VW Golf IV 1.9 tdi , 81 kw - Trhanie pri akceleracii

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Fredino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17
Zdieľať na Facebook

VW Golf IV 1.9 tdi , 81 kw - Trhanie pri akceleracii

Príspevok od používateľa Fredino »

Caute chlapi mám golfika presne od 2000ot zhruba do 2600ot auto zo sebou skubne,pri každom prevodom stupni ako keby ste vypli motor na sekundu,robí to stále ci za tepla či za studena proste stále,vag neukazuje nič menil som nedávno všetky filtre váhu vzduchu,samozrejme objavilo sa to teraz po výmenách bolo všetko ok,skúšal aj zaslepit egr nepomohlo,variabilne natacanie funguje ako ma..poradte prosím každá rada mi bude vzácna :300f:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Väčšina tohoto problému pochádza z funkcie filtra.Urob malú úpravu.
Daj dole obe hadičky z T-čka (miešací ventil) čo je vo filtry.Prepoj ich aby sa palivo z návratky nedostalo do filtra cez T-čko ale priamo pokračovalo do nádrže.Uvolnené konce T-čka premosti hadicou v takom oblúčiku nech odtiaľ negrindá palivo.Cez filter po novom už pôjde iba palivo prívod do motora,vracať sa bude priamo.Máš to za chviličku,potom daj vedieť.Ja všetkých problémovým autám filter vymením za typ bez miešacieho ventilu,vtedy stačí prepadové dve hadičky prepojiť a je pokoj.Ideálna varianta je premostenie prepadu urobiť spätným ventilom zapojeným v priepustnom smere !!
Ten nekladie palivu väčší odpor,ale predsa len kladie tam maličký že palivo nespadáva
Fredino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Fredino »

Dik za radu spravil som ako si napísal a je to o niečo lepšie uz to robí o hodne menej a iba na dvojke keď ju zosliapnem na podlahu ostatné rýchlosti bez problému,bublinky v hadicke sú vidieť ale to bolo aj predtým,teraz o poznanie lepšie sa to chová ako predtým,ale ešte to není ono :zg282:
Fredino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Fredino »

Tak nie,po dlhšom jazdeni som zistil ze to robí stále :( :41c2:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak tam ešte aj teraz prebehne nejaká bublinka,tak si chytá vzduch v spojoch.Jeden je pravom tlmiči pekne vidieť a druhý je horší..tam je nutné vymeniť O krúžok v koncovke prípoja na palivové čerpadlo.To je dosť hororová práca a je to bez pomôcok ozaj horor vymeniť lebo O kružok je hlboko.Dostať starý von nie je problém,ale dostať tam nový je zážitok.Pokiaľ je nástroj,ide to pekne.
Vtedy je to OK,ak už neprebehne ani najmenšia bublinka.To sa dosiahnuť dá,ale treba sa s tým ozaj niekedy dosť hrať.
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 16.05.2016 12:38, upravené celkom 1 krát.
Fredino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Fredino »

Mno teraz aby som nepovedal nejakú somarinu ale kamarát ma octaviu a tiež tam vidieť bubliny ale netrha mu to :41c2:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Áno,viem o tom,to je v cca 50% prípadoch.Ten motor je na šťastie na túto vec dosť zhovievavý.Ale...nemá tam ísť ani jediná a to z jednoduchého dôvodu.Majiteľ si na ten stav zvykne,zdanlivo nerobí problém,máloktorý ho v plnej záťaži poženie do 4000 ot kedy by zistil že to akosi stráca dych,v horšom prípade aj padne do núdzáku.
Zopár kusov som zachránil pre výmenou turba (smutné že v autorizováku) kedže auto padlo do núdzaku a majitel sa len tak tak nezabil pri predbiehaní.Keby autorizák nepýtal za turbo takú kolosálnu cenu,už je turbo vymenené.Takto je nádej že gazda príde a odíde opravený po náprave takejto banálnej veci.Preto nesmie ísť vzduch nikdy a v žiadnom ani malom množstve.Vtedy sa počiatočná závada v systéme zachytí hneď.Ale ako rozlíšiť málo vzduchu od veľa vzduchu v sytéme kam sa nesmie dostať ? Ale fakt je,že každý druhý tam vzduch má.kým sa raz nezabije,je to každému šumafuk.A potom tiež.
Fredino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Fredino »

Este jeden dotaz,nemôžu to robiť prepadove hadicky od trysiek? Lebo ako si napísal ze tento jav bublinky som mal aj pred výmenou palivaka a aj po výmene palivaka je to dosť divne lebo mi odišla váha vzduchu a hadzalo ma do nudzaku tak som kúpil novú váhu vzduchu a objavilo sa totok že mi to od 1800ot začne hopkat,ale iba niekedy,keď tocim do 3000ot každú rýchlosť tak občas urobí obcas nie,idem pozrieť tie o krúžky popripadne objednam aj to t-čko na palivaku
PROCHY603
Príspevky: 3798
Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
Bydlisko: BLAVA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa PROCHY603 »

Napis nam znacku NOVEHO palivoveho filtra??? :41c2: :41c2:

Urcite niaka lacna znacka. :41c2:

Vymenil si aj gumicky na Tecku??? cierna+modra. :41c2: :41c2:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Najako si fest nerozumieme.ale fest.To téčko treba vyradiť z hry,postup som ti predsa napísal.Tým pádom ako by tam ani nebolo.Keby si bol tu,tak filter zahodím a dám tam len dvojvývodový kde to téčko nie je,a inak je filter taký istý.Pokiaľ je prepad nasmerovaný priamo do nádrže mimo téčka,tak sa môže celý prepad aj posra..ť žiadna bublinka sa nikde nedostane,iba ak do nádrže a tam vyšumí,má čas.Už sa rozumieme ? Môžeš celý prepad okašlať v momente ako vyradíš téčko.Ak z prepadom by aj problém akýkoľvek vznikol čo sa hadičky týka prasknutia a pod, prejaví sa zatečením nafty.

Ešte maličkosť.
Riešime jednu z možností,takých tých najpravdepodobnejších.To ale neznamená že iná vec to byť nemôže,ale túto treba odstrániť každopádne,som ti to už písal,neignoruj to,vie aj zabiť,každý tyo berie na lahkú váhu.Kým je živý,.
marcelk100
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 14.02.2011 16:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marcelk100 »

No mne nieco podobne robilo na jednotkovej octavii tdi 81kw, pomohlo vycistit sitko ktore je v nadrzi,vybera sa spolu s plavakom,je pod zadnou sedackou
Fredino
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 16.06.2008 18:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Fredino »

mhlavaty napísal:Najako si fest nerozumieme.ale fest.To téčko treba vyradiť z hry,postup som ti predsa napísal.Tým pádom ako by tam ani nebolo.Keby si bol tu,tak filter zahodím a dám tam len dvojvývodový kde to téčko nie je,a inak je filter taký istý.Pokiaľ je prepad nasmerovaný priamo do nádrže mimo téčka,tak sa môže celý prepad aj posra..ť žiadna bublinka sa nikde nedostane,iba ak do nádrže a tam vyšumí,má čas.Už sa rozumieme ? Môžeš celý prepad okašlať v momente ako vyradíš téčko.Ak z prepadom by aj problém akýkoľvek vznikol čo sa hadičky týka prasknutia a pod, prejaví sa zatečením nafty.

Ešte maličkosť.
Riešime jednu z možností,takých tých najpravdepodobnejších.To ale neznamená že iná vec to byť nemôže,ale túto treba odstrániť každopádne,som ti to už písal,neignoruj to,vie aj zabiť,každý tyo berie na lahkú váhu.Kým je živý,.
T-čko som premostil ako si mi kázal takže z jedného konca t-čka do druhého konca t-čka ide hadica,hadicky ktoré som z t-čka odpojil som spojil spolu dúfam že som to nepohnojil egr zaslepeny,šaci kôš z nádrže som mal vonku ten som vyčistil nejaké sople tam boli ale už je to ok,takže už ma insie nenapada,ďalej filter je ufi skúsim kúpiť bosch...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Môžeš kúpiť filter ktorý téčko nemá vôbec.V každom prípade to musí skončiť tak...že ani bublinka
Akonáhle sa problém filtra vyrieši a problém pretrváva,sa ide hladať ďalej,ibaže na to už skrutkovač nestačí,je nutné merať a diagnostikovať.
hexenm
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 16.06.2009 09:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hexenm »

A na aké auto mám objednať ten dvojvyvodovy filter?
A v zime bez toho Tcka nebude problém?
Nepotrebuje čerpadlo určitú teplotu paliva?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Na VW,to už predajcovia poznajú,ale pozriem číslo,je to to isté iba bez téčka.Na juhu to nechýba,ostáva takáto úprava aj na zimu,v chladnejších oblastiach neviem,tu ešte problém v zime s parafínom nebol.je pravda že každému automaticky "ordinujem" používať VIF neustále,ale problémy z titulu zimy tu ešte neboli

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa421910382470 a 16 neregistrovaných