VW Golf V 2,0 tdi BKD - trhanie motorom , zle teple starty

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

kami1fs
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25
Zdieľať na Facebook

VW Golf V 2,0 tdi BKD - trhanie motorom , zle teple starty

Príspevok od používateľa kami1fs »

Zdravim.Mam problem s Golfom V 2,0 bkd rv.2004.
Auto zle za tepla startuje starterom musim motor tocit niekedy aj 3-4sekundy co u PD nieje Standardne.Po zahriati na prevadzkovu teplotu na volnobeh motorom strasne trha aj je pocut ako keby nepravidelny chod/spalovanie a niekedy zacne trhat autom aj pocas jazdy pri akceleracii.Vstreky uz su podla diagnostiky Ok(1ks vymeneny).Diagnostika bez zavad. Spojka+Dvojhmota je nova.Starter novy. Vykon je Ok nedymi nezerie olej. Co by to este mohlo byt? Kabelaž ku vstrekom? Poradte skusenejsi Dakujem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Píšeš že vstreky sú podľa diagnostiky OK..tak čo platí ? Chyba kabeláže sa v diagnostike nachádza.PD je natoľko jednoduché že kopec vecí diagnostika jednoducho nemá pod kontrolou,takže aj kolabujúci motor bude bez chybového hlásenia.Predpokladám že tušíš že jediná vec čo to môže byť je aj tak iba v dodávke paliva.Ale tá sa týka aj nízkeho tlaku,preto je legitímna otázka,ten je v poriadku ?
kami1fs
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kami1fs »

No to viem ze chybu kabelaze by mala diag. ukazat ale zatial to nezapisalo. Aky tlak myslis? tlak paliva privadzany ku vstrekom?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To nezapisuje,to ukazuje neustále.
Ano myslel som vstup ku vstrekom,tandemovĂ˝ tlak
EASY206
Príspevky: 476
Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa EASY206 »

Palivovy filter kedy bol naposledy meneny?Tak isto pozor na vahu vzduchu,vela pripadov trhania s motorom bolo zapricenene odchadzajucou vahou vzduchu,cize ked sa bude riesit diagnostika treba si odsledovat jednotlive hodnoty vahy vzduchu
kami1fs
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kami1fs »

Olej vsetky filtre 1 vstrek spojka starter vymenene pred 3000km. To tandemove cerpadlo je lepsie nanovo pretesnit alebo kupit celkom ine z nejakeho vrakača?
kami1fs
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kami1fs »

A este otazka aky velky tlak nafty ma ist od tandemu na vstreky? A kde to zmeram?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

počas štartu 100 kPa
volnobeh 300 kPa
vysoké otáčky 750 kPa min
Tandem má prípojný otvor pre merák,je rozumné použiť merák s tlmením aby nelietala ručička podľa pulzov
Týmto odmeraním mala práca začať,nie končiť.Kašlem ja zvysoka na to čo je v nádrži aj filtri ak je problém,dôležité je či tu mám palivo a s akým tlakom.Čo robilo po ceste ma nezaujíma,nech vojde ku vstrekom pod tlakom ako má,a je to ok.Ak niečo po tento bod v poriadku nie je,tu to aj tak vidím hneď,tak načo zatĺkať čas nezmyslami.
kami1fs
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kami1fs »

A este jedna drobnost. Vyrovnavacie davky na vstrekoch pri studenom motore mali lepsie hodnoty ako ked sa motor ohreje. Je to normalne? studene to malo do 0.3+- ohriaty do 0.7+-
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nie je chyba pozerať za studena,ale smerodatné je za tepla.Za studena preto,že neraz sa stane že motor tarokuje,kokce za studena zo zlou hodnotou a zohriatím sa zlepší až sa niekedy dokonca stratí problém.Samotná hodnota +0,7 je podľa manuálov ešte v norme,v skutočnosti už vie byť problémová,veľa záleží na hodnotách po sebe idúcich valcov.Za studena to vypovedá najviac na tom či sa nepretláča pri vstrekoch palivo medzi okruhmi.
kami1fs
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kami1fs »

No skusim odmerat to tandemove ak sa mi podari merak zohnat. Pozrem este vstreky aj pocas toho kolapsu po zahriati motora som zvedavy co to bude vtedy ukazovat ked s nim najviac trha.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Keď ním trhá pri akcelerácii si už nič nepozrieš,korekčné dávky už v tých ot zamrznú
kami1fs
Príspevky: 88
Dátum registrácie: 10.01.2008 17:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kami1fs »

Chcem ho pozriet na volnobehu ked s nim najviac sklbe vtedy motor jazdi kolko ho silentbloky pustia keby moze asi vyskoci von
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

no pekne...


>> No to viem ze chybu kabelaze by mala diag. ukazat ale zatial to nezapisalo.

nie je pravda, ja osobne som mal dochnapanu kabelaz na vstreky (1.9tdi 85kW PD) a ziadna chyba samozrejme nebola. Vozom nepravidelne trhalo, aj studene aj teple, ale malinko, vobec nie tak ze motor vyskoci von.


Korekcie vstrekovacov 0,7 za tepla ukazuju na VELKY problem, zodpovedaju totiz beznemu najazdu okolo 800.000km.

Takato korekcia ukazuje na hodne slusny prieser, napriek tomu ze je "v ramci normy". PS : nikto vlastne nikdy BetonFest nepovedal aka ta norma vlastne je, a to ze si my uzivatelia myslime ze norma je do 2,8 pretoze to je stupnica vo VAGu, tak to nemusi znamenat ani makovy prd.

Veselo by som zacal tou kabelazou - nemusis ju menit, iba vychniap von, presmirgluj kontakty, pritlac ich k sebe aby mali dobry MECHANICKY grip. Maju za sebou desat rokov tvrdej sluzby, -20 na plus 110 teploty, to nie je sranda. A prejavuju sa prave ako pises, za studena lepsie, za tepla horsie (ked sa viac rozskeria). Nedas za to jedinu korunu a za hodinu budes vediet ci si vyriesil alebo nevyriesil problem nadobro. Ja bez vymeny kabelaze uz beham asi piaty rok a drzi, rovnake skusenosti ma zopar ludi okolo mna.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Chybu kabeláže sa dá počas tarokovania motora odchytiť z istotou na osemnástom kanáli pretože v tom momente sa zmení status príslušného vstreku mimo 0 a dla nového bin kódu je jasné čo sa deje.
Platí ale presne čo píšeš,zovrieť kontakty ...zadarmo.
Hodnota korekcií dobre staraných motorov pri 200-250 tis má ešte vždy na začiatku číslice 0,0 a až potom niečo,ale to je zbytočné písať keď väčšina nie je auto prvého majiteľa ale xyz sa ich prestriedalo a každý čosi stočil.A hlavne...0,001 % ich má od novoty po dnes jedného mechanika.Pri zlom začiatku nemôže byť dobré pokračovanie,už sa dá iba naprávať napraviteľné.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 43 neregistrovaných