VW Golf V - chyba 18702
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
VW Golf V - chyba 18702
Zdravím,
prosím o radu so synovým autom Golf 5 1,4 55kw ,BCA,r.v.2005, naj.284 Tkm, v chybových hláseniach sa zobrazuje chyba 18702-Oxygen/Lambda/ Sensor Signal B1S2 P2270-001-too Lean,
Pred 2 rokmi auto riadne prešlo EK pri 260Tkm,pred kontrolou sa menil predkatalyzátor BOSAL
a prvá lambda sonda B1S1 -BOSCH,potom začalo po cca 5Tkm trhanie motora v záťaži a zistilo sa ,že je rozpadnutý hlavný kat a upchával výfuk.Než sa to zistilo vymenil sa EGR PIERBURG a
váha vzduchu BOSCH pretože boli ešte povodne..Hlavný Kat sa vyhodil a auto jazdilo bez problemov cca pol roka aj bez katu s readlines 0000 0000, potom sa to zmenilo na 0000 0001
pripisoval som to tomu že asi odišla lambda za kat. B1S2 a nechal som to tak,pretože sa bliži nová EK kúpil som nový hlavný kat. BOSAL a aj lamdu za kat.BOSCH.Teraz vyhadzuje chybu 18702,tipoval som to na vadnú kabeláž,tak som ju vymenil až ku RJ motora.Nič sa nezmenilo ,lamda B1S2 má hodnotu pri naštartovaní 0,475 V ,po zahriatí na 80 C,začne krásne pracovať od 0,2-0,8V v meraných hodnotách napíše B1S2 OK,ale akonáhle sa motor zohreje na 85 C,hodnota napätia na Lamde klesne na 0,0V už nepracuje a v meraných hodnotách napíše B1S2 not OK, a v chyb.hláseniach sa zobrazí kód chyby 18702.Kostra lamdy sivý vodič B1S2 je v schéme zapojené paralelne s G83 ,čidlo teploty chladiča,Všimol som si ,že sa mi ventilátory chladenia spúšťajú aj pri studenom motore,može to mať súvis s mojím problémom?Alebo potom RJ motora...prosím o radu,skúsenosť...
prosím o radu so synovým autom Golf 5 1,4 55kw ,BCA,r.v.2005, naj.284 Tkm, v chybových hláseniach sa zobrazuje chyba 18702-Oxygen/Lambda/ Sensor Signal B1S2 P2270-001-too Lean,
Pred 2 rokmi auto riadne prešlo EK pri 260Tkm,pred kontrolou sa menil predkatalyzátor BOSAL
a prvá lambda sonda B1S1 -BOSCH,potom začalo po cca 5Tkm trhanie motora v záťaži a zistilo sa ,že je rozpadnutý hlavný kat a upchával výfuk.Než sa to zistilo vymenil sa EGR PIERBURG a
váha vzduchu BOSCH pretože boli ešte povodne..Hlavný Kat sa vyhodil a auto jazdilo bez problemov cca pol roka aj bez katu s readlines 0000 0000, potom sa to zmenilo na 0000 0001
pripisoval som to tomu že asi odišla lambda za kat. B1S2 a nechal som to tak,pretože sa bliži nová EK kúpil som nový hlavný kat. BOSAL a aj lamdu za kat.BOSCH.Teraz vyhadzuje chybu 18702,tipoval som to na vadnú kabeláž,tak som ju vymenil až ku RJ motora.Nič sa nezmenilo ,lamda B1S2 má hodnotu pri naštartovaní 0,475 V ,po zahriatí na 80 C,začne krásne pracovať od 0,2-0,8V v meraných hodnotách napíše B1S2 OK,ale akonáhle sa motor zohreje na 85 C,hodnota napätia na Lamde klesne na 0,0V už nepracuje a v meraných hodnotách napíše B1S2 not OK, a v chyb.hláseniach sa zobrazí kód chyby 18702.Kostra lamdy sivý vodič B1S2 je v schéme zapojené paralelne s G83 ,čidlo teploty chladiča,Všimol som si ,že sa mi ventilátory chladenia spúšťajú aj pri studenom motore,može to mať súvis s mojím problémom?Alebo potom RJ motora...prosím o radu,skúsenosť...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Golf 5,chyba 18702
Tu niečo nesedí.Oba vodiče sondy idú len a len do RJ ,Iba výhrev sondy (12V) je spojený z nejakým ďalším sakramentom,druhý pol kostí RJ.To sú dva biele vodiče.Sonda teda jej činná časť ani jeden vodič nesmie byť spojený z ničím,idú priamo do RJ
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
Re: Golf 5,chyba 18702
výhrev sondy +12V , B1S1/G39 je paralelne spojený s výhrevom sondy B1S2 /G130/ a to sa celé napája cez poistku v motorovom priestore SB12/15A/.Kostrenie výhrevov sond zabezpečuje RJ motora J220.Snímanie signálu sondy B1S2 prebieha cez čierny signálny vodič priamo do RJ J220, ale - je napojený z RJ motora ku B1S2 a potom ešte paralelne ku G83 čidlo teploty chladiča.Schémy mám priamo na motor BCA , GOLF 5 a takisto presne sedia aj na OCTAVIA 2
motor BCA rok 2004-2005,farby vodičov sedia podľa reality,asi p.Hlavatý máte iné schémy,ale ďakujem ,že ste sa mi ozvali ,prosím ak máte ešte nejaké nápady ,kde može byť chyba ...
motor BCA rok 2004-2005,farby vodičov sedia podľa reality,asi p.Hlavatý máte iné schémy,ale ďakujem ,že ste sa mi ozvali ,prosím ak máte ešte nejaké nápady ,kde može byť chyba ...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
Re: Golf 5,chyba 18702
máte schémy pravdepodobne zo 4 Golfa ,kedže tam vidím označenie GOLFˇ/BORA,motor 1,4 16v može sedieť, ale v Golfe 5 je to inak....
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
Re: Golf 5,chyba 18702
to isté mám v pc aj v originálnych schémach pre Golf 5 ,BCA...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Golf 5,chyba 18702
Rieši sa Golf 5 alebo Oct II ?
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
Re: Golf 5,chyba 18702
pokračovanie na G83,čidlo teploty chladiča...može to mať ešte súvis pri pararelnom zapojení
mínusu na toto čidlo a jeho zlej funkcii?veľmi tomu neverím ,ale možné je všetko ...
mínusu na toto čidlo a jeho zlej funkcii?veľmi tomu neverím ,ale možné je všetko ...
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
Re: Golf 5,chyba 18702
ako som zadal je to Golf 5 ,ale schémy sedia na chlp s OCTAVIOU 2 ,vrátane zapojenia porovnaného s realitou a farebným označením...
-
- Príspevky: 1055
- Dátum registrácie: 30.03.2016 12:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 508
- Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38 Zdieľať na Facebook
Re: Golf 5,chyba 18702
aby ste mi verili,že je to to samé...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Golf 5,chyba 18702
Ale veď ja som si porovnal,a rozdiel vidím.Lenže všetko síce sedí až na dve veci.Širokopásmovka u jedného má kalibračný odpor (v konektore býva) a druhá nemá.Ťo by ukazovalo na to,že nepoužívajú rovnakú širokopásmovku.Jedna aj druhá má skokovú sondu (B1S2) vyvedenú na tie isté piny,ale jedna má plus prepojenie na senzor teploty a až tak ide do RJ.Otázka preto je taká že čo riešime.Zapojenie nie je identické (nie úplne) takže preto otázka či riešime Golf alebo Octu alebo máš čudo Golfa zo schémou z Octy.
Achada nepleť sa kam nemáš,zatiaľ je pohoda kým sa neprimotáš do témy
Achada nepleť sa kam nemáš,zatiaľ je pohoda kým sa neprimotáš do témy
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných