VW Golf V - cukanie EGR

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

VW Golf V - cukanie EGR

Príspevok od používateľa Thomasl »

zdravím, mám Golf 5, 1,4 16V ,55kw,kód motora BCA,r.v.2005,naj 260Tkm,potrebujem poradiť ,
počas jazdy po zahriatí motora mi začne cukať autom ,keď je v činnosti EGR,mal som počas jazdy napojenú diagnostiku a v kanály 74,
blok 3 je hodnota 0,8V keď je zatvorený a keď sa otvorí zmení sa hodnota na 2,8V vtom momente začne cukať autom,EGR je čisto nový Pierburg,je správne prisposobený -základné hodnoty 0,8V, 4,2V Adp-OK
menil som ho kvoli tomu,že ten povodný mal už základnú hodnotu vyššiu miesto 0,8V mal 1,4V.-skúsenosť z nemeckého fóra ,jemu výmena pomohla mne nie.Všimol som si ,že počas jazdy sa mi v kanály 75 nemenia hodnoty podtlakov všetky sú na 0 mbar.Po odpojení EGR auto ide normálne.Skúšal som aj odpojiť G42 vtedy sa
počas jazdy kvoli núdzaku nespúšťa EGR a auto tiež necuká.škrtiaca
klapka je vyčistená ,trubka medzi EGR a klapkou tiež.G42 bola znečistená tak som ju opatrne vystriekal sprejom podľa návodu.Potrebujem poradiť čo može sposobovať ,že pri aktivácii EGR
sa zmenia nejaké parametre a trhá motorom ..ďakujem za odpoveď
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

takže ďakujem všetkým za odpovede a odpoviem si sám ,možno to niekomu pomože,po dlhom hľadaní som prišiel na príčinu,
problém s cukaním rozšŕeného motor 1,4 16 V umiestnených v koncerne VW je sposobený zlým odvodom spalín z výfuku.Auto má v podstate 2 katalyzátory -predkatalyzátor a hlavný katalyzátor za ktorým je umiestnená druhá lamda.Ako som spomínal radu som našiel na nemeckom fóre ,aj to po dlhom hľadaní.Táto vec sa má takto .Ak je upchatý katalyzátor vznikne v potrubí tlak ,ktorý má za príčinu vyššiu dávku spalín ,ktoré sa vracajú v určitých jazdných režimoch do nasávania,v mojom prípade bol totálne upchatý druhý kat,auto napriek tomu štartovalo ,jazdilo iba pri primiešavaní spalín cez EGR bol problém,čiže pri šklbaní auta počas rovnomernej jazdy vždy kontrolovať výfuk -katalyzátory.....pekný deň....PS ďakujem Wolfgangovi z nemeckého fóra...
golfo
Príspevky: 146
Dátum registrácie: 11.10.2015 15:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa golfo »

určite to niekomu pomôže . To ze to je pripchate si zistil fyzicky alebo meranim?
Fiat Marea weekend 2,4 jtd,VW Passat Variant B7 2.0tdi
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných