VW Golf IV, 85 kw , 1.9 TDI - zlý prvý start
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 26.07.2017 20:21 Zdieľať na Facebook
VW Golf IV, 85 kw , 1.9 TDI - zlý prvý start
Zdravím, neviem kde by som sa mal už s týmto problémom obrátiť, tak píšem sem , dúfam že sa nájde niekto kto už podobný problém riešil s podobnímy príznakmi. Problematika je nasledovná:
Mám golfa4 85 kw 1.9 TDI. Už od kúpi bol problém s prvým štartom, vtedy som bol ešte neskúsený mladý a netušiaci čo všetko môže za tím byť. Na aute som od vtedy vymenil už snáď všetky možné veci spôsobujúce tento problém, trysky, novú baterku, nové žhaviče, spätný ventil na filtri ( ten bol fakt zlý), nové rozvody , čerpadlo v nádrži, tanedomovú pumpu, váhu vzduchu, zaslepnie EGR, nový snímač teploty a možno som aj na niečo zabudol. Problém však ďalej pretrváva a plus sa pridali ešte ďalšie problémy ako nestále otáčky po štarte a biele zadymenie. Dúfam a modlím sa za to že sa snáď tento problém niekedy vyrieši, inak začnem veriť na nejakú auto karmu Za každú odpoveď vopred Ďakujem.
Mám golfa4 85 kw 1.9 TDI. Už od kúpi bol problém s prvým štartom, vtedy som bol ešte neskúsený mladý a netušiaci čo všetko môže za tím byť. Na aute som od vtedy vymenil už snáď všetky možné veci spôsobujúce tento problém, trysky, novú baterku, nové žhaviče, spätný ventil na filtri ( ten bol fakt zlý), nové rozvody , čerpadlo v nádrži, tanedomovú pumpu, váhu vzduchu, zaslepnie EGR, nový snímač teploty a možno som aj na niečo zabudol. Problém však ďalej pretrváva a plus sa pridali ešte ďalšie problémy ako nestále otáčky po štarte a biele zadymenie. Dúfam a modlím sa za to že sa snáď tento problém niekedy vyrieši, inak začnem veriť na nejakú auto karmu Za každú odpoveď vopred Ďakujem.
-
- Príspevky: 476
- Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 26.07.2017 20:21 Zdieľať na Facebook
Pricinu nepoznam ani ja, a zatial ziadny mechanik s ktorym som bol. Prejavuje sa to asi tak ze rano alebo po dlhsej dobe sadnem do auta, necham nazhavim (i ked pri tychto teplotach zbytocne ) a aj trosku pockam kym si poriadne natiahne naftu. Zacnem startovat, start je tazkopadny a musim mu tocit dlhsie aby nezhaslo, ked uz chyti tak z vyfuku sa vyvali biely dym a otacky kolisu, trva to asi 10 sekund kym si to sadne.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Točíš sa v bludnom kruhu pretože je zle zvolený celý spôsob hladania chyby.Ak si predstavím že by k štartu vôbec neprišlo,tak by hľadanie príčiny týmto spôsobom vyšlo nesmierne draho.Ibaže v tom prípade by ste sa zaujímali o podstatné,či ten motor vôbec dostane palivo hneď,konkrétne po prvej otáčke.Toľko je nutné motorom točiť aby RJ zistila do ktorého valca má palivo práve naložiť.Túto zásadnú informáciu ale nemáš a je vysoký predpoklad že dlhé sekundy po začatí štartovania motor nevie dostať potrebnú dávku.Príčin je viac a informácia o počte kilometrov by mala šancu dať ich do rebríčka pravdepodobnosti,kedže cez klávesnicu ti nik a nič neodmerá.Tu sa veľa pomôcť nedá,celá pomoc je možná iba cez otázky.
Ak sa menil tandem,aký sa tam dal ? nový ? použitý ? A podstata otázky - odmeral sa jeho výstupný tlak ?
Keď sa robili rozvody (predpokladám už druhé) pozrel niekto vôbec pod víko ventilov ? Lebo občas je pohľad tam žalostný.Je známy stav vstrekovačov ? Teda presnejšie uloženia,to sú tie šachty v ktorých sú uložené. Pri štarte ako nabiehajú korekcie , pozrel ich vôbec niekto ?
Stále platí že podmienky aby jeden diesel sú iba dve, aby mal kompresiu a dostal palivo.Toľko paliva koľko ho treba,a v presnú dobu keď ho treba.Ak sa štart nedeje,je chyba v jednom alebo druhom.
Ak sa menil tandem,aký sa tam dal ? nový ? použitý ? A podstata otázky - odmeral sa jeho výstupný tlak ?
Keď sa robili rozvody (predpokladám už druhé) pozrel niekto vôbec pod víko ventilov ? Lebo občas je pohľad tam žalostný.Je známy stav vstrekovačov ? Teda presnejšie uloženia,to sú tie šachty v ktorých sú uložené. Pri štarte ako nabiehajú korekcie , pozrel ich vôbec niekto ?
Stále platí že podmienky aby jeden diesel sú iba dve, aby mal kompresiu a dostal palivo.Toľko paliva koľko ho treba,a v presnú dobu keď ho treba.Ak sa štart nedeje,je chyba v jednom alebo druhom.
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 26.07.2017 20:21 Zdieľať na Facebook
Tak co sa tyka kilometrov, to je otazka aj pre mna, ako som vravel bol som neskuseny, kupoval som ho cez znameho , no ma 210 000 nabehane ale tomu cislu by neuveril ani naivny. Priznam sa cerpadlo som zalozil pouzite z toho isteho tipu auta, ale to taketo problemy nemalo a bolo to len na skusku a ziadna zmena nenastala. Vstekovace su po repase od ECO CARU. No kontrola sediel vstrekovacou nejak zvlast neprebehla ale tak co sa tyka vstrekovanej davky podla vag je v norme, o korekcii som zatial nepocul este od ziadneho mechanika a ani o co presne ide ,,fakt odborníci". No a pod viko myslis zdvyhatka a veci s tim spojene ? No o kompresiu by som povedal ze auto nudzu nejak moc nema, cudoval sa aj kamarat co ma auto prekopane vstekym moznym a nestihal. Zatial dakujem pekne za reakcie
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Pes býva zakopaný práve v km.Ak by totiž majiteľ auta vedel o skutočných,úplne inak by uvažoval,a aj závady dostávajú väčšiu menšiu pravdepodobnosť alebo aktuálnosť.Väčšina totiž je priamo viazaná na ubehnuté km.
Skús prečítať,možno čosi pomôže
motor-vw-1-9-2-0-tdi-pd-ako-ho-servisovat-t67907.html
Skús prečítať,možno čosi pomôže
motor-vw-1-9-2-0-tdi-pd-ako-ho-servisovat-t67907.html
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 26.07.2017 20:21 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných