1 029 288
inzerátov
Pridať inzerát

VW Golf IV 1.9 tdi 85KW AJM - rozvody

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
Golff7
Založený: 09 február 2017
Príspevky: 20
Nabehané: 0 min
Predmet: VW Golf IV 1.9 tdi 85KW AJM - rozvody PríspevokZaslal: 19.11.2017 13:31   
Zdravím chlapci... Menil som rozvody na golfe auto išlo ako malo... Hodnoty ukazovali pred výmenou 0.6....po výmene auto išlo ako predtým ale hodnoty boli - 9.3....nastavilo sa to cez diagnostiku na presnú 0...auto stratilo výkon, vyššia spotreba horší štart... Kde by mohol byť problém... Ďakujem
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (546)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 18412
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 19.11.2017 13:36   
To bude len a len tym ze rozvody sa nastavuju na pripravky a nie na nulu v diagnostike.

Na nulu prosim zabudni.
_________________
Moderátor na dôchodku.
Citovať
Golff7
Založený: 09 február 2017
Príspevky: 20
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 19.11.2017 13:48   
Takže keby sa nastavili podľa prípravkov netrebalo by žiadne doladenie?
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T (546)
moderátor fóra
Založený: 17 apríl 2008
Príspevky: 18412
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 19.11.2017 13:50   
Presne tak...
_________________
Moderátor na dôchodku.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1835)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17141
Nabehané: 0 min
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 19.11.2017 14:38   
Ale to presne znamená že sa po nastavení ešte raz otočí 2 x kluka a musia sadnúť znova presne,to ja podarí na prvý raz len výnimočne
Citovať
Golff7
Založený: 09 február 2017
Príspevky: 20
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 04.12.2017 11:21   
Je lepšie nastaviť do plusu alebo do mínusu hodnotí?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1835)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17141
Nabehané: 0 min
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 04.12.2017 12:35   
Ani do plusu ani do mínusu.V jednom prípade motor síce pôjde akoby jemnejšie a bude v diagnostike vykazovať velmi nízku spotrebu (pokojne aj 0,2 lt) ale motor bude lenivý bez života.Naopak zase pôjde velmi tvrdo a bude trpieť všetko doradu od rezonancií.Treba pochopiť že je to nastavovanie ROZVODU,a to nemá varianty do plusu a mínusu.Presne a u PD musí presne sedieť aj kontrola po 2 otáčkách.Ak nesedí tak korigovať dovtedy kým to nie je presné,keď aj päť krát. Motorom sa nesmie ani naj naj menej pohnúť späť,ak ano,treba robiť nanovo a točiť iba v smere hodiniek kým nesadnú oba prípravky.Stalo sa už aj mne že 4-5 krát sa korigovalo.
Citovať
Golff7
Založený: 09 február 2017
Príspevky: 20
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 04.12.2017 13:18   
Lenže dalo sa prípravky, otočilo sa dvakrát motorom, prípravky sadli znovu a diagnostika ukázala tak isto hod o tu - 9.3...potom sa to dalo na 0 a auto bolo mŕtve... A už druhý krát sa to robilo a druhy mechanik... Tak ja už neviem ako to urobiť...
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1835)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17141
Nabehané: 0 min
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 04.12.2017 18:46   
Neexistuje,robíš kdesi chybu.
Vysvetlím polopate. Treba si nájsť otvor pre kolík na vačke.Urobíš si značku na koliesku a veku.Otočíš motorom a keď na značke vidíš že sa blíži otvor pre kolíkovanie tak si ho tam nachystáš a velmi pomalinky točíš klukou aby si zachytil moment kedy ten koník vieš vtlačiť,viac menej ešte natesnotky.Vtedy nasadíš prípravok na kľuku a pozrieť pozíciu či vojde.Ak sa trafí na otvor je hotovo.
Ale vždy najprv kolíkuješ vrch,velmi jemne točíš klukov kým trochu s problémami ale začne kolík liezť do otvoru.Akonáhle vbehne hoci aj trochu ťažšie,pozeráš na spodok či sedí.
Ak to takto urobíš,nemôže vybehnúť nezmysel.
Citovať
Golff7
Založený: 09 február 2017
Príspevky: 20
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 05.12.2017 10:22   
Keď nesadnu prípravky treba dat dole remen alebo stačí vačku posunúť? A keď bude všetko OK treba dat na 0 ešte?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1835)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17141
Nabehané: 0 min
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 05.12.2017 14:21   
Remeň sa dole pri kontrole alebo pre kontrolu dole nemôže dať,potom by už nebolo čo kontrolovať.Rozvody sa nastavia na prípravky a už sa nič na nulu nedáva.
A vačkou sa neposúva !!! povolia sa tri skutky a točí dole na kluke (o patričný kúsoček ak treba)
Vačka ide na PD ťažko,otočenie proti hodinkám znamená povoliť stredovú skrutku,a to smrdí elegantným problémom.
Ešte pozor na prípravky !!!! niektoré sú značne nepresné a božechráň s nimi urobiť rozvody.Smutné je že sú súčasťou tej obrovskej sady "na všetko" od VAG
Preto treba najprv pozrieť číslo synchronizácie prv než sa siahne na motor !!!! Správne by malo byť urobenie úplného skenu meraných hodnôt,všetkých,pretože si niekto zmyslí vyemniť hydrá,či pregumičkovať vstreky,a bude si trieskať hlavu že nevie "čo bolo"
Tieto práce predpokladajú určitú znalosť systému,ale...odvážnemu štastie praje.občas
Citovať
Golff7
Založený: 09 február 2017
Príspevky: 20
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 05.12.2017 18:21   
Takže urobili sa rozvody podľa toho ako ste hovorili... Dal sa prípravok do vacky potom do kluky... Točilo sa klukou... Na 3tí krát sadol prípravok aj na klukle... Zatiahlo sa všetko... Potom sa štyri krát pretocil motor a prípravky sadli znovu... Spotreba je od 0.4 do 0.6....auto ide veľmi dobre od spodu ma hneď ťah... Lenže uhol ukazuje - 8.3.... Co s tým teraz nechať to tak? Išlo sa presne podľa toho ako ste písali... Nič iné sa nerobilo...
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1835)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17141
Nabehané: 0 min
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 05.12.2017 18:49   
Nikdy som nič podobné nezažil,a nedáva mi to žiadnu rozumnú odpoveď že prečo.Jediná vec by dávala ako tak zmysel,že je kdesi chyba polohy čidla.Ale pokiaľ viem,to sa nedá osadiť inak než má byť.To číslo v podstate dáva vzájomné pozície dvoch čidiel,posunuutím polohy by sa menilo.Kluka a prípravok sa zmeniť nedá,vačka a kolík tiež má jedinú alternatívu.Ak sa tie dve veci každé správne zablokujú prípravkom,je ich vzájomná pozícia fyzicky istá.Ale zlá poloha čidla by aj pri dobrej fyzickej polohe dávala nezmyselné číslo.Ale neviem či to je reálne kedže aj čidlá majú svoje polohy dané presne.
Pre istotu ...synchronizácia je číslo v kanáli 004 na poslednej pozícii
Citovať
Golff7
Založený: 09 február 2017
Príspevky: 20
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 05.12.2017 18:57   
Áno viem presne ktorý to je kanál... Môže byt ze snímač polohy je zlý? Lebo sa dával nový... Pri starom snimaci bol uhol stále 0.6....a zrazu - 9...co viem sú ze vraj 2 typy snímačov... Môže byť že mám zlý a preto ukazuje zle hodnoty?
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (1835)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 17141
Nabehané: 0 min
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 05.12.2017 19:03   
Ale to by výpočet dávky a času vstreku vychádzal z nezmyselných hodnôt.A to by najskôr dobre nedopadlo.
Každopádne oscilo oboch vo vzájomnej pozícii čidiel by preukázal o čo kráča.
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum