834 918
inzerátov
Pridať inzerát

VW Golf V 2008

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut
Odpovedať Nová téma
<1234>
Autor Správa
mhlavaty
Legenda - Ford T (2130)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18990
Nabehané: 3 mes 14 dní 3 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 10.08.2018 20:44   
Čo je dobré treba chváliť ....niekde bude chyba,chvály sa nedočítaš čo si oči zoderieš
Citovať
pavolh
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 31 október 2007
Príspevky: 53
Nabehané: 6 hod 45 min
PríspevokZaslal: 11.08.2018 11:47   
je pravda že tie mazdy hrdzavejú ale VW grupa od nich ďaleko neodskočí. Passat B6, golf 5, golf plus, ibiza, cordoba, leon mk2, altea, toledo, alhambra, sharan, dokonca aj golf 6 - ktoré vídam v meste sú až hrôzostrašne hrdzavé. Nielen lemy predných blatníkov ale pľuzgiere veľkosti dlane po celej karosérií.
Citovať
kazimir
Povedomá tvár - Favorito (24)
Založený: 17 február 2016
Príspevky: 354
Nabehané: 2 dní 11 hod 36 min
PríspevokZaslal: 11.08.2018 12:16   
Kopa plechu ako kopa plechu, ked sa o to nestaras, zhrzdavie vsetko.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2130)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18990
Nabehané: 3 mes 14 dní 3 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 11.08.2018 12:42   
Hrdza karosérie je jedna vec.Ale skrutky kde proste nie je hlava (šesťhran) ale akýsi hríb hrdze to predsa len na grupe nenájdeš.Je trest odstrojovať spodok auta kde sa utrhne prakticky každá skrutka.Potrubia prehnité,úchyty jedna hrdza,ol.vane deravé od hrdze .Ak by majiteľ spodok ošetril včas,boli by to výborné autá,technikou sú dobré,škoda že materiály sú z blata a mizerne ošetrené.Japonca staršieho než r.2000 je nerozumné prijať na opravu,lebo to nie je práca,ale boj z každou skrutkou.
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (349)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3884
Nabehané: 14 dní 15 hod 55 min
PríspevokZaslal: 11.08.2018 14:37   
kazimir napísal:
Kopa plechu ako kopa plechu, ked sa o to nestaras, zhrzdavie vsetko.



Super blud..
Citovať
kazimir
Povedomá tvár - Favorito (24)
Založený: 17 február 2016
Príspevky: 354
Nabehané: 2 dní 11 hod 36 min
PríspevokZaslal: 11.08.2018 15:05   
Hej vieme, peugeoty uurcite nie.
Citovať
hjundai
Vážený člen - Gallardo (215)
Založený: 21 marec 2010
Príspevky: 1771
Nabehané: 7 dní 7 hod 3 min
PríspevokZaslal: 11.08.2018 22:21   
mhlavaty napísal:
Hrdza karosérie je jedna vec.Ale skrutky kde proste nie je hlava (šesťhran) ale akýsi hríb hrdze to predsa len na grupe nenájdeš.Je trest odstrojovať spodok auta kde sa utrhne prakticky každá skrutka.Potrubia prehnité,úchyty jedna hrdza,ol.vane deravé od hrdze .Ak by majiteľ spodok ošetril včas,boli by to výborné autá,technikou sú dobré,škoda že materiály sú z blata a mizerne ošetrené.Japonca staršieho než r.2000 je nerozumné prijať na opravu,lebo to nie je práca,ale boj z každou skrutkou.


- nehádzal by som všetko na jednu kopu... mám takého nissana a zlaté auto - berie troška oleja ale vinou prvého majiteľa ktorý olej nemenil včas... hrdza na spodku síce je ale povrchová, výfuk sa menil po 15 rokoch čo beriem ako slušné.... plechy sú zdravé, nič nekvitne, čo som potreboval uvolniť šlo všetko parádne.... taže je na výber - buď beriem spoľahlivú techniku a prežujem nástrek spodku alebo riešim logovania kadetade s autom ktoré nehnije. To už nech si každý rozhodne vo svojom vnútri za seba.
Citovať
midnightman
Nová tvár - Trabanto (6)
Založený: 11 august 2018
Príspevky: 205
Nabehané: 1 dní 3 hod 1 min
PríspevokZaslal: 11.08.2018 22:27   
to mi pripomína zákazníka so zlomenou navarou minulý mesiac :D na 2 polky

Všetky navary čo som servisoval....hrdzavé ako čert.

Fyzika sa chvala bohu osrať nedá a keď to nepozinkujete...zhnije to, skôr či neskor ak si nedáte pozor.

Inak samozrejme všetko dokáže ovplyvniť majiteľ formou prevádzky auta. Ak to budete parkovať na tráve a v zime dávať do teplej garáže tak ďakujem...

Zas ak sa niekto bude starať poriadne o auto, ktoré je náchylné na hrdzu.... vydrží viac ako pozink na tráve.

A zas sme pri tej údržbe ;)
Citovať
lubomt
Povedomá tvár - Favorito (33)
Založený: 15 marec 2007
Príspevky: 1130
Nabehané: 2 dní 19 hod 42 min
PríspevokZaslal: 11.08.2018 23:46   
Ja by som povedal tak - kolko je na cestach VW, mazd, oplov, nissanov? Co myslite, co sa bude viac kazit - 1.000.000 VW, 10.000 mazd alebo 30.000 Oplov? Asi najviac toho, coho je najviac
_________________
Opravy, renovácie a servis AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov /aj veterány/,oprava riadiacich jednotiek aut.prevodoviek, vzduch.podvozky VW,AUDI,Mercedes. Profi diagnostika. Príbovce 25 (okr.Martin). 00421 908 777 779
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (585)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10629
Nabehané: 4 mes 1 dní 13 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 12.08.2018 06:17   
vcera som spravil zhruba 900km, odhadom 20 aut s kapotou hore na krajnici, marne sa snazim spomenut si ci bolo nieco ine ako vw, vlastne bolo, posledne - biela ibiza , skoda ze nemam kameru, mohol som dat aj zostrih...
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
hjundai
Vážený člen - Gallardo (215)
Založený: 21 marec 2010
Príspevky: 1771
Nabehané: 7 dní 7 hod 3 min
PríspevokZaslal: 12.08.2018 08:32   
sa divím že fandovia do áut majú tendenciu zovšeobecňovať.... každá automobilka má nejaké nepodarky za sebou ale inak sa bude pozerať na chyby auta za 8000E a inak u auta za 30 000E.
K tomu počtu aut VW - hej je to pravda že štatistika tu hrá úlohu. Videl som ale napr. tabuľku z USA kde sa VW berie ako niečo viac - ktoré autá žerú najviac oleja - a v desiatke bolo 9 nemeckých prémioviek. Tu snáď nebude pochýb že v USA sú v menšine a že ide o drahšie modely.
Plus je otázka prečo sa tu toľko koncernových neštastníkov obracia o radu - no asi im nemá kto pomôcť. Je to podstatné? ta asi hej, pri mazde vymením cievku a vybavené, nevidím žeby tu niekto logoval hondy, toyoty.... ale nech si každý vyberie podľa chuti.
Citovať
lubos zimovcak
VIP člen - Veyron (349)
Založený: 19 november 2008
Príspevky: 3884
Nabehané: 14 dní 15 hod 55 min
PríspevokZaslal: 12.08.2018 08:33   
kazimir napísal:
Hej vieme, peugeoty uurcite nie.


Zhrdzavie časom všetko,ale PSA mali už v 80-tych rokoch slušne riešený pozink .

Ale niekedy v 2002 , či kedy, prešli na ekologické farby, či čo, tak to išlo dole vodou...,ale stále je to celkom slušne.
Aj keď asi najlepšie sú Mercedes, BMW, či Audi.
To je fakt.
Citovať
midnightman
Nová tvár - Trabanto (6)
Založený: 11 august 2018
Príspevky: 205
Nabehané: 1 dní 3 hod 1 min
PríspevokZaslal: 12.08.2018 09:24   
japonci sa riešia menej pretože sú v benzínoch...

Zas mať japonca v nafte je iná rozprávka....


S tým logovaním VW.....prileťme naspať na zem, nechajme predsudky doma, ukludnime sa a poďme použiť zdravý rozum.

prečo VAG? Pretože je ich tu mrte!!!!!! Sú to naše ludové vozidlá...% vám nepoviem ale isto je ich viac ako japoncov.

Prečo všetci logujeme? (áaano aj ja), no pretože tie 81kw majú dnes každá jedna cez 500t. Nie vždy videli poriadny servis, ludia s tým jazdia na spotrebu..zanášajú sa lopaty v turbe + korózia materiálov, či už plastových gumených, kovových...

Tieto bitky o značku auta sú prelievaním vody...nevyhráte nikto, len si budete nadávať a vadiť sa.

Každá automobilka, každý motor a každý model auta má svoje zásadné + aj -.
Citovať
lacikalaslo
Nová tvár - Trabanto (5)
Založený: 19 január 2014
Príspevky: 169
Nabehané: 1 dní 1 hod 4 min
PríspevokZaslal: 12.08.2018 10:56   
Radšej ber 1.9TDI spoľahlivý motor v golfe V a neber trojdverak bude sa ťažko predávať do budúcna dvere sú dlhé a ťažké!!za tie prachy kúpiš aj 5.dverovy daj si radšej doviezť zo zahraničia golfa u nás sú samé vraky stočené!!!
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2130)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 18990
Nabehané: 3 mes 14 dní 3 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 12.08.2018 12:42   
midnightman píše...S tým logovaním VW.....prileťme naspať na zem, nechajme predsudky doma, ukludnime sa a poďme použiť zdravý rozum.


Súhlas.Má to viac príčin.Prvá zásadná...je to schopnosť diagnostiky taký úkon poskytnúť.
Logovanie je jedna z veľmi ale veľmi efektívnych nástrojov pri hladaní.
No a platí že tých strojov (VAG) sú rádove (tj x10) viac než zbytok značiek.
Načo má majiteľ Hondy alebo Mitsu písať dotaz na fórum,ak na 99,99% vie dopredu výsledok...odpovedí nula.Aké tam logovanie,kde ste čítali rozumný príspevok o logovaní Fordu či Opla ? A takú Kiu čo je slušne zastúpená,či Hyundai tiež slušne zastúpený.
Takže logovanie má zložitejšiu odpoveď než je hlúpe konštatovanie z konskými klapkami na očiach.Z pohladu ľudí čo niečo z oboru vedia,vrátane tých naj naj,je to jeden z výborných nástrojov ako hladať presne,lepšie povedané - určiť presne.
Benzin trochu zložitejšieho kalibru má značne zložitejšie aj identifikovanie poruchy. Bude ešte veľa plaču,len nech nabehnú EK tak že nebude možné šáliť.Pretože je iba otázka času keď sa pod kamerou bude snímať z diagnostiky Readiness kód ako nutná podmienka.Už dnes ak by chcel technik na EK tak dvoma klikami to má... asi takto


Ak si niekto povie...vybabrem s tým,vynulujem ! tak pozor,velký omyl.Je tam počitadlo ktoré nastaví od na plný počet chýb a začne sa odrátavať po jednom,vždy ak cyklus skončí bez vady.Možno za mesiac zase budete vidieť Readiness ako plne správny.Čiže je to dlhodobý stav
Až sa tá zálaha benziňákov čo sa dnes kupuje začne kaziť,to budú iné tance.Ak dnes platí že odborník na diesel sa hladá z lupov,tak odborník na benzín sa bude hladať z mikroskopom,pretože problematika je značne zložitejšia.
Ako začnú pribúdať km,myslím že sa vo väčšine hláv ujasní že sú veci ktoré sa stať musia.Tak ako tridsať ročnému sa môže zdať že má života pred sebou mrte,tak sedemdesiatnik si to už nemyslí.Vy ste dnes v puberte ak to tak berieme,ale as sa dnes skracuje tak niektoré z vecí poznáte skôr než náleží kalendáru.O kameň mudrcov si väčšina rozbije hlavu
Citovať
Odpovedať Nová téma
<1234>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut