
a 4000 za opravu?ved za to sa dá zohnať komplet celý motor..
Citovať
mp3turbo
Legenda - Ford T (636)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 18743
Nabehané: 1 mes 10 dní 1 hod
PríspevokZaslal: 13.05.2020 14:34   
cele auto, nieze motor.

Pozri, ja neviem na dialku povedat co je cirkus, ale motor nemas preco opravovat - ked ich hladko a v poriadku v normalnom zabere, tak nemoze byt pokazeny ani za 4000 ani za 2000. Zacal by som vymenou mechanika za takeho co problematike rozumie, prevedie kvantum merani - pretoze podla toho co je tu prezentovane nie je mozne vytusit zavadu ; keby si ale mal v ruke dva štósy papierov s cislami a meraniami tak by sa mohlo postupovat adresnejšie.
Citovať
herin
Povedomá tvár - Favorito (36)
Založený: 26 jún 2008
Príspevky: 839
Nabehané: 3 dní 6 hod 57 min
PríspevokZaslal: 14.05.2020 07:53   
mp3turbo on asi narazil na mechanika/mimochodom, ktorých je na Slovensku 95%/ že ked k nim príde človek s problémom,tak nehladaju príčinu, ale menia veci do nemoty systémom pokus omyl..žial aj ja som narazil na takých..a stálo ma to tisíce eur..a veru neboli to lacné veci..
Oni sa vždy potešia ked ku nim niekto takýto príde, lebo vedia, že to bude ich zdroj príjmu na dlhšie obdobie..prevezu sa v aute a povedia bude to toto..vymenia to zákazník zaplatí a závada zostane tak ako bola predtým..potom snád to bude toto..a tak dokolečka dokola..odborníkov je naozaj málo..
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum