VW Golf mk1 1.8 gli - nejde naštarovať
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 20.03.2017 01:09 Zdieľať na Facebook
VW Golf mk1 1.8 gli - nejde naštarovať
Zdravím vás, prosím o radu. Kúpil som Vokswagen golf mk1 Karmann 1.8 gli 73KW rv. 1991 v krásnom stave, auto však nejazdilo 10 rokov a problém je v tom, že auto nechce naskočiť. Vymenil som obe benzínové čerpadlá, sviečky, filtre, oleje, rozvody a stále nič. Keď som dal trošku benzínu pod sviečky, auto naskočilo a hneď skapalo. Neviete, kde by mohol byť pravdepoodbne problém? Auto má riaďacu jednotku, čiže mal by som ho nechať napichnúť na PC? Iskru to hádže a vstreky tlačia palivo. V nádrži je na spodku akási zrazenina a nejde to ničím dole, čítal som, že pri nesprávnom uskladnení, môže benzín nabrať takúto formu, je možné, že sa niekde niečo kvôli tomu ucpalo? Kamarát mechanik mi radil, aby som skúsil štartovací sprej a vraj to musí naskočiť, len v pár príspevkoch na fóre som sa dočítal, že to nie je práve najlepšie riešenie. Ďakujem za akékoľvek rady.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nový benzín...jasné,videl som benzín čo sa nedal zapáliť zápalkou !!!!
Ak podliate sviečky chytia a inak nie,je jasné že je sa niečo deje z prísunom paliva,je jedno či benzím ide a nehorí alebo ide málo atd atd to má sto rôznych foriem.
Štartovací sprej (ja ak už použijem tak čistič brzd) je na potvrdenie určitej domnienky.Tj do otvoreného sania malý nástrek,1-2 sek pauza na počatie odparovania a štart.Ak motor na zlomok času chytí,nič ďalej sa nerobí,je potvrdený nedostatok paliva.O nič viac nejde iba rozlíšiť chybu zápalu od chyby paliva.Ak neškobrcne vôbec,tak sa nástrek zopakuje trochu silnejší.Ale vždy iba do náznaku že motor by šiel,báť sa toho netreba,ale rozum nikdy nesmie opustiť hlavu.najviac chýb sa robí pre x vecí ktoré sa riešia naraz a krížom krážom a úplne sa stratí prehlad
Ak podliate sviečky chytia a inak nie,je jasné že je sa niečo deje z prísunom paliva,je jedno či benzím ide a nehorí alebo ide málo atd atd to má sto rôznych foriem.
Štartovací sprej (ja ak už použijem tak čistič brzd) je na potvrdenie určitej domnienky.Tj do otvoreného sania malý nástrek,1-2 sek pauza na počatie odparovania a štart.Ak motor na zlomok času chytí,nič ďalej sa nerobí,je potvrdený nedostatok paliva.O nič viac nejde iba rozlíšiť chybu zápalu od chyby paliva.Ak neškobrcne vôbec,tak sa nástrek zopakuje trochu silnejší.Ale vždy iba do náznaku že motor by šiel,báť sa toho netreba,ale rozum nikdy nesmie opustiť hlavu.najviac chýb sa robí pre x vecí ktoré sa riešia naraz a krížom krážom a úplne sa stratí prehlad
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 20.03.2017 01:09 Zdieľať na Facebook
odpoved
Ďakujem vám za odpoveď. Skúsim teda sprej, nech sa uistím, že chyba je v palive, potom pošlem spätnú väzbu.
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 28.02.2017 12:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 20.03.2017 01:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 20.03.2017 01:09 Zdieľať na Facebook
Tak ozyvam sa po dlhsej dobe, uz vsetko slape ako ma. Dal som precistit vstreky, majster co to robil povedal, ze ich tri dni spojazdnoval. Potom nas potrapili rozvody, kedze na kazdej web stranke radil kazdy nastavit ine rysky, takze kym sme trafili spravne casovanie, presli par desiatok hodin. Potom raz motor nastartoval a raz nie. Obcas chvilu bezal a zas skapal. Teraz uz vsak vsetko slape:)Jedina vec co ma este trapi je, ze auto ukazovalo teplotu motora a ked sme nahodili vsetko naspat, vsetky kabliky pozapajali, tak neukazuje uz teplotu a neustale blika kontrolka mazania, aj ked motor maze. Kontrolka svieti i ked nie je auto nastartovane, len strcim klucik do zapalovania, zopnem ho do prvej polohy a uz blika. Predtym to nic podobne nerobilo. Bude to len zle zapojene alebo myslite, ze to maju tie cidla za sebou?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných