868 486
inzerátov
Pridať inzerát

VW Golf III - odvetrávanie kľukovej skrine

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
Cvaldo
Založený: 16 júl 2018
Príspevky: 6
Nabehané: 32 min
Predmet: VW Golf III - odvetrávanie kľukovej skrine PríspevokZaslal: 18.09.2018 02:24   
Ahojte mal by som na vas jednu dôležitú otázku... Auto mi občas drží samo otáčky cca tak 2200-2500 bez toho aby sa šlapalo na pedál.. Po hladaní problému som zistil že mám strašne zanesenú škrtiacu klapku a občas sa nezatvara poriadne a napadlo ma že chyba môže byť v tom že sa mi nejaký sajrajt dostava z kľukovej skrine... Chcem sa vás hlavne opýtať na to že či to môže byť tým a či tú hadicu od skrine môzem odpojiť a zaviesť niekde pod auto aby ten dym alebo ako to nazvať tlačilo preč a nie do sania a za druhé.. Chcel by som vyčistiť tú saciu klapku ale dopočul som sa že po vyčistení treba napojiť na diagnostiku a nastaviť na pôvodné výrobné hodnoty ale dočítal som sa aj to že po vyčistení riadiaca jednotka po xy kilometroch si sama nahodí tie hodnoty a netreba to napájať na diagnostiku tak ako to teda je ?? Je to VW Golf mk3 1.4 44kw benzin rv.96 Za skorú odpoveď vopred ďakujem...
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T (568)
Vrchný konštruktér
Založený: 03 august 2010
Príspevky: 10285
Nabehané: 3 mes 26 dní 20 hod
Bydlisko: BH - bratislavske humno
PríspevokZaslal: 18.09.2018 05:10   
je to prasarna, ale volakedy auta mali odvetranie do vzduchu...ono lepsie riesenie je dorobit si odlucovac oleja a nechat to do sania bez neho , da sa to aj kupit ale pricip je tak jednoduchy, ze zapojis dva zavity na mozgu a vies o co ide ... obcas ten olej vyliat potom treba...
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)


Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (203)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 5990
Nabehané: 3 mes 7 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 20.09.2018 17:29   
to odvetranie musi byt napojene konstrukter motora nespravil chybu ako si niektory tunningari myslia ze to dam na osobitny filtrik.ak ti odtial fuka vzduch alebo dym tak motor uz je vytahany stracas kompresiu cez piestne kruzky.a klapku treba castejsie cistit.nic to neni.kup si taku kefu na umyvanie riadu co vyzera ako valec na cistenie flias cistic brzd a ides.

ziadne vyrobne hodnoty nenastavuj pekne vycisti trocha klapku a jazdi dalej a po par km znova a znova nech sama pomaly pride do povodneho stavu.ak to vycistis naraz bude z toho blbnut.musis postupne ako sla cestou zanesenia tak vratit stav vycistenia.

to odvetranie kluky pomoze dat molitan do toho no musis to zabezpecit aby to motor nehltol.molitan zachyti olej.musis si vymysliet nejaku malo skatulku z plastu co zvladne teplo motora a ten molitan bude ako filter.

niektore auta maju odvetranie vyvedene pred vzduchovy filter cize uz vyrobca myslel na to aby sa klapka nemusela cistit vobec.
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Volkswagen fórum