VW Golf V 2,0 tdi BKD - trhanie motorom , zle teple starty
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25 Zdieľať na Facebook
VW Golf V 2,0 tdi BKD - trhanie motorom , zle teple starty
Zdravim.Mam problem s Golfom V 2,0 bkd rv.2004.
Auto zle za tepla startuje starterom musim motor tocit niekedy aj 3-4sekundy co u PD nieje Standardne.Po zahriati na prevadzkovu teplotu na volnobeh motorom strasne trha aj je pocut ako keby nepravidelny chod/spalovanie a niekedy zacne trhat autom aj pocas jazdy pri akceleracii.Vstreky uz su podla diagnostiky Ok(1ks vymeneny).Diagnostika bez zavad. Spojka+Dvojhmota je nova.Starter novy. Vykon je Ok nedymi nezerie olej. Co by to este mohlo byt? Kabelaž ku vstrekom? Poradte skusenejsi Dakujem
Auto zle za tepla startuje starterom musim motor tocit niekedy aj 3-4sekundy co u PD nieje Standardne.Po zahriati na prevadzkovu teplotu na volnobeh motorom strasne trha aj je pocut ako keby nepravidelny chod/spalovanie a niekedy zacne trhat autom aj pocas jazdy pri akceleracii.Vstreky uz su podla diagnostiky Ok(1ks vymeneny).Diagnostika bez zavad. Spojka+Dvojhmota je nova.Starter novy. Vykon je Ok nedymi nezerie olej. Co by to este mohlo byt? Kabelaž ku vstrekom? Poradte skusenejsi Dakujem
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Píšeš že vstreky sú podľa diagnostiky OK..tak čo platí ? Chyba kabeláže sa v diagnostike nachádza.PD je natoľko jednoduché že kopec vecí diagnostika jednoducho nemá pod kontrolou,takže aj kolabujúci motor bude bez chybového hlásenia.Predpokladám že tušíš že jediná vec čo to môže byť je aj tak iba v dodávke paliva.Ale tá sa týka aj nízkeho tlaku,preto je legitímna otázka,ten je v poriadku ?
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 476
- Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
počas štartu 100 kPa
volnobeh 300 kPa
vysoké otáčky 750 kPa min
Tandem má prípojný otvor pre merák,je rozumné použiť merák s tlmením aby nelietala ručička podľa pulzov
Týmto odmeraním mala práca začať,nie končiť.Kašlem ja zvysoka na to čo je v nádrži aj filtri ak je problém,dôležité je či tu mám palivo a s akým tlakom.Čo robilo po ceste ma nezaujíma,nech vojde ku vstrekom pod tlakom ako má,a je to ok.Ak niečo po tento bod v poriadku nie je,tu to aj tak vidím hneď,tak načo zatĺkať čas nezmyslami.
volnobeh 300 kPa
vysoké otáčky 750 kPa min
Tandem má prípojný otvor pre merák,je rozumné použiť merák s tlmením aby nelietala ručička podľa pulzov
Týmto odmeraním mala práca začať,nie končiť.Kašlem ja zvysoka na to čo je v nádrži aj filtri ak je problém,dôležité je či tu mám palivo a s akým tlakom.Čo robilo po ceste ma nezaujíma,nech vojde ku vstrekom pod tlakom ako má,a je to ok.Ak niečo po tento bod v poriadku nie je,tu to aj tak vidím hneď,tak načo zatĺkať čas nezmyslami.
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie je chyba pozerať za studena,ale smerodatné je za tepla.Za studena preto,že neraz sa stane že motor tarokuje,kokce za studena zo zlou hodnotou a zohriatím sa zlepší až sa niekedy dokonca stratí problém.Samotná hodnota +0,7 je podľa manuálov ešte v norme,v skutočnosti už vie byť problémová,veľa záleží na hodnotách po sebe idúcich valcov.Za studena to vypovedá najviac na tom či sa nepretláča pri vstrekoch palivo medzi okruhmi.
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 88
- Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
no pekne...
>> No to viem ze chybu kabelaze by mala diag. ukazat ale zatial to nezapisalo.
nie je pravda, ja osobne som mal dochnapanu kabelaz na vstreky (1.9tdi 85kW PD) a ziadna chyba samozrejme nebola. Vozom nepravidelne trhalo, aj studene aj teple, ale malinko, vobec nie tak ze motor vyskoci von.
Korekcie vstrekovacov 0,7 za tepla ukazuju na VELKY problem, zodpovedaju totiz beznemu najazdu okolo 800.000km.
Takato korekcia ukazuje na hodne slusny prieser, napriek tomu ze je "v ramci normy". PS : nikto vlastne nikdy BetonFest nepovedal aka ta norma vlastne je, a to ze si my uzivatelia myslime ze norma je do 2,8 pretoze to je stupnica vo VAGu, tak to nemusi znamenat ani makovy prd.
Veselo by som zacal tou kabelazou - nemusis ju menit, iba vychniap von, presmirgluj kontakty, pritlac ich k sebe aby mali dobry MECHANICKY grip. Maju za sebou desat rokov tvrdej sluzby, -20 na plus 110 teploty, to nie je sranda. A prejavuju sa prave ako pises, za studena lepsie, za tepla horsie (ked sa viac rozskeria). Nedas za to jedinu korunu a za hodinu budes vediet ci si vyriesil alebo nevyriesil problem nadobro. Ja bez vymeny kabelaze uz beham asi piaty rok a drzi, rovnake skusenosti ma zopar ludi okolo mna.
>> No to viem ze chybu kabelaze by mala diag. ukazat ale zatial to nezapisalo.
nie je pravda, ja osobne som mal dochnapanu kabelaz na vstreky (1.9tdi 85kW PD) a ziadna chyba samozrejme nebola. Vozom nepravidelne trhalo, aj studene aj teple, ale malinko, vobec nie tak ze motor vyskoci von.
Korekcie vstrekovacov 0,7 za tepla ukazuju na VELKY problem, zodpovedaju totiz beznemu najazdu okolo 800.000km.
Takato korekcia ukazuje na hodne slusny prieser, napriek tomu ze je "v ramci normy". PS : nikto vlastne nikdy BetonFest nepovedal aka ta norma vlastne je, a to ze si my uzivatelia myslime ze norma je do 2,8 pretoze to je stupnica vo VAGu, tak to nemusi znamenat ani makovy prd.
Veselo by som zacal tou kabelazou - nemusis ju menit, iba vychniap von, presmirgluj kontakty, pritlac ich k sebe aby mali dobry MECHANICKY grip. Maju za sebou desat rokov tvrdej sluzby, -20 na plus 110 teploty, to nie je sranda. A prejavuju sa prave ako pises, za studena lepsie, za tepla horsie (ked sa viac rozskeria). Nedas za to jedinu korunu a za hodinu budes vediet ci si vyriesil alebo nevyriesil problem nadobro. Ja bez vymeny kabelaze uz beham asi piaty rok a drzi, rovnake skusenosti ma zopar ludi okolo mna.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Chybu kabeláže sa dá počas tarokovania motora odchytiť z istotou na osemnástom kanáli pretože v tom momente sa zmení status príslušného vstreku mimo 0 a dla nového bin kódu je jasné čo sa deje.
Platí ale presne čo píšeš,zovrieť kontakty ...zadarmo.
Hodnota korekcií dobre staraných motorov pri 200-250 tis má ešte vždy na začiatku číslice 0,0 a až potom niečo,ale to je zbytočné písať keď väčšina nie je auto prvého majiteľa ale xyz sa ich prestriedalo a každý čosi stočil.A hlavne...0,001 % ich má od novoty po dnes jedného mechanika.Pri zlom začiatku nemôže byť dobré pokračovanie,už sa dá iba naprávať napraviteľné.
Platí ale presne čo píšeš,zovrieť kontakty ...zadarmo.
Hodnota korekcií dobre staraných motorov pri 200-250 tis má ešte vždy na začiatku číslice 0,0 a až potom niečo,ale to je zbytočné písať keď väčšina nie je auto prvého majiteľa ale xyz sa ich prestriedalo a každý čosi stočil.A hlavne...0,001 % ich má od novoty po dnes jedného mechanika.Pri zlom začiatku nemôže byť dobré pokračovanie,už sa dá iba naprávať napraviteľné.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 43 neregistrovaných