VW Golf IV 2000 , 1.9 TDI Variant - brzdy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 08.03.2020 21:35 Zdieľať na Facebook
VW Golf IV 2000 , 1.9 TDI Variant - brzdy
Zdravím mám problem s brzdami konkretne s kotucami behom roku sa skrivia niesom nejaky racer ze brzda plyn brzdím co najviac motorom
kotuce som kupoval kvalitne taktiez platnicky na tom neusetrim nic a bezpecnost je prvorada samozrejme som vymenil aj brzdove strmene.. u po konzultaci s xy ludmi sme sa pozastavili nad otazkou ci origo brozmer brzd nieje malý na váhu vozidla taham aj prives dost casto za nim tak rozmyslam o vetsich kotucoch samozrejme predok aj zadok tak ci by sa problem tymto viriesil popripade ci to uz niekto robil predomnou ak tak aké komponenty pouzil za normlane zmyslupne odpovede dakujem
kotuce som kupoval kvalitne taktiez platnicky na tom neusetrim nic a bezpecnost je prvorada samozrejme som vymenil aj brzdove strmene.. u po konzultaci s xy ludmi sme sa pozastavili nad otazkou ci origo brozmer brzd nieje malý na váhu vozidla taham aj prives dost casto za nim tak rozmyslam o vetsich kotucoch samozrejme predok aj zadok tak ci by sa problem tymto viriesil popripade ci to uz niekto robil predomnou ak tak aké komponenty pouzil za normlane zmyslupne odpovede dakujem
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Re: VW GOLF IV 2000 1.9 TDI Variant Problem s brzdami
Podstata temy je,ze zadavatel chce miesto standardnych brzd.kotucov namontovat vacsie,matej12145 napísal:ZdravĂm mám problem s brzdami .....
. u po konzultaci s xy ludmi sme sa pozastavili nad otazkou ci origo rozmer brzd nieje malý na váhu vozidla taham aj prives dost casto za nim tak rozmyslam o vetsich kotucoch samozrejme predok aj zadok tak ci by sa problem tymto vyriesil popripade ci to uz niekto robil predomnou ak tak aké komponenty pouzil za normlane zmyslupne odpovede dakujem
aby zlepsil ucinok brzdenia svojho auta...
Teda asi by bolo treba mu napisat ,na svojom aute mas take a take rozmery brzd.kotucov,
potom vygooglit nejake nahrady za to co ma terz,prip vacsi rozmer,viac piestikov a p.
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 08.03.2020 21:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
Zdarec, pred tým ako začneš experimentovať uisti sa, že predná náprava je v 100% stave konkrétne silentbloky ramien, stabilizátor, uloženie stabilizátora a horné uloženie tlmiča, spodný čap na ramene a čapy riadenia. Zmeranie hádzavostí nábojov považujem za samozrejmosť.Pokial máš motor s výkonom 66 alebo 81 kw tak tam máš brzdy FS III, 280x22 ktoré sú výkonovo poddimenzované, krútia sa a celkovo nezvládajú váhu tažkého naftového agregátu, odporúča sa pri zvýšených nárokoch na brzdový systém prestavba na strmene FN III v rozmere 288x25, kde sa vymenia len otoče a strmene....napr. z 1.9 tdi 96kw alebo 1.8t 110 kw....pri týchto kotúčoch tam stále zmestíš plecháče 15-ky. Sám som toto riešil na jednom aute v rodine...Toledo II 1.9 tdi 81 kw stále to triaslo, ku koncu šialené pecky do volanku a brzd. pedálu a až prestavba bŕzd pomohla a auto brzdí ako blázon už cez 40 000km a žiadne náznaky trasenia.
Na googli si pozri na obrázky tých bŕzd a rozdiel hneď pochopíš.
Na googli si pozri na obrázky tých bŕzd a rozdiel hneď pochopíš.
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 08.03.2020 21:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
problem nemas v poddimenzovanych kotucoch ale bud tie zle pracuje strmen cize pribrzduje a prehreje to alebo mas krive unasace.podalsie vsetko co kupis neoriginal je rovnaka kvalita.ine sa koli zisku ani nepredava.ak tam das vacsie kotuce skrivia sa este skor ako to co mas teraz.nad 280mm musis uz dat r16 disky.na 310mm kotuc mensie ako r17 tiez nesadnu.cize ak strmene pracuju a plavu ako maju tak tvoj problem su krive unasace to pevne zelezo na ktorom sedi kotuc v ktorom su zavity na sroby kolesa.toto musis vymenit.samozrejme aj predne loziska musis uz dat nove pri vylisovani sa lozisko stare znici.a nove kotuce znova.
-
- Príspevky: 454
- Dátum registrácie: 21.11.2010 20:35 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných