VW Golf 2015 2.0 GTI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 29.03.2021 20:38 Zdieľať na Facebook
VW Golf 2015 2.0 GTI
Zdravím páni, rozmýšľam nad kúpou spomínaného golfu, 7dmičkovej rady s 2.0 GTI 162kw. Predtým som mal klasika IV 1.9. Chcel by som skúsiť ten GTI. Aké máte skúsenosti s tým motorom poprípade nejaké časté chyby, alebo niečo také Vďaka za rady.
- jaroslavelektro
- Príspevky: 354
- Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
- Bydlisko: východ Zdieľať na Facebook
162 kW (220 PS; 217 bhp) at 4,500–6,200 rpm; 350 N⋅m (258 lbf⋅ft) at 1,500–4,400 rpm — CHHB
162 kW Motor ma vyššie verzie majú silnejšie piesty a piestne čapy, nové krúžky, vystužené ojnice, nové ložiská, zosilnený blok valcov na hlavných podstavcoch a kryte ložiska, nová ľahká hlava valca z hliníka a kremíka pre vysoké teplotná odolnosť a pevnosť, upravené časovanie vačkového hriadeľa výfuku, vysokotlakové vstrekovače so zvýšeným prierezom, 1,2 bar turbodúchadlo .
Koľko si myslíte že bude stal servis toho motora ročne ?
Je to S2000 trieda alebo WRC ?
premyslite si najprv ako kúpite TSI čo žerie olej ma prasknutie turbo alebo niečo podobe ? mali ste niekedy trocha silnejší benzín , preto že zvody výfuku na fiat 1,4 turbo benzín stoja 650€ a ne jednom aute už som ich menil 2x
162 kW Motor ma vyššie verzie majú silnejšie piesty a piestne čapy, nové krúžky, vystužené ojnice, nové ložiská, zosilnený blok valcov na hlavných podstavcoch a kryte ložiska, nová ľahká hlava valca z hliníka a kremíka pre vysoké teplotná odolnosť a pevnosť, upravené časovanie vačkového hriadeľa výfuku, vysokotlakové vstrekovače so zvýšeným prierezom, 1,2 bar turbodúchadlo .
Koľko si myslíte že bude stal servis toho motora ročne ?
Je to S2000 trieda alebo WRC ?
premyslite si najprv ako kúpite TSI čo žerie olej ma prasknutie turbo alebo niečo podobe ? mali ste niekedy trocha silnejší benzín , preto že zvody výfuku na fiat 1,4 turbo benzín stoja 650€ a ne jednom aute už som ich menil 2x
Diagnostika-OBD,Paralelna-OSCILO,Datova CAN-BUS & LIN
- jaroslavelektro
- Príspevky: 354
- Dátum registrácie: 23.05.2019 07:27
- Bydlisko: východ Zdieľať na Facebook
s tým fiatom som nebol ďaleko od VW
https://www.turbozentrum.de/SPA-Exhaust ... nScroll-WG
asi nebudem ďalej pokračovať ....
https://www.turbozentrum.de/SPA-Exhaust ... nScroll-WG
asi nebudem ďalej pokračovať ....
Diagnostika-OBD,Paralelna-OSCILO,Datova CAN-BUS & LIN
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 29.03.2021 20:38 Zdieľať na Facebook
Však práve preto som sem dal tento príspevok, či ten motor niekto mal a pod. Ale povedzme si narovinu.. Ktoré novšie autá už teraz nemajú drahé servisy, či je to hyundai kia bars co.. To by si človek musel kupovať len tie staré klasiky 1.9 tdi čo pôjdu aj na fritovací olej.. S drahším servisom sa musí rátať, ako sa hovorí kto chce mať opičku musí mať na banány. Len som chcel vedieť že či ten motor stojí za niečo, alebo je to úplna kaša
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ty si silno predpojaty na tento golfik - takze utekaj a kupuj si ho. Takych tem tu uz bolo...
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 29.03.2021 20:38 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Ja už som tu mnoho krát písal variantu jednoho z posledných jednoduchých áut a znova to tu zopakujem
Mazda 6 2.5i GTA
Pravda je to staršie ako ten Golf VII, ale technicky jednoduchšie. Nemá ani taký výkon, ale zasa preto lebo je to obyčajný atmosferický 2.5i motor bez turba.
Na Golfa VII GTI potrebuješ dobrých 14000€
Na Mazdu 6 2.5GTA niečo viac ako polovicu, povedzme 8000€ a 6000€ máš vo vačku ...
A dalšia vec že nemusíš mať starosť že by ti tú Mazdu šiel niekto šlohnúť, čo pri Golfe GTI je pravdepodobnejšie
Ak by si chcel nasilu opláchnuť tých 14000€ tak si môžeš kúpiť aj novšiu generáciu Mazdy 6, ale tam už je motor Skyactiv 2.5i 141kW a to už s jednoduchou technikou moc spoločné nemá
Tie staršie 2.5i 125kW boli výlučne s MT prevodovkou tie novšie kde je Skyactiv zasa len AT prevodovka
Mazda 6 2.5i GTA
Pravda je to staršie ako ten Golf VII, ale technicky jednoduchšie. Nemá ani taký výkon, ale zasa preto lebo je to obyčajný atmosferický 2.5i motor bez turba.
Na Golfa VII GTI potrebuješ dobrých 14000€
Na Mazdu 6 2.5GTA niečo viac ako polovicu, povedzme 8000€ a 6000€ máš vo vačku ...
A dalšia vec že nemusíš mať starosť že by ti tú Mazdu šiel niekto šlohnúť, čo pri Golfe GTI je pravdepodobnejšie
Ak by si chcel nasilu opláchnuť tých 14000€ tak si môžeš kúpiť aj novšiu generáciu Mazdy 6, ale tam už je motor Skyactiv 2.5i 141kW a to už s jednoduchou technikou moc spoločné nemá
Tie staršie 2.5i 125kW boli výlučne s MT prevodovkou tie novšie kde je Skyactiv zasa len AT prevodovka
-
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 26.10.2008 15:03 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
V prvom rade si zodpovedať otázku - čo je priorita ? Voziť sa z úsmevom a spokojne alebo sa báť každého výletu alebo cesty za rámec okresu a výpadku auta ak je na ňom rodina vyslovene závislá pri každodenbnom živote.A výpadkom auta výdavky ktoré často prídu v max zlý čas ? Sú tieto dni (rok) tak optimistické že jeden zodpovedný človek urobí pokojne kapitálnu havadinu ? Lebo kúpa toho krápu nie je nič viac než trestuhodná hlúposť
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Tu sa nemôžeš pýtať na výkonnejší benzín, tu letia len malé diesliky. Možno ešte s nejakým bezpohlavným hybridom by si zabodoval... Toťkaj sa tu jeden vyvrheľ, zločinec, papľuh, extrémista, antivaxer, popierač korony a odkundes drzo pýtal na V8 benzín, to si mal vidieť tú verejnú popravu! Ako keby mu ten benzín mali platiť tunajší diskutujúci. Alebo sa tu spýtaš na konkrétneho Golfa a Ivko ti doporučí mazdu... Aj keď s dobrým úmyslom. Pripomína mi to citát zo Švejka, keď sa chlapíka pýtali, či už "byl letos na hřibkoch?" a on odpovedal že "Marockej sultán je moc hodnej člověk".
Keď chceš kúpiť auto a zháňaš informácie, slovenské fóra sa na to príliš nehodia. Treba pozrieť zahraničné, určite nájdeš tém o Golfoch dosť. Tu máš jednu z nich:
https://www.motor-talk.de/forum/vw-golf ... 13740.html
Prípadne pozri na facebooku, určite tam bude niekoľko Golf Klubov.
Keď chceš kúpiť auto a zháňaš informácie, slovenské fóra sa na to príliš nehodia. Treba pozrieť zahraničné, určite nájdeš tém o Golfoch dosť. Tu máš jednu z nich:
https://www.motor-talk.de/forum/vw-golf ... 13740.html
Prípadne pozri na facebooku, určite tam bude niekoľko Golf Klubov.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
zakladny problem je ze mlady clovek vidi GTI a hned sa mu rozsiria zornicky. Lebo GTI je minimalne na urovni WRC STI, proste su to tri pismenka tak to musi byt mnamotka. Dalsi kopanec prichadza v podobe 162kW, proste dnesnemu svetu ktory ma vsetko v rukach je proste malo nejakych tupych 86kW, to vobec nema grády.
Nejdem moralizovat, bolo to povedane vyssie od inych. Je to megakomplikovana technika ktoru je problem opravit a ma problemy so spolahlivostou, rozhodne to nie je nic z rovnakeho vesmiru nez 1.8i alebo 2.0i od Toyoty ktore budu verklovat este desat rokov po tom, co o desat rokov novsi posledny GTI vypusti dusu.
Lenze spolahlivost/konstrukcne riesenie je len jedna jedina cast z celeho puzzle. Auto je subor mnohych parametrov, napriklad atraktivita pre dievcata kde Golf nesklame zato nudna Toyota/Mazda nezaujme...
Nejdem moralizovat, bolo to povedane vyssie od inych. Je to megakomplikovana technika ktoru je problem opravit a ma problemy so spolahlivostou, rozhodne to nie je nic z rovnakeho vesmiru nez 1.8i alebo 2.0i od Toyoty ktore budu verklovat este desat rokov po tom, co o desat rokov novsi posledny GTI vypusti dusu.
Lenze spolahlivost/konstrukcne riesenie je len jedna jedina cast z celeho puzzle. Auto je subor mnohych parametrov, napriklad atraktivita pre dievcata kde Golf nesklame zato nudna Toyota/Mazda nezaujme...
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Jerguško - ja si pri kúpe auta kladiem niekolko otáok - odtiahne mi to traktorček na vozíku na traktoriadu? naložím do toho paletu šalovacích tvárnic, môžem do toho naložiť 10 malých prasiec, treba to zamykať pred Lídlom? stojí to menej ako moja mesačná výplata??Tu sa nemôžeš pýtať na výkonnejší benzín, tu letia len malé diesliky. Možno ešte s nejakým bezpohlavným hybridom by si zabodoval.
Ale hlavne - budem plakať ak mi to rozbije nejaký súdruh ako som ja sám?
Vždy totiž myslite na to - čo ak sa mi na ceste pripletie Oco13 a nemusí byť ani 13teho. [/quote]
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Problém býva často v tom že človek si niečo vyberie na základe parametrov, designu a potom sa príde spýtať a viacmenej očakáva že mu to ludia budú chváliť.
Stať by sa to mohlo niekde na klubovom webe značky, kde onanisti nedajú dopustiť, lebo to je možno tiež ich mokrý sen, ale realita je aká je. Je to komplikovaná technika, ktorá ked sa ozve to môže penaženku pekne zabolieť.
Ja som za výkonné auto, ale zasa sa trošku držme pri zemi - hladal by som nejaký rozumný kompromis, kde je aj výkon, aj komfort, aj jednoduchá technika, aj priaznivá cena
Ak nie si sám zručný, tak autom s komplikovanou technikou si narobíš akurát tak starosti.
Vieš je rozdiel, ked si vieš veci porobiť sám, alebo s kamošom a rozdiel, ked je tá technika tak komplikovaná že musíš chodiť do servisu.
Dnes sú servisy plné, nikto nemá čas a ešte k tomu treba platiť
Ja som na svojom aute už pár krát začul že štartér asi končí a kedže nemám lavé ruky, tak si to viem pozrieť sám.
Prišiel som domov, 15:30 som to šiel pozrieť a o 17:00 som mal aj upratné a objednal som si potrebný diel. Ked príde tak si to vymením a bude ma to stáť 12€
Ked nie si zručný, tak si zaplatíš 100€ (a možno aj viac) len taký fukot a to budeš ešte 2-3 dni bez auta.
Stať by sa to mohlo niekde na klubovom webe značky, kde onanisti nedajú dopustiť, lebo to je možno tiež ich mokrý sen, ale realita je aká je. Je to komplikovaná technika, ktorá ked sa ozve to môže penaženku pekne zabolieť.
Ja som za výkonné auto, ale zasa sa trošku držme pri zemi - hladal by som nejaký rozumný kompromis, kde je aj výkon, aj komfort, aj jednoduchá technika, aj priaznivá cena
Ak nie si sám zručný, tak autom s komplikovanou technikou si narobíš akurát tak starosti.
Vieš je rozdiel, ked si vieš veci porobiť sám, alebo s kamošom a rozdiel, ked je tá technika tak komplikovaná že musíš chodiť do servisu.
Dnes sú servisy plné, nikto nemá čas a ešte k tomu treba platiť
Ja som na svojom aute už pár krát začul že štartér asi končí a kedže nemám lavé ruky, tak si to viem pozrieť sám.
Prišiel som domov, 15:30 som to šiel pozrieť a o 17:00 som mal aj upratné a objednal som si potrebný diel. Ked príde tak si to vymením a bude ma to stáť 12€
Ked nie si zručný, tak si zaplatíš 100€ (a možno aj viac) len taký fukot a to budeš ešte 2-3 dni bez auta.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: VW Golf 2015 2.0 GTI
prva vec ktora ta da do pozoru bude spotreba.10 litrov ak budes ten pedal hladkat.pretoze ten vykon neda ziadnemu soferovi ist normlane 90km/h a plachtit.ak tomu budes davat 20 litrov benzinu pojde do vyfuka ako nic.moxy napísal:Zdravím páni, rozmýšľam nad kúpou spomínaného golfu, 7dmičkovej rady s 2.0 GTI 162kw. Predtým som mal klasika IV 1.9. Chcel by som skúsiť ten GTI. Aké máte skúsenosti s tým motorom poprípade nejaké časté chyby, alebo niečo také Vďaka za rady.
kedysi davno som mal moznost si zjazdit na forde escort cosworth 2.0 turbo benzin 162kw auto z roku 1994.cize dnesny golfik nicim neprekvapi.a ten ford to bola ina masina s trym trebalo vediet ako do zakruty.zralo to 30 litrov ked to slo do boja.a to auto je stala 4 kolka das rucnu a idu na snehu vsetke kolesa smykom.
zvysne veci su podla toho co kupis.bud dobru masinu alebo vytahanu turbopascu ktora uz bude zrat olej vodu a tlacit z kazdeho tesenia nejaku emulziu.
aj kolega raz spravil taku chybu pred 10 rokmi.mal 4 golfa 1.9tdi pd 85kw 6 kvalt krasny zachovaly golfik ktoremu nic netrebalo.predal a kupil bmw 328i.do mesiaca len same ivnesticie a mesiac ho to si to uzivat kym nezistil kolko prejazdil.potom po dialnici tomu daval max 110km/h.do roka to predal a kupil si audi A4 1.9tdi.
ale treba vyskusat lebo to budes lutovat.moje prve auto ked som mal 17 rokov a este ziaden vodicak bolo uz doma bmw 528i model este E34.v tedy to bolo 11 rocne auto.do polroka siel prec a nafasoval som 9 rocny skoda favorit.a odvtedy som nikdy nechcel auto ktore hlce viac ako 10.
Naposledy upravil/-a seven549 v 30.03.2021 19:26, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných