VW Golf IV, 85 kw , 1.9 TDI - zlý prvý start

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

litzman
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 26.07.2017 20:21
Zdieľať na Facebook

VW Golf IV, 85 kw , 1.9 TDI - zlý prvý start

Príspevok od používateľa litzman »

Zdravím, neviem kde by som sa mal už s týmto problémom obrátiť, tak píšem sem , dúfam že sa nájde niekto kto už podobný problém riešil s podobnímy príznakmi. Problematika je nasledovná:

Mám golfa4 85 kw 1.9 TDI. Už od kúpi bol problém s prvým štartom, vtedy som bol ešte neskúsený mladý a netušiaci čo všetko môže za tím byť. Na aute som od vtedy vymenil už snáď všetky možné veci spôsobujúce tento problém, trysky, novú baterku, nové žhaviče, spätný ventil na filtri ( ten bol fakt zlý), nové rozvody , čerpadlo v nádrži, tanedomovú pumpu, váhu vzduchu, zaslepnie EGR, nový snímač teploty a možno som aj na niečo zabudol. Problém však ďalej pretrváva a plus sa pridali ešte ďalšie problémy ako nestále otáčky po štarte a biele zadymenie. Dúfam a modlím sa za to že sa snáď tento problém niekedy vyrieši, inak začnem veriť na nejakú auto karmu :) Za každú odpoveď vopred Ďakujem.
EASY206
Príspevky: 476
Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa EASY206 »

Vymenil si uz hadam vsetko mozne co sa da natom aute!ale preco?pises o zlom startovani,ale pricinu si neuviedol.Ako mame vediet,ze co mas stym a aky je problem?Skus rozpisat ako sa prjavuje to "zle" prve startovanie.diky :zg282:
litzman
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 26.07.2017 20:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa litzman »

Pricinu nepoznam ani ja, a zatial ziadny mechanik s ktorym som bol. Prejavuje sa to asi tak ze rano alebo po dlhsej dobe sadnem do auta, necham nazhavim (i ked pri tychto teplotach zbytocne ) a aj trosku pockam kym si poriadne natiahne naftu. Zacnem startovat, start je tazkopadny a musim mu tocit dlhsie aby nezhaslo, ked uz chyti tak z vyfuku sa vyvali biely dym a otacky kolisu, trva to asi 10 sekund kym si to sadne.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Točíš sa v bludnom kruhu pretože je zle zvolený celý spôsob hladania chyby.Ak si predstavím že by k štartu vôbec neprišlo,tak by hľadanie príčiny týmto spôsobom vyšlo nesmierne draho.Ibaže v tom prípade by ste sa zaujímali o podstatné,či ten motor vôbec dostane palivo hneď,konkrétne po prvej otáčke.Toľko je nutné motorom točiť aby RJ zistila do ktorého valca má palivo práve naložiť.Túto zásadnú informáciu ale nemáš a je vysoký predpoklad že dlhé sekundy po začatí štartovania motor nevie dostať potrebnú dávku.Príčin je viac a informácia o počte kilometrov by mala šancu dať ich do rebríčka pravdepodobnosti,kedže cez klávesnicu ti nik a nič neodmerá.Tu sa veľa pomôcť nedá,celá pomoc je možná iba cez otázky.
Ak sa menil tandem,aký sa tam dal ? nový ? použitý ? A podstata otázky - odmeral sa jeho výstupný tlak ?
Keď sa robili rozvody (predpokladám už druhé) pozrel niekto vôbec pod víko ventilov ? Lebo občas je pohľad tam žalostný.Je známy stav vstrekovačov ? Teda presnejšie uloženia,to sú tie šachty v ktorých sú uložené. Pri štarte ako nabiehajú korekcie , pozrel ich vôbec niekto ?
Stále platí že podmienky aby jeden diesel sú iba dve, aby mal kompresiu a dostal palivo.Toľko paliva koľko ho treba,a v presnú dobu keď ho treba.Ak sa štart nedeje,je chyba v jednom alebo druhom.
litzman
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 26.07.2017 20:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa litzman »

Tak co sa tyka kilometrov, to je otazka aj pre mna, ako som vravel bol som neskuseny, kupoval som ho cez znameho , no ma 210 000 nabehane ale tomu cislu by neuveril ani naivny. Priznam sa cerpadlo som zalozil pouzite z toho isteho tipu auta, ale to taketo problemy nemalo a bolo to len na skusku a ziadna zmena nenastala. Vstekovace su po repase od ECO CARU. No kontrola sediel vstrekovacou nejak zvlast neprebehla ale tak co sa tyka vstrekovanej davky podla vag je v norme, o korekcii som zatial nepocul este od ziadneho mechanika a ani o co presne ide ,,fakt odborníci". No a pod viko myslis zdvyhatka a veci s tim spojene ? No o kompresiu by som povedal ze auto nudzu nejak moc nema, cudoval sa aj kamarat co ma auto prekopane vstekym moznym a nestihal. Zatial dakujem pekne za reakcie :)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Pes býva zakopaný práve v km.Ak by totiž majiteľ auta vedel o skutočných,úplne inak by uvažoval,a aj závady dostávajú väčšiu menšiu pravdepodobnosť alebo aktuálnosť.Väčšina totiž je priamo viazaná na ubehnuté km.
Skús prečítať,možno čosi pomôže
motor-vw-1-9-2-0-tdi-pd-ako-ho-servisovat-t67907.html
litzman
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 26.07.2017 20:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa litzman »

Velmi pekne napisane, hned som vela veciam pochopil. Velmi si vazim ze dokazete pomahat v problemoch ako mam ja alebo niekto iny, i ked sami take veci neriesite, moje uznanie.
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných