VW Golf IV , 1.9TDI , 81kw - turbo
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 14.01.2018 21:30 Zdieľať na Facebook
VW Golf IV , 1.9TDI , 81kw - turbo
Zdravím,mám na vás jednu otázku. Kúpil som auto od znameho golf 1.9 TDI motor mal nabehanych 437 000km tak vymenil motor ktory ma najazdene cca 120 000km,všetko ide v pohode ale turbo mi zaberá až okolo 3000-3500rpm a to je dosť veľa,neviete mi poradiť ako to mám nastavit? Známy mi povedal ze to treba rozjazdit lebo auto rok stálo ale kamaráti povedali ze to sa rozjazdit nedá ale ze tam bude nieco zle nastavene alebo pokazene. Jeden povedal ze turbo bude pokazene lenze turbo pokazene nie je lebo funguje akurat ze funguje pri vysokych otáčkach,dalsi povesal ze to treba nastaviť cez diagnostiku a dalsi ze nejaky ventil alebo take nieco nastavit alebo ci nemám pokazené lambdy sondy a ja si s tym neviem poradit lebo doteraz som mal len benzinove auta a toto je prvy diesel,dakujem za odpoved
-
- Príspevky: 476
- Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 81
- Dátum registrácie: 20.11.2007 18:11 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
NUTNE...treba mať jasno v servisnej histórii a km,nech sa vychádza z reálnych predpokladov pretože od km závisí do vysokej miery predpoklad možností.Sú veci ktoré sú pri takých km buď po smrti,alebo skapínajú,a je to prirodzené.A samozrejme platí čo už radia chlapci,bez diagnostiky nijako extra do lopty nekopneš,zaobídeš sa bez nej iba v úplne základných veciach
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Lenze tvoj motor ma vacsiu hodnotu ako spominany Golf co 10x obehol zemegulu a az sa raz mozno bude davat do dakeho auta, tak urcite to nedopadne stylom, ze motor taha od 3000-3500 otaciek.
Ak si niekto za stav priplati, s tym, ze vie, ze sa to oplati, tak istotne si ustrazi, aby to zodpovedalo jeho predstavam.
Tento topic je vsak takemu niecomu na nekonecno vzdialeny.
Ak si niekto za stav priplati, s tym, ze vie, ze sa to oplati, tak istotne si ustrazi, aby to zodpovedalo jeho predstavam.
Tento topic je vsak takemu niecomu na nekonecno vzdialeny.
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
Mne tiez napadlo nech tam ide, ale bez toho znameho a nech ani nepocuva jeho rady, aj takto sa mozu koncit priatelstva......mastik29 napísal:Preco mu nik neporadil, ze nech ide s tym autom do servisu???
Tu mu zjavne chybaju akekolvek znalosti o motore, aute.
Kupil auto, tak snad zostalo aj na servis. Tu ina moznost neni.
A ta historka o motore co mal najazdene 120 000 km , to isto 20 rokov lezal zakonzervovany.
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 09.03.2017 08:37 Zdieľať na Facebook
120 000 nebahnych, no dobre som sa pobavil, ze aj tomu uveril :Dmastik29 napísal:Preco mu nik neporadil, ze nech ide s tym autom do servisu???
Tu mu zjavne chybaju akekolvek znalosti o motore, aute.
Kupil auto, tak snad zostalo aj na servis. Tu ina moznost neni.
A ta historka o motore co mal najazdene 120 000 km , to isto 20 rokov lezal zakonzervovany.
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 14.01.2018 21:30 Zdieľať na Facebook
Čaute sorry že tak neskoro odpisujem ale nevedel som to najst na fóre :D motor ma určite nabehanych 120 000 km, diagnostika neukázala nič,skúsil som odpojiť vahu vzduchu a mám pocit že motor išiel lepšie. Ďalší problém som našiel ked som išiel ráno štartovať a pri vypnutom motore mi ukazovalo 1700 otáčok a ked som naštartoval tak ukazovalo cca 2700,môže byť problém v snímači otáčok? A má to nejaký súvis s tým že napr. kvoli tomu že zle meria otáčky tak aj zle váha vzduchu funguje a tým pádom funguje aj zle turbo? A ešte jedna vec,kamarát ma passata a keď dal plyn na podlahu v neutrále tak za pol sekundy mal asi 3500 otáčok a ja keď dám plyn na podlahu tak mam 3000 otáčok asi za sekundu a pól :D takže môže byť chyba v turbe,vahe vzduchu,snimacu otacok alebo vzduchovom filtri alebo to môže byť niečo iné?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ani váhu a ani turbo nemožno z problémom otáčok spájať. Váha je mrtva,preto po jej odpojení nabehne RJ na zástupnú hodnotu (tuším 550) čo je lepšie ako to nič ak je váha pripojená.Ale váha je k ničomu evidentne,a ak váha nedáva hodnotu tak RJ nepustí palivo,a bez paliva nejde turbo ako by malo
120 tis môže byť reálnych na telo motora,ak bol nastrojený ozdobami z pôvodného motora,tak je to proste starec zo srdcom 20 ročného
120 tis môže byť reálnych na telo motora,ak bol nastrojený ozdobami z pôvodného motora,tak je to proste starec zo srdcom 20 ročného
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 14.01.2018 21:30 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 39
- Dátum registrácie: 14.01.2018 21:30 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 38 neregistrovaných