VW Golf V 1.4 16V - klepká ventil
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Záleží aké máš plány z autom,lebo niečo zlé sa už deje.Zlý hydroštel devastuje aj iné veci a po určitom čase bude oprava vyžadovať výmenu ďalších vecí ktoré sú drahšiue než hydroštel za 5-6 e.-
inak menia sa naraz všetky a pri cca 200 tis by ich mal vymeniť každý automaticky bez ohladu že sú všetky tichučko.Sú motory kde pre zlý hydroštel "lahne" vahadielko medzi vačkou a hydroštelom a nasleduje nekontrolovaný devast (2,5 TDi V6) oprava hravo dolezie na 2000 e.-
inak menia sa naraz všetky a pri cca 200 tis by ich mal vymeniť každý automaticky bez ohladu že sú všetky tichučko.Sú motory kde pre zlý hydroštel "lahne" vahadielko medzi vačkou a hydroštelom a nasleduje nekontrolovaný devast (2,5 TDi V6) oprava hravo dolezie na 2000 e.-
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Oprava je na úrovni ceny práce za rozvody plus niečo,kedže je tam dosť ďalších prac.postupov.Preto rozumný majiteľ tieto veci spojí do jednej práce pri druhej výmene rozvodou a dosť ušetrí.
Logicky pokiaľ už niečo klepe,je vždy otázne čo to tam už vyviedlo z ostatnými vecami.Sú tam tiež mostíky kde sa vybrúsia také plôšky na styčných plochách,takže ideálne by bolo meniť mostíky a hydrošteli spolu.Ak by sa použili napr Ruville obe veci tak by to bolo cca 6-7 e. za hydroštel a cca 10 za mostík.To všetko krát 16 ks.Treba rátať aj z výmenami gufer vačkových hriadelí čo ja osobne by som nekompromisne spojil z guferom na kluke.Ak začne tiecť zanedlho po oprave tak to bude drahá výmena,lebo pôjdu rozvody znova von.Tieto veci sa dajú robiť velmi rozumne a naraz,a vtedy sa jednou ranou čapne kopec múch.Ak sa to robí vždy len keď je problém,výjde to násobky peňazí.
Logicky pokiaľ už niečo klepe,je vždy otázne čo to tam už vyviedlo z ostatnými vecami.Sú tam tiež mostíky kde sa vybrúsia také plôšky na styčných plochách,takže ideálne by bolo meniť mostíky a hydrošteli spolu.Ak by sa použili napr Ruville obe veci tak by to bolo cca 6-7 e. za hydroštel a cca 10 za mostík.To všetko krát 16 ks.Treba rátať aj z výmenami gufer vačkových hriadelí čo ja osobne by som nekompromisne spojil z guferom na kluke.Ak začne tiecť zanedlho po oprave tak to bude drahá výmena,lebo pôjdu rozvody znova von.Tieto veci sa dajú robiť velmi rozumne a naraz,a vtedy sa jednou ranou čapne kopec múch.Ak sa to robí vždy len keď je problém,výjde to násobky peňazí.
-
- Príspevky: 1404
- Dátum registrácie: 14.08.2006 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
To je tým že nie si mechanik,a počkáš si kým to nebude drahšie.Alebo kedy si myslel ? Keď ho už počuť ? Viš o tom že je tam mostík ktorý pri vadnom hydre vie "ľahnúť" a to je amen,lebo to môže končiť total mortus motora.Mám za kýbel takéto devastu kedže šrot sa teraz neodovzdáva pre nula ceny
Je to o tom,koľko chceš aby si na jednom motore urobil km.Ak veľa,tak aj veci robíš vtedy keď je ešte čas a to sa vždy nesmierne oplatí,ešte nik lacnejšie riešenie nevymyslel.
Možno pri 300 tis nemenil hydroštel ale pri 301 bude celý motor.To je také ..slovenské
Je to o tom,koľko chceš aby si na jednom motore urobil km.Ak veľa,tak aj veci robíš vtedy keď je ešte čas a to sa vždy nesmierne oplatí,ešte nik lacnejšie riešenie nevymyslel.
Možno pri 300 tis nemenil hydroštel ale pri 301 bude celý motor.To je také ..slovenské
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 20.03.2016 19:54, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 71
- Dátum registrácie: 07.11.2015 11:52
- Bydlisko: SNV Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných