1 042 440
inzerátov
Pridať inzerát

VW Golf V , LPG - cukanie a vyššia spotreba

   Obsah fóra Auto-moto fórum LPG, CNG - Hybrid
Odpovedať Nová téma
123>
Autor Správa
ngtvk
Založený: 25 február 2018
Príspevky: 1
Nabehané: 10 min
Predmet: VW Golf V , LPG - cukanie a vyššia spotreba PríspevokZaslal: 25.02.2018 11:41   
VW GoLF 5 - 5/2006, 1.6 benzín + plyn, SPLYNOVAČ - LANDI RENZO - namontované cca 10 r.

Čaute mám taký problém. Auto ide na benzin krásne hladko úplne v pohode. Akonáhle prepne plyn, tak agregát cca 2-3 minút pri pridaní plynu "cuká, zasekáva". Dva krát sa mi už stalo, že mi skapal na voľnobehu.

Check engine svieti, ale to kvôli plynu stále, ale niekedy mi začne blikať a vyhadzuje mi chybu - 3,4 valec vynecháva.

Myslel som si, že chyba je v teplote motora. Vymenil som termostat.

Po vymene termostatu mi ukazuje priemernu spotrebu aj pod 6 litrov. ( áno viem, plyn žerie 10-20% viac, ale mne to žere 10 litrov plynu.

Myslíte, že chyba môže byť v lambde sonde alebo vo vstrekovačoch, pripadne je to iná chyba? Dik.
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (586)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 5500
Nabehané: 3 mes 6 dní 17 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 25.02.2018 11:45   
Chek engine nemá svietiť stále , kvoli žiadnemu plynu. Ludia prečo veríte takýmto kravinám. Posielaš si motor na šrotovisko , hovorím to z vlastnej skúsenosti. Cez net ti ho nikto neopraví , bleskovo do dielne
Chyba je v nastavení plynu.
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (524)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 9878
Nabehané: 3 mes 18 dní 3 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 25.02.2018 11:46   
chyba je v tvojom pristupe , zanedbane auto pokial toci kolami je dobre ne ?

ne nema svietit check motora na ziadnom palive, proste nikdy na ziadnom aute to neni, nebolo a nebude NORMALNE A PRIJATELNE , nema vynechavat valce, zakladom je ist do plynoservisu /takeho co vie/
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
mjz
Známa tvár - Feldo (65)
Založený: 06 september 2007
Príspevky: 2073
Nabehané: 4 dní 6 hod 21 min
PríspevokZaslal: 25.02.2018 12:07   
neviem preco sa plasis - ved si pozri zakladne veci - sviecky,potom sa posun dalej,ale preco si menil termostat?kontrolka motora na benzin-plyn v kuse na niektorých svietia,to je casty jav,ale nie na vsetkych musia.
_________________
nechcem prist o pokoj,peniaze,rozum - preto sa z daleka vyhnem ,, lizing GRENKE ,,
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (586)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 5500
Nabehané: 3 mes 6 dní 17 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 25.02.2018 12:22   
MJZ - do prrrdele na žiadnom aute NESMIEsvietiť kontrolka motora. To je prvá a hlavná zásada pri kúpe a prevádzke auta na plyn.
Sviečky možno odstránia trhanie ale kontrolka a spotreba je záležitosť nastavenia plynu a práce RJ plynu.
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Citovať
mjz
Známa tvár - Feldo (65)
Založený: 06 september 2007
Príspevky: 2073
Nabehané: 4 dní 6 hod 21 min
PríspevokZaslal: 25.02.2018 12:53   
ja sa nehadam,nesmie svietit ked ma vsetko funkcne,ale hovorim,ze bezne svieti a auto ide uplne krasne a v pohode,len svieti kontrolka motora z roznych el.dovodov,dovodu plyn systemu a nie na kazdom aute to odstranis tak,ako si myslis ty.
_________________
nechcem prist o pokoj,peniaze,rozum - preto sa z daleka vyhnem ,, lizing GRENKE ,,
Citovať
wilz
Vážený člen - Gallardo (247)
Založený: 04 január 2008
Príspevky: 2722
Nabehané: 15 dní 1 hod 9 min
PríspevokZaslal: 25.02.2018 13:21   
oco13 napísal:
MJZ - do prrrdele na žiadnom aute NESMIE svietiť kontrolka motora.

Musím súhlasiť s mjz.
Samozrejme že by nemala svietiť, ale zase si treba uvedomiť, že tá kontrolka svieti vždy vtedy keď niečo nie je celkom v súlade s nastaveným menežmentom motora. Problém je v tom, že tá kontrolka svieti rovnako, či sa jedná o veľký problém, alebo o drobnosť, ktorá v zásade neovplyvňuje závažným spôsobom chod motora.
Mne napríklad tiež svieti stále tá kontrolka, pretože podľa diagnostiky viem, že dva zo štyroch vstrekovačov plynu občas vynechajú. Riadiaca jednotka to samozrejme zaregistruje ale inak to pri jazde nie je postihnuteľné, auto ide normálne.
Viem že to nie je ideálny stav, ale keďže jeden vstrekovač stojí 175 euro, nechám to zatiaľ na indy, žiť sa dá aj s jednou svietiacou kontrolkou, riešiť to budem vtedy keď si to zaslúži, čiže keď to bude vadiť pokojnému chodu motora.

Samozrejme to ale nie je to isté ako má zadávateľ témy, on má podľa popisu zaručene závažnejší problém, len nerozumiem že keď vie že mu 3 a 4 valec vynecháva takým spôsobom že mu to výrazne zvyšuje spotrebu a zhoršuje chod motora, prečo to nerieši, buď je teda chyba v zapaľovaní tých valcov alebo vo vstrekovačoch plynu. Môže poľahky odpáliť katalyzátor aj lambda sondy plynom ktorý bude horieť vo výfuku.


Naposledy upravil wilz dňa 25.02.2018 13:22, celkom upravené 1 krát.
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (586)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 5500
Nabehané: 3 mes 6 dní 17 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 25.02.2018 13:21   
Pokial nedokáže dielňa pri montáži nastaviť plyn tak aby nesvietila kontrolka motora (lambdy) tak je niečo zle. Vymeniť dielňu , nedávať do toho auta plyn. Jednoduchá matematika - svieti kontrolka motora - motor umrie je jedno či po tisíc alebo 30tisíc km, ale je odsúdený na smrť.
Plynári šak je vás tu jak hadov tak už raz niečo k tomu povedzte.
Presne ako tvrdí Milan - nehádžte sviniam perly. Slováci sú najmúdrejší a je škoda im niečo vysvetlovať.
Witz - len aby ti tvoj "drobný" problém nespravil dieru do piestu.
Tiež som žil v takomto omyle - a samozrejme som si to aj zaplatil.
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Citovať
wilz
Vážený člen - Gallardo (247)
Založený: 04 január 2008
Príspevky: 2722
Nabehané: 15 dní 1 hod 9 min
PríspevokZaslal: 25.02.2018 13:33   
Ale veď hádam sa rozumieme.
Ide o mieru toho čo nie je v poriadku.
Kontrolka svieti rovnako keď vstrekovač vynechá raz za minútu, aj keď vynechá každý druhý pulz.
No a samozrejme lambda sonda nie je ani zďaleka jediný dôvod na rozsvietenie tej kontrolky
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (185)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 3146
Nabehané: 19 dní 13 hod 29 min
PríspevokZaslal: 25.02.2018 13:50   
Je taký problém najsť niekoho z čítačkou kodov a checknuť AKÝ je to truble code ? aké číslo ??

A potom si to zistiť trebars na internete ČO tento kód znamená ???

Chybový kod a kontrolka MIL vobec nemusí suvisieť zo zariadením LPG v motore...
Citovať
pacok
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 21 júl 2009
Príspevky: 160
Nabehané: 15 hod 32 min
PríspevokZaslal: 25.02.2018 13:59   
OCO13......Blbost co kecate.Nato je tam ta kontrolka aby upozornovala ci vsetky nacitane udaje splnuju emisne normy.Teda pre STK je to prvorade,preto napichuju na diagnostiku auta.Ale v jeho pripade je nieco nanic akolo plynu kedze na benzin ide dobre.RJ podla viac faktorov zhasina kontrolku a to znamena niekedy aj ked odstanite zavadu ona si posvieti este chvilku. A to je jeho pripad.Vkuse svieti.
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (524)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 9878
Nabehané: 3 mes 18 dní 3 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 25.02.2018 14:11   
jak hovori oco...keby sa mi chcelo najdem jeho vyjadrenia ze sak svieti a kolko ich kde svieti a nic , dneska je vyskoleny , budme radi za lambdy a check enginy , nemusi uzivatel nic ine len jednu kontrolku sledovat a ma zaruku ze motor bezi v uzkom okne kde nic dramaticke a prekvapive nehrozi/pokial pravda nehadzal bobek predtym niekto/, kto neriesi kontrolky, nechpaci vela stastia v ruskej rulete...
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (185)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 3146
Nabehané: 19 dní 13 hod 29 min
PríspevokZaslal: 25.02.2018 15:17   
To pacok : Kontrolka MIL načitava aj také závady,čo nemajú nič spoločné z nijakými emisnými normami ......
Citovať
laco1871
Vážený člen - Gallardo (185)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 3146
Nabehané: 19 dní 13 hod 29 min
PríspevokZaslal: 25.02.2018 15:48   
to NGTVK :

ak zacukava pri prepnutí na plyn, tak je tam problém taký, že nedostáva plyn do valcov,

pričina može byť zasratá dýza v splyňovači , tam plyn prudi cez dýzu dierkou asi 1 mlilimeter,

Plyn na Slovensku sa distribuuje s prímesami,ktoré zasierajú system v aute a robia taketo problemy

vybrať splyňovač, rozobrať a vyčistiť a uvidíš trochu sajrajtu, čo bude vnutri, je to podobne vazelíne

alebo zahriať motor a pojazdiť vyššími otáčkami idealne po dialnici a system sa prečistí sám....

A tankovať podĺa svojho uvaženia.. najradšej v zahraničí..
Na SVK už nikto nič negarantuje...

A isť zoštelovať system do servisu, kde ROZUMEJU tomu , čo ROBIA....

10 l priemerna spotreba na 1.6 motor je velmi veľa , 1.6 sa musí zmestiť do 8 max.8,5 plynu na 100 km, aj pri jazde po dialnici.
Citovať
ondrik363
Nová tvár - Trabanto (4)
Založený: 31 marec 2012
Príspevky: 68
Nabehané: 13 hod 27 min
Bydlisko: NMnV
PríspevokZaslal: 25.02.2018 16:20   
Zahrej motor, aby isiel na plyn na volnobehu, odpoj podtlakovu hadicu z reduktoru LPG, a ak z nej ucitis plyn, tak mas stare a popraskane membrany v reduktore a prepusta plyn do sania, preto zvysena spotreba a problemy s chodom motora. Mozno mas iny problem, ale to co som popisal je najrychlejsia a najlacnejsia diagnostika ohladom reduktora LPG.
_________________
Fiat STILO 2003, 1.6 16V, LPG. Chrysler PtCRUISER 2.0i, LPG. Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG.
Citovať
Odpovedať Nová téma
123>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum LPG, CNG - Hybrid