VW Golf IV 1.9 tdi , 2000 - modry dym

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

david1208
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 14.01.2018 21:30
Zdieľať na Facebook

VW Golf IV 1.9 tdi , 2000 - modry dym

Príspevok od používateľa david1208 »

Zdravím, mám taký problém že som nemal výkon, najprv to bolo váhou vzduchu a potom mi nešlo turbo, automechanik mi vymenil vahu a povedal mi že mi nastavil rozvod a turbo mi už išlo, prešiel týždeň a turbo znova nič...povedal že treba vymeniť rozvody a pýtal ma za to 310€,tak som išiel za iným mechanikom a ten mi to spravil lacnejšie, povedal že mal som zle nastavene cerpadlo že valec ešte nebol hore a palivo už vstrieklo do valca a preto som nemal vykon, nastavil mi aj rozvody a auto ovela lepšie štartuje aj má lepší zvuk, nechal motor zahriať že vyskúšame ako ide a keď dal otáčky na 2000 tak z vyfuku išiel modry dym, pred výmenou rozvodov mi to neurobilo ani raz... Tak rozmontoval intercooler a tam bola kopa oleja a teraz neviem co mam robiť.... Je tam meneny motor a neviem ze ci ten predchádzajúci motor bol poškodený a ten olej pretekal vtedy do intecooleru alebo sa tam dostal len teraz, kamarát mi hovoril ze mal tiez ten problem a ze len vycistil intercooler s benzinom a odvtedy jazdi bez problému... Myslim ze problém nebude v hlave pretože olej je v intercooleri len teraz neviem ze ci mam vymeniť turbo alebo kde môže byť problém ze sa tam ten olej dostáva
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V prvom rade nezmetkuj a premýšlaj.Nevieš odkedy sa v IC olej zbieral a akého obdobia sa týkal.Treba cooler vyčistiť,ak bol on príčinov,tak za pár desať km bude pokoj.Ak ale po vyčistení stav dymenia ostane,potom si treba celú saciu cestu prezrieť a riešiť.