1 028 243
inzerátov
Pridať inzerát

VW Golf IV 1.9tdi , 81kw , r.v.1998

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
Fredino
Založený: 16 jún 2008
Príspevky: 49
Nabehané: 0 min
Predmet: VW Golf IV 1.9tdi , 81kw , r.v.1998 PríspevokZaslal: 11.10.2017 08:20   
Čaute chalani potrebujem radu pri rannom startovani mi ide ťažko nakopnut chytá ako keby na tri valce po chvíľy už ide normálne ale vypustí biely dym,keď je auto zohriate chytá bez problémov,vymenené zhavice,a snímač teploty ten bol meneny 3x na koľko po odpojení auto zhavi síce dlhšie ale chytí normálne,štartovacia dávka je na max díky za postrehy,za chyby sa ospravedlňujem

PS: auto má nabehane 275000km
Citovať
stefanecpeter
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 15 február 2010
Príspevky: 12
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 11.10.2017 17:11   
Biely dym znamena odparovanie vody.Teda asi tesnenie pod hlavou.Za tepla startuje lepsie lebo sa voda rychlejsie odparuje.Ked je motor studeny je voda zmiesana s naftou a preto to ide na 3 valce.Tak teda asi je tesnenie iba pri jednom valci porusene.A ked piest vyhadze vodu z valca do vyfukoveho potrubia a zacne palit tak ti vyparuje vodu a ide para z vyfuku.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1835)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17139
Nabehané: 0 min
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 11.10.2017 17:36   
Najprv preveriť žhaviče.V diagnostike nastaviť na korečné dávky,diagnostiku nahodiť na 013 kanál dopredu a štartovať už s bežiacou diagnostikou.V momente bude jasné ak niektorý zo vstrekov hapruje
Citovať
cviro123
Legenda - Ford T (610)
Založený: 03 december 2009
Príspevky: 9438
Nabehané: 0 min
Bydlisko: Košice
PríspevokZaslal: 11.10.2017 17:52   
A nieco musi to zhavenie aj spustit a nasledne odstavit.
_________________
"Když je hlava hloupá, pracovitostí se nedá mnoho vynutit."
Citovať
Fredino
Založený: 16 jún 2008
Príspevky: 49
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 12.10.2017 07:20   
stefanecpeter napísal:
Biely dym znamena odparovanie vody.Teda asi tesnenie pod hlavou.Za tepla startuje lepsie lebo sa voda rychlejsie odparuje.Ked je motor studeny je voda zmiesana s naftou a preto to ide na 3 valce.Tak teda asi je tesnenie iba pri jednom valci porusene.A ked piest vyhadze vodu z valca do vyfukoveho potrubia a zacne palit tak ti vyparuje vodu a ide para z vyfuku.



No ale prečo pri odpojení snímača teploty auto chytí bez problemov a nevyleti dym z výfuku? Inak voda mi vôbec nemizne...Prepáč že mám sproste otázky...


Naposledy upravil Fredino dňa 12.10.2017 07:45, celkom upravené 1 krát.
Citovať
Fredino
Založený: 16 jún 2008
Príspevky: 49
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 12.10.2017 07:29   
Vyskusam všetko čo ste mi napísali ďakujem za rady chlapi
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1835)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17139
Nabehané: 0 min
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 12.10.2017 12:19   
Odpojenie snímača spôsobí že bude žhavenie trvať dlhú dobu,naopak vyradí sa dožhavovanie,zmení sa systém núteného chladenia,menia sa niektoré iné procesy menežmentu ako práca EGR atd
Citovať
Fredino
Založený: 16 jún 2008
Príspevky: 49
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 12.10.2017 12:39   
Možno som to pokaslal že som to nenapísal ale egr mám zaslepeny
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1835)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17139
Nabehané: 0 min
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 12.10.2017 16:22   
EGR nemá na proces samotného štartu žiadny vplyv či je alebo nie je zaslepené alebo dobré alebo zlé
Je známe niečo o žhavičoch ?
Citovať
Fredino
Založený: 16 jún 2008
Príspevky: 49
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 12.10.2017 19:35   
Ahoj zajtra idem na zhavice dam vedieť čo a ako len sa chcem spýtať keď sme odpojili ten snímač teploty a skúšali odpojit káble od zhavicov do každého išiel prúd,ale akonáhle sme zapojili snímač prúd tam už nesiel,či to sme len riadiacu jednotku z prepacenim oj3bali?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1835)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17139
Nabehané: 0 min
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 12.10.2017 22:34   
nešpekuluj,pozri žhaviče,dole koncovky z nich a kúskom kábla z + bat opatrne odškrtať,zaiskrí je ok
Citovať
hexenm
Založený: 16 jún 2009
Príspevky: 23
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 13.10.2017 05:25   
Pravdepodobne máš veľké prechodove odpory v mostíku/rampe/ zhavenia. Ak to chceš mať na 100% treba to prerobiť na očká..
Citovať
Fredino
Založený: 16 jún 2008
Príspevky: 49
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 13.10.2017 07:47   
mhlavaty napísal:
nešpekuluj,pozri žhaviče,dole koncovky z nich a kúskom kábla z + bat opatrne odškrtať,zaiskrí je ok


Ahoj iskria všetky+ vymenené relé 103
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1835)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17139
Nabehané: 0 min
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 13.10.2017 11:28   
Tak sa ide ďalej.Aby diesel išiel potrebuje iba tri veci...kompresiu,nažhavenie a palivo.Jedna vec je známa.
Kompresia sa takmer vylučuje,motor by išiel blbo vždy.Ak sa má zabrániť blbým výdajom je rozumnejšie diagnostikou overiť ktorý vstrek začuráva v počiatkoch,tj korekcie hneď od momentu štartu.
Aby prípadne bola správnosť potvrdená,tak sa prehodia dva vstreky vzájomne,a aj problém sa musí presťahovať na iný valec.Ale je aj úplne jednoduché a lacné riešenie,kúpiť za šušeň z nosa jeden vstrek z Allegra u 100% predajcu.
Ale tu už nastupuje diagnostika,a radšej pred ako po (nákupoch)
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum